Se full versjon : Hva skjedde med Harryfolka?
Bedreviter
12-02-2005, 11:02
Husker jeg ikke husker feil så var en av grunnene tilå forandre navn og profil på supporterklubben at en var lei av ryktet om at medlemmene i supporterklubben (gamle Tigerberget) var harry. så hva har skjedd med alkoholikerne, hockeysveisene og bartene? Har de gått på transfer til Makrellstimem? Eller er de fremdeles velkomne i Menigheden og kan drikke 1-2-3 øl (for mye) på UpTown før kamp? :?
Det var ikke folka man skulle endre, det var som du selv sier ryktet og image til supporterklubben.
Vi trenger alle typer folk i en supporterklubb, men det må kommuniserers ut til resten av Sørlandet at vi faktisk består av alle typer.
Dette føler ikke jeg Tigerberget klarte kommunisere ut.
Supporterklubben er for alle.
Bedreviter
12-02-2005, 12:14
Det var hovedsaklig ment som en fleip da, jeg regner med at flesteparten av den "harde kjerne" fortsetter i menigheden,og også fortsetter å gå på UpTown flere ganger enn den jevne kristiansander. "Harryfolka" er vel fremdeles Start-supportere tipper jeg, og de vil vel være med i den nye supporterklubben (med mindre en har en trendmåling ved innmelding). Men som du sier, folk så på Tigerberget som harry, skal disse folka gjemmes i skapet når Menigheden skal presenteres? Den trofaste kjernen fra Tigerberget kommer vel sannsynligvis til å utgjøre en stor del av kjernen i Menigheden? (Eller har jeg misforstått veldig nå, har det flyttet til kick? Bor ikke i Norge lengre så vanskelig å følge med...) :?
Kjernen håper jeg er med videre.
Vi har ikke flyttet til Kick, vi kommer til å bruke flere steder. Uptown kommet til å bli sentral, men den skal pusses opp litt.
Vi kommer til å vise oss fra flere steder i år, blant annet egen butikk. På den måten får vi vist oss fra ei annen side. Før har TB og Uptown gått hånd i hånd. Nå skal vi profilere supporterklubben som noe eget. Vi skal ha samlingsplass, pc og internett, og sammenkomster i butikken/kontoret, på den måten håper vi å bygge et supportermiljø for alle, ikke bare de på Uptown.
Bedreviter
12-02-2005, 12:27
Høres veldig fornuftig ut, håper bare ikke at dette er en iver som kommer til å dø ut når sommerferien nærmer seg, fordi jeg tror spesielt jevnlige oppdateringer på internett er en viktig faktor for åholde supportere samlet og informert. I Tigerberget var dette et stort problem, informasjon og oppdateriner kom heller sjelden. Håper ditt engasjement holder koken resten av sesongen og ikke stopper opp om Start møter motgang eller sommerferien sier hei hei.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.