Se full versjon : Tveit - Start 2
I morgen den dag er det Start 2 kamp på Solsletta klokka 1500. Håper noen tar turen til den nest siste obligatoriske 3.divisjonskampen for gutta i år.
Selvfølgelig tar jeg turen bort på sletta! Start 2 stiller nok med rent juniorlag til denne kampen, siden kvalikken allerede er sikret, noe som kan gi åpninger for et Tveitlag i poengnød.
Tveit bør vinne denne og siste kamp mot Vigør for å beholde plassen i divisjonen, så det blir absolutt spennende. Så lenge Start 2 allerede har sikret kvalikk, så håper jeg Tveitlaget tar seg sammen og kan kjempe om poeng. De vant overbevisende 5-3 over Vindbjart sist mens Start 2 gikk på en "smell" 1-3 hjemme mot Lyngdal, så det kan bli en spennende kamp!
Start 2 spiller jo semifinale i juniorNM mot Lyn allerede søndag, så jeg lurer veldig på hvilket lag Start 2 kommer til å stille med mot Tveit. JuniorNM bør prioriteres så lenge kvalikken til 2.div allerede er sikret, men samtidig har de et ansvar overfor de andre lagene i avdelingen...
Møt opp!
Tveit vant kampen 3-2(2-2), forholdsvis fortjent ut ifra spill og sjanser!
Tveit kom best igang og ledet tidlig 2-0, men så falt de ned, Start skapte muligheter, og det ble to raske mål før pause. Det første var selvmål, og det andre er jeg usikker på hvem som stod bak.
I andre omgang bølget spillet endel, men mot slutten var det stort sett spill mot Start målet, mens Start skapte en rekke farlige overganger mot et offensivt tveitlag i poengnød. 5 minutter før full tid bommet Tveit også på et straffespark, men satte altså inn 3-2 på overtid!
Start 2 stilte med et redusert mannskap, og jeg klarer ikke å få satt opp laget de stilte med. De mest kjente som var med var Jenssen, Ommundsen og Ohene. William Pepa og Kahlili kom innpå utover i andre omgang...
Det er i morgen det gjelder for juniorene!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.