Se full versjon : Ivar Hoffs kommentarer..
frankieboy
12-09-2005, 07:14
Prøvde å finne en tråd å legge dette inn i, men fant det ikke, så jeg laget en egen tråd. Ivar Hoff "fortjener" visst det.. Han sier mye rart, og har ikke sagt sitt siste ord denne sesongen heller..
Sitter og ser på fotball-extra fra i går, og han er så utrolig kritisk til Start.. Det er helt utrolig. Han sier nå at Start har vært fryktelig dårlige i høst med bare 8 poeng før Ham Kam-kampen... Greit at de ikke har tatt så mange poeng, men de har spilt stort sett veldig bra, f.eks. der de dominerer mot LSK og Viking borte, men ikke klarer å vinne... hjemme mot Lyn var det jo til slutt et ran at Lyn fikk poeng... Hadde det blitt 3 poeng i disse kampene, så hadde vi hatt 6 poeng mere, altså 14 poeng. Og VIF har tatt 16 til nå i høst..
Ivar Hoff sier at Vålerenga kommer til å vinne serien klart. De har den sterkeste stallen og vært best til nå i høst. Han klager også masse over NFF og kampprogrammet overfor VIF...
Gur å gøy det hadde vært å vinne serien og be Ivar Hoff spise i seg alt det negative....
Vel. Skal se 1 time til med fotball-extra og Ivar Hoff kommer nok med flere hårreisende kommentarer, så jeg kommer nok tilbake med mere etterhvert...
DayWalker
12-09-2005, 08:48
Nå skal det nå sies at den "Vålerenga klysa" som satt i studio sammen med Hoff, Erik han heter? Hvert fall tidligere spiller osv i Enga...
Større klyse skal man nesten se lenge etter, blir kvalm av å høre på han der... Der sitter han i studio som en ekspert og skal kommentere forskjellige ting.. Det eneste han sier nesten er bra ting om Enga...Enga ditt og Enga datt... Selvgode julenisse, han er da i studio for å være nøytral ettersom om det KANSKJE er noen få andre i norges land som følger sendinga som IKKE holder med Enga! Steike å forbanna jeg blir på han derre!
Vi ser aldri Claus eller Svein "Matta" sitter der i studio å skryter av klubben i sitt hjerte så til de grader... De er i motsettning til den andre ego dritten her nøytrale når de er på lufta å skal snakke bra og dårlig om ALLE lag...
God damnit!
Supermann
12-09-2005, 12:25
Ta heller en titt på NRK 2 - i går kom jo Frode Olsen (Klepp-trener) med følgende uttalelse om Reka: "Jeg må faktisk trene dette laget, i motsetning til Kjetil Rekdal som har kjøpt seg et lag" :D
Tok også opp FotballXtra, og ikke nok med det.
Hoff sier her at ikke Start er noe som helst bedre trent enn alle de andre lagene, og ikke er særlig imponert over det Start har fått til i slutten av kampene..
Han sier masse tull om Start når Hamkam tok ledelsen men når det ble 2-1 var han helt stille.
Latterlig, men jeg driter i det. Jo flere eksperter som er imot Start, jo bedre. Jeg er mildt sagt drit lei av Vålerenga nå, trodde aldri jeg skulle få et slik hat til en klubb men det har jeg nå...
DayWalker
12-09-2005, 12:41
Ta heller en titt på NRK 2 - i går kom jo Frode Olsen (Klepp-trener) med følgende uttalelse om Reka: "Jeg må faktisk trene dette laget, i motsetning til Kjetil Rekdal som har kjøpt seg et lag" :D
Var ikke Frode Olsen med på FotballXtra da?
Mange eksperter som kommer med latterlige uttalelser...
Tror vi bare skal la de få lov å si hva de vil, for det er nettopp det de er betalt for. Ikke ugunstig for oss at Hoff sitter å snakker dritt om Start iallefall!
frankieboy
12-09-2005, 20:00
Men det er jo utrolig hvor lite tro Ivar Hoff har på Start i år. Først dømte han oss nord og ned før sesongen, så mente han vi var et blaff, så ventet han på sprekken, og så er han plutselig lite imponert over Start nå, selv om laget leder serien etter 20 kamper (med mulighet for VIF til å gå forbi i morra)...
De andre "ekspertene" har iallefall endret mening utover sesongen, og etterhvert som Start har imponert i kamp etter kamp... F.eks. Mini, Semb, Frode Olsen, Arne Scheie, samt de aller fleste eliteserietrenere har nesten tatt helt av i beundring over det laget vårt har fått til... men klovnen Ivar Hoff, nei han nekter å la seg imponere....
Greit at han er morsom i studio -med sine usaklige og morsomme kommentarer, men å legge seg flat og si at Start har gjort det utrolig bra og at jeg tok feil av laget.. det får vi nok aldri høre....
Men så er det vel INGEN i hele Norge som tar han seriøst.....
Ivar Hoff er og blir en klovn!
Han har aldri prestert noe som fotballtrener selv, men er den første som forteller hva alle trenere gjør galt. I tillegg har han hjertet sitt i Lillestrøm, og klarer aldri å se objektivt på andre lag. Jeg ler hver gang han åpner kjeften i TV2 studio, mannen kan jo ikke være riktig???
At han dømmer Start nord og ned før sesongen forteller bare hvor lite han vet om andre lag enn RBK og de som hører hjemme i Oslo området.
I tillegg til at han er LSK patriot, så synes jeg han alltid skryter RBK opp i skyene. Virker som han er glad i RBK også.
Personlig må Hoff få si akkurat så mye dritt han bare vil om Start. Det er INGENTING å si for oss. La oss bare le av Hoff`ern, slik de aller fleste i Norge gjør...
aljahnsen
22-09-2005, 14:09
Gidder ikke høre på han, kommer bare med kommentarer som hverken henger på grep eller er mye smarte. Han slenger mye med leppa om Start også, han har jo veddet på at Start rykker rett ned før, iår var han skråsikker på nedrykk...
gultogsvart
22-09-2005, 15:14
Haha!!
Nå sparker Ivar Hoff igjen ut..
- Hva tror du dette skyldes?
- Det er det sikkert andre enn meg som kan svare bedre på. Men sett fra mitt ståsted må de sportslig ansvarlige i Start ha bommet totalt med sesongforberedelsene, for med fem serierunder igjen virker det ikke som om klubben har spesielt mye mer å by på, sier den omdiskuterte tv-eksperten.
Dette sier han når han mener Start er et helt annet lag etter ferien enn de var før.. Helt utrolig egentlig at han mener de sportslige ansvarlige har bommet helt når de har fått et middels 1. divisjonslag opp i medaljestriden i Tippeligaen på to år. Det kaller jeg helbom.. :shock: :shock:
For en idiot..
Edit: glemte linken http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=86145
Han er merkelig negativ til Start synes jeg, som om han ikke burde være overrasket. Dømte jo Start nord og ned før sessongen..
Hoff sier:
Men sett fra mitt ståsted må de sportslig ansvarlige i Start ha bommet totalt med sesongforberedelsene,
Herregud, i mine øyne har vi hatt den beste sesongforberedelsen i alle lagene i Tippeligaen. Det er jo rett og slett syykt at en mann som Hoff sier dette. Man ser jo helt klart at han vil at Start skal misslykkes og han står for sitt!
Dette er svakt HOFF. Men dog bedre for Start og mindre press på oss.
De såkalte ekspertene var jo litt mer startpositive her da:
http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/22/444207.html
Haha!!
Nå sparker Ivar Hoff igjen ut..
- Hva tror du dette skyldes?
- Det er det sikkert andre enn meg som kan svare bedre på. Men sett fra mitt ståsted må de sportslig ansvarlige i Start ha bommet totalt med sesongforberedelsene, for med fem serierunder igjen virker det ikke som om klubben har spesielt mye mer å by på, sier den omdiskuterte tv-eksperten.
Dette sier han når han mener Start er et helt annet lag etter ferien enn de var før.. Helt utrolig egentlig at han mener de sportslige ansvarlige har bommet helt når de har fått et middels 1. divisjonslag opp i medaljestriden i Tippeligaen på to år. Det kaller jeg helbom.. :shock: :shock:
For en idiot..
Edit: glemte linken http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=86145
Det Hoff sier her viser bare hvilken idiot han er, og at han faktisk ikke kan tas seriøst! Det nytter faktisk ikke! En slik uttalelse henger ikke på greip. Det blir så latterlig at jeg ikke klarer å le en gang. Jeg synes bare synd på Hoff etter å ha lest den uttalelsen der...
Fyren skifter meninger for hver serierunde. Han roste jo Start opp i skyene og garanterte seriegull. Nå er det plutselig kroken på døra. Hvis vi nå tar gullet, så kommer han sikkert til å vri ut av seg noe svada igjen. Tulling
FuglForFaen
23-09-2005, 17:27
Ivar Hoff er ingen idiot. Han får bare betalt for å si kontroversielle ting.
Ivar Hoff er ingen idiot. Han får bare betalt for å si kontroversielle ting.
Er du Ivar Hoff?
Lurer på hva "selveste" hoff sier nå.
Han var 100% sikker på at Vålerenga skulle vinne denne kampen og sa faktiskt rett ut at Start var et dårlig lag. Han sa faktiskt at ikke Start hadde nubbesjans til gull.
Er så SINNSYKT deilig å motbevise alle eksperter og norgesland som igjen trodde Vålerenga skulle ta dette. Vi var igjen "underdogs" men vi takklet det IGJEN.
Hm, skulle faktisk vært litt interessant å tippa på oddsen det omvendte av hva Hoff sier!!! Hadde vel blitt en del penger på det....
http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=2222&PN=1&TPN=2
det er visst flere som HATER hoff :twisted:
mr.leipsland
26-09-2005, 11:24
HAHAHA "Nei til Hoff i toern!". Utrolig bra tekst :)
RollingStone
26-09-2005, 18:39
Alle kan jo se at Hoff er et lite menneske uten særlig kompetanse på noe område egentlig. Greit med folk som spissformulerer, men skal det tjene sin hensikt må det gjøres med et minimum av intelligens, og her kommer Hoff ganske kjapt til kort.
Det er egentlig synd på mannen, og i mine øyne er han totalt uten injurierende kraft, så la ham holde på, og la resten av amatørene i TV2, VG og Dagbladet fortsette å drite seg ut. Så lar vi Nordlie & co vise fotballnorge hva det dreier seg om :wink:
mr.leipsland
26-09-2005, 18:47
Synes VG med Truls Dæhli i spissen er bra jeg. Dagbladets Esten O. Sæther derimot havner i Hoff-klassen (der Enersen også ligger).
frankieboy
26-09-2005, 19:53
Synes VG med Truls Dæhli i spissen er bra jeg. Dagbladets Esten O. Sæther derimot havner i Hoff-klassen (der Enersen også ligger).
Jeg synes kommentaren til Mr Sæther var veldig bra i dag. Han skrev at han hadde sett alle Starts mirakelkamper tidligere, men at denne overgikk dem alle. Synes ellers han hadde mye bra i sine kommentarer..
Ellers var det moro å lese at Håland nevnte til Dagbladet at han ville høre hva Ivar Hoff sa nå, etter at han hadde dømt laget nord og ned hele sesongen.... :-)
Hadde vært moro å tatt en prat med Ivar Hoff nå ja.. :-D
RollingStone
26-09-2005, 20:44
Lot meg rive litt med, der :) .... Jeg tenkte mer på dekninga generelt i VG, og der er mitt høyst subjektive syn at Start ikke får den oppmerksomheten de fortjener.....
For ordens skyld: Det jeg sa om Hoff (og som tråden handler om) står jeg på til min døyan dag :wink:
Ivar hoff har jo ved flere anledninger hver sesong krevd treneres avgang. Husker spesielt en av de mange gangene han mente mons ivar mjelde måtte gå av; En journalist konfronterte Brannformannen med "kravet" fra Hoff, og han svarte: "Det eneste ivar hoff er kompetent til å uttale seg på er innkompetanse"
Det skal og nevnes at samme Brann-pamp en gang sparket hoff som trener i Brann, så han vet hva han snakker om!! :lol:
FY fasan
27-09-2005, 15:02
hva er dte han jævelen hater med START egentlig!! har vell ikke gjort han noen vell!!!??
Tipper han bare er misunnelig på Start som har Tom som trener, og Solèr som investor.. Begge er som kjent fra Lillestrøm.. Misunnelig på Start som har fostra opp mange lokale spelarar som er stammen i motsetning til Lillestrøm som starta forrige kamp med 6 utlendinger..
Min teori :P
Holmgren
28-09-2005, 09:27
Ivar Hoff er en gammel misunnelig mann.... Han klarer ikke innse at start er gode nok for seriegull!! Noe har han mot Start, hva vet jeg ikke, men noe er det!! :?
DayWalker
28-09-2005, 09:31
Jeg er sikker på at ivar hoff og han derre erik foss er daske kompiser på bakrommet... De suger hvert fall bortimot like mye...
erik foss er han som er enga patriot på sin hals sant? Hater han i så fall!
PS. ja skriver navnene med små bokstaver av mangel på respekt.
Holmgren
28-09-2005, 09:41
Det blir rett og slett for dumt å kritisere ett lag som kommer rett fra førstedivisjon, og nå kjemper om seriegull... Vi husker jo alle hva han sa før sesongen, at vi ikke hadde mulighet til å overleve i tippeligaen.. Bomma med et par plasser der ja!! hehe.. Hadde han vært med på vg tabelltips, hadde han ikke kommet høyt på lista :P
Ivar Hoff er ikke verdt all oppmerksomheten han får i denne tråden. Mannen har ikke peiling på fotball, og burde skjermes for seg selv...
Ser nesten alltid søndagsfotball på NRK, der slipper man Hoff, Fosser`n og andre uspiselige folk. Synes dessverre at Claus Eftevaag også har sagt mye rart...
Svein Mathisen og Davy Wathne er de eneste jeg liker der.
Davy har jo sikkelig sansen for Start!=)
David ja... :roll:
Sorry :wink:
frankieboy
30-09-2005, 06:50
Leste gjennom Fevennen fra 22 sept i år, og må bare ta med en uttalelse fra den godeste Ivar Hoff:
Han sier først at Start ikke har noen sjanse, verken i kampen mot Vålerenga(sist søndag) og i kampen om gullet. Han sier så at Start har vært en skygge av seg selv, og når han blir spurt hva det kan skyldes - klarer han å prestere å si:
"...men fra mitt ståsted må de sportslig ansvarlige i Start ha bommet totalt i sesongforberedelsene, for med 5 serierunder igjen virker det ikke som om klubben har spesielt mye mer å by på."
------------------------------------------------------------------------------------
Greit at hele Norge vet at mannen er en klovn uten peiling, men at han klarer å trykke ut noe slikt av et lag som har rykket opp, brukt knapper og glansbilder til å kjøpe forsterkninger - og så har ledet tippeligaen nesten hele sesongen... DET er helt utrolig.
Tar vi gull så kommer han sikkert til å prate seg ut av det også... :roll:
Er enig at Hoffs kommentarer er helt på jordet. men han lager tross alt litt show hver gang han uttaler seg. Det er vel derfor han har jobben sin. Kanskje viktig å ha slike folk på fjernsyn, om ikke for underholdningens skyld.. :lol:
Ivar Hoff (TV2):
- Jeg tror helt sikkert at Start blir seriemestere...
Ivar Hoff (TV2):
- Jeg tror helt sikkert at Start blir seriemestere...
Huff,ikke bra tegn for Start
Kenneth Storberget
24-10-2005, 10:10
Holt på og gå i bakken når jeg høre at Hoff sa at Start kom og bli seriemestere?
Klarte han endelig og innse at han hadde sagt feil for 25 runder siden.
alle supporetere i norsk fotball føler det samme for hoff, med unntak av LSK-karene...
Oterslynge
26-10-2005, 17:09
He he, la nå denne stakkars Ivar få være litt ifred nå da, mannen er splitte pine gal, mangler fullstendig kontakt med virkeligheten og viser jo klare tegn til demens. Ikke hans feil at Tv2 utnytter han på samme måte som Se&Hør utnytter Sven O.
Det koster jo tross alt å drikke seg full før hver sending...
FY fasan
26-10-2005, 17:44
kansje han har fatta at, start er norges beste lag. han har drete sæ sjøl på leggen (hele kroppen egentlig). helle serien i år. på tide at han har forstått fakta...
Vålerengen IF
27-10-2005, 09:35
TV2 har klart akkurat det målet de var ute etter. Det er å hause dere opp og pisse dere off. Hoff og hans kolleger vil nettopp grille start og si mye piss om dere. Tro meg, jeg har ikke hørt mye annet de siste åra som setter VIF i en negativ omtale. Men det forundrer meg at Hoff som er LSK mann forsvarer diskusjoner om enga om dagen. Det bare sier sitt om hans loyalitet. Så lenge TV2 gir dem høye lønninger så kan det være som f*** hva de sier og hva de virkelig mener. Grunnet at de får mange seere er fordi mange tiltrekkes det tabloide pisse fotball extra som tv2 legger frem. Derfor er NRK mye bedre, profosjonell og saklig.
En kommentar om Erik Foss. Han er ikke likt av mange av oss i klanen fordi han er veldig lite loyal som tidligere VIF spiller og sier mye imot enga i en negativ omtale. Alle som sitter å prater piss på tv2 kan ha det så godt......med unntak av Matta.......han er mer saklig og jordnær enn de andre.....men t.o.m han har kommet med noen usaklig kommentarer i blant. Matta forsvarer sitt gamle klubb uansett. Det kan ikke sies om Foss.
Lykke til på lørdag.....håper dere blir fornøyde dersom dere tar sølv. uansett skal dere være stolte over denne sesongen om det blir gulv eller sølv. Jeg må ærlig si at jeg blir skuffet dersom enga tar sølv.....men sølv to år på rad er ikke verst heller.
Enga for gull:-)
hdl_verde
27-10-2005, 15:04
Jeg mener personlig at Start har gjort en veldig variabel høst sesong, men nettopp av den grunn er det da enda mer komisk at media klarer å rette blikket kun mot Start og Vif som de dårlige høst laga...
hva med lyn,viking,brann,lsk?
hadde dem spilt normalt ville dem ikke da kommet opp i ryggen og forbi oss? det er vel heler en annen måte å se det på.
Jeg mener det er dårlig av dem å ikke klare å ta flere poeng.
Det blir liksom å kaste stein i glasshus når alle dem sier at Start ikke har hatt en god høstsesong... jeg kan da fortsatt huske at start ligger øverst på tabellen...
Nå til helga kommer gullet... det skal dere se ja... Heia start!!
Vålerengen IF
28-10-2005, 09:45
Du har et godt poeng der ja. De som troner øverst (Start og Vålerenga) er de beste lagene uansett hva Hoff & co blir betalt å si. Samtidig har denne sesongen bevist at alle lag klarer å slå hverandre og serien er tettere og mer spennende enn noensinne. Jeg syntes denne sesongen er rik med underholdning og viser at norsk fotball er på fremasj........og gjør norske lag det bra i europa, ja da kan det bli saker og ting for fremtiden i norsk fotball fremover.
Heia Vålerenga!
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article482422.ece
- Mitt hjerte banker for Start
jaja..
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.