Se full versjon : Vålerenga ute!!!
Ser at Vålerenga tapte mot Brugge nå nettopp. Herlig at de ryker ut. Ønsker dem alt vondt! Glimrende at Hulsker bomma, den klysa...
Om de ryker ut av cup'en og sprekker i serieinnspurten og havner på 4-plass, så kommer denne høsten til å bli helt topp. Selv om det måtte regne aldri så mye. Selvsagt kommer Start til å vinne serien, og neste år er det vi som kommer til å slå lag som Brugge!
Heia Start!
Måtte dette skje i cupen mot LSK også.
Slit de ut, la de ikke få selvtillit. KONGE!
Dette er bare starten på et rent helvette for Vålerenga..
HAR IKKE BESKRIVELSE HVOR GLAD JEG ER NÅ!!!! :D
utlending
25-08-2005, 00:01
VIF snapp snute
da var Vålerenga ute
killerwolf
25-08-2005, 00:06
http://home.elka.pw.edu.pl/~pgrabow1/kolezka.swf?name=REKDAL
Holdt på å pisse i buksa av glede... Er det et lag i Norge som ikke fortjener penger og ære så er det vif. :twisted:
DayWalker
25-08-2005, 08:12
Storkoste meg jeg åsså... Først en hard kamp, så slitsomme ekstra omganger... Så tap :D
Selvsagt deilig at de ryker ut, men samtidig litt beklagelig at de gjør det uten alvorlige skader på sentrale spillere...
På den andre siden, dette gjør vel at vi kan risikere å bare få ett lag til kvalifisering neste år? Altså at Starts sjanser for CL-spill betinger seriegull?
De mister sinnsykt selvtillit!
Og beviser at de ikke er det topplaget man skulle tro, taper i en viktig kamp.
Det er også Stat-Vålerenga, så her har vi alle sjanser!!
Supporteren
25-08-2005, 15:46
Selvsagt deilig at de ryker ut, men samtidig litt beklagelig at de gjør det uten alvorlige skader på sentrale spillere...
På den andre siden, dette gjør vel at vi kan risikere å bare få ett lag til kvalifisering neste år? Altså at Starts sjanser for CL-spill betinger seriegull?
Start må vinne seriegull for å komme til CL, kun vinneren får CL plass i år,
og det har ingenting med tapet til Enga å gjøre. Selv om de hadde kommet videre så hadde kun vinneren av årets Tippeliga kommet til CL.
Det er vel også lettere å plukke poeng i UEFA-cupen, så det gjør fremtidig deltakelse for norske lag mer sannsynlig også. Alt bra. Enig i at de burde blitt mer ydmyket og fått flere skader.
Og alles hjerter gleder seg!!
Billy Bright
26-08-2005, 12:46
Helt fantastisk!
Bittert at rbk klarte det..
Til dere som faktisk har så dårlig moral og kultur at dere ønsker skader på motstanders lag!
What goes around comes around! a.k.a Ben Wright!
Og til forskjell fra dere så syns jeg det var kjipt! Vil heller ta gullet forran nesa deres med fullt lag enn med skader.
Ha en fin dag
M
ps: hvor kommer det hatet fra? vi syns dere er sjarmerende bønder vi! :lol:
Og vi synes dere i klanen er "sjarmerende" apekatter som bor på verste øst-kant i Oslo. Med hjerne lik null!
Ikke kom og si at du hadde blitt lei deg hvis en av Starts beste spillere hadde blitt skada?
Det er faktiskt noe av det dummeste jeg har hørt, at du ble lei deg at Ben Wright ble skadet?!
Jaja.. Ha en fin dag videre i slummen=) :lol:
Dere hadde vel enda syns vi var sjarmerende hvis vi hadde tatt gullet rett forann nesa dere!
Jeg blei ikke lei meg, jeg syns det var kjipt, mest av egoistiske hensyn selvfølgelig! som sagt orker jeg ikke høre på i etterkant at dere hadde skader blablabla derfor klarte dere ikke gull blabla når Enga vinner serien.
Når det er sagt går jeg ikke rundt og ønsker skader på spillere på noe lag. Med unntak av en og 2 spillere på brann og bittelillestrøm som er priviligierte.
Apropo den slummen du prater om så koster vel en 30 kvadrats på galgberg dobbelt så mye som en gjennomsnitts enebolig i Kr.sand men det er greit kall det hva du vil :)
Og hvis mot all formodning Enga ikke skulle ta gull (det gjør vi beklager) så vil jeg heller at noen koselige sørlendiger i utkantsnorge tar det en stort sett alle andre klubber.
Have a nice one!
M
Apropo den slummen du prater om så koster vel en 30 kvadrats på galgberg dobbelt så mye som en gjennomsnitts enebolig i Kr.sand men det er greit kall det hva du vil :)
Nå bor vel heller ikke så ekstremt mange av klanen sine apekatter/medlemmer i de husene heller?
Vift videre med leke "bil"nøkklene deres, og drøm videre om hus og velstand på bestekant av Norge, sørlandet!! :lol:
Men lykke til, blir en hard kamp som Start vinner! :D
Tja den "fornærmelsen" er vel litt gammel? fyi eksisterer det offisielle tall på hvor Klanens medlemmer bor (for spesielt interesserte) :lol: , personlig bor jeg i Sentrum så du har vel rett vi bor litt her og der.
Ellers blir det hyggelig og komme nedover og ta med oss 3 poeng! blir sikkert en fin fin tur!
Lykke til selv, det trenger dere :D
Ja dere er heldige som får dra ned hit! :D
Men turen hjemover blir nok et helvette for deres del :lol:
Lykke til!
Jeg blei ikke lei meg, jeg syns det var kjipt, mest av egoistiske hensyn selvfølgelig! som sagt orker jeg ikke høre på i etterkant at dere hadde skader blablabla derfor klarte dere ikke gull blabla når Enga vinner serien.
Når det er sagt går jeg ikke rundt og ønsker skader på spillere på noe lag. Med unntak av en og 2 spillere på brann og bittelillestrøm som er priviligierte.
Og hvis mot all formodning Enga ikke skulle ta gull (det gjør vi beklager) så vil jeg heller at noen koselige sørlendiger i utkantsnorge tar det en stort sett alle andre klubber.
Have a nice one!
M
Må si meg litt enig der :P
Geironimo
01-09-2005, 12:15
Her var det skadefryd ser jeg. :)
Skadefryd er jo koselig. Supporterhatet også, for all del.
Gleder meg uansett til å ta en pils med en del av dere før kampen i Kristiansand.
Skjønner at ikke alle digger Enga, men å ønske andre norske lag på huet og rævva ut av internasjonale sammenhenger er vel litt teit?
Jeg satt selv med en tåre i øynet når det ikke gikk veien i Belgia selv om vi spilte begredelig fotball den dagen.
Jeg syns det var bra at RBK klarte seg, ikke at jeg syns de trenger mer spenn til spillere og drift, men det setter, eller fortsetter å holde, Norge på kartet i internasjonal fotballsammenheng. Men dette skjønner dere, eller?
Eller er hatet for et annen klubb større enn kjærligheten for deres eget? :)
I serien unner jeg derimot ikke RBK noen ting. Ikke blir det CL på dem neste år heller.
Og et cup-tap mot LSK vil suge hardt. Da vil jeg bli bitter, men det ligger mer bak den bitterheten enn et eventuellt cuptap. Dere vet vel forresten det meste om cuptaping i år kan jeg tenke meg.
En annen ting..."Dette er starten på et helvete for Vålerenga"? Ja jøss....hehe.
Helvetet var over etter Sandefjordkampene høsten 2003. Mot godeste Tom Nordlie. Det kunne gått så veldig veldig annerledes. Et tap i CL kvalikk blir barnemat i forhold til et eventuelt tap vi hadde fått der.
Og hadde selvtiliten vært helt borte så hadde vi ikke snudd 0-1 til 3-1 på 20 minutter mot Bodø/Glimt?
Utover det så kan jeg informere at jeg har fått ny verditakst på pappskuret mitt i slummen. Jeg bor på Galgeberg. Om jeg selger nå kan jeg kanskje slippe å spise grus og søppel, og heller kjøpe meg ei klase bananer? Jeg som er dum apekatt i slummen og greier?
Ses på pub i hyggelige omgivelser i Kr.Sand....bønder ;)
Billy Bright
01-09-2005, 13:32
Kozzelig krangel.
Men når det gjelder boligpriser, så er vel leiligheter i sentrum av Christian By på prisnivå med leiligheter i Oslo sentrum.
Er så morro å se "klans-medlemmer" spy rundt seg med kraftsalven "bønder". Nå er det vel faktum at klanen er i ferd med å utspille sin rolle pga. alle bønda som står på vestbredden. Så er jo bare søtt når dere synger "øl og vold, skamslåtte bønder". Gaza har vel tatt over bredden sin rolle.
Nei, klanen er blitt en "in-sak" som bønder fra nittedal og fagerstrand har hengt seg på. For få år siden var ikke klanen mer enn 1000 medlemmer, nå er dere 10 000! Hørte jeg noen si medgangssupportere?
Geironimo
01-09-2005, 14:54
Gruppeklem?
utlending
01-09-2005, 15:06
Gruppeklem?
:lol:
Det er morsomt med supporterkrangel.
Jeg har aldri likt VIF, men må innrømme jeg heiet på dere mot Newcastle for ett par år sia (hadde dere hatt Arason da, så hadde VIF vunnet!). Jeg håper all de 4 norske lagene i UEFA køppen kommer seg til gruppespillet (ja, VIF også) fordi det er artig når norske lag gjør det bra i Europa (og dere må plukke mange peoeng så norge kommer høyere på rankingen).
Men men i serien? Nei, der håper jeg VIF sliter, og jeg skulle være godt fornøyd hvis de tapte alle de resterende kampene! :twisted:
Nei, klanen er blitt en "in-sak" som bønder fra nittedal og fagerstrand har hengt seg på. For få år siden var ikke klanen mer enn 1000 medlemmer, nå er dere 10 000! Hørte jeg noen si medgangssupportere?
Enda verre; De er over 13 000 medlemmer...
Hvor er de resterende medlemmene når det bare møter opp 8800 mot Bodø/Glimt, og mange av de 8800 garantert ikke er medlem av Klanen?
Vålengadog
05-09-2005, 20:39
oioioioi så mye hat agitt...
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.