PDA

Se full versjon : Stemning på Start - Vif?

Vålengadog
18-09-2005, 00:07
Jeg vet hvertfall at klanen kommer til synge høyt og lenge under kampen .Men spørsmålet er om dere menighetsfolk klarer det samme? Var selv å så Start - Hamkam og må si at jeg ble skuffet over trøkket og sangen fra supporterne. Hørter ikke noe annet enn den klassiske "heia start, heia start"... UHHH! Får håpe dere har noe på lager, ellers er jeg redd kampen på tribunen blir en ren walkover for de blå. Syning fra begge supporter leire vil løfte stemningen enormt og gjøre kampen morsomere, har alt for ofte vært på Ullevål der 10 000 klansmenn synger ut 63 bønder i VG nedre, det blir lissom som å spille bordtennis med en 6 åring. La oss nå håpe 100 års jubileet kan være med å få de ellers så stille musene til å heve sin røst og støtte sitt lag, ellers vil dere sannsynligvis bli blåst ned fra det vesle stillaset deres.

sava
18-09-2005, 01:48
Selvfølgelig skal vi lage et helvette og bråk! :D
Dette er en kamp hvor ikke bare spillerne er syke i hodet men også vi.
Håper hele stadion kan være med på festen, noe som jeg også tror..

Smurfen
18-09-2005, 03:08
Det er jo ikke noe ukjent begrep at Dere klanshorer går på speed....det er vell årsaken til at stemmen dere holder så ut så leeeeeeeeeenge :lol: samt en haug med anaboler!!

Ikke vær redd,vi skal nok gi lyd fra oss........

Lynet
18-09-2005, 03:22
Vi skal nok klare å overdøve Klanen greit i denne kampen, selv om vi bare får stå 500 stk samlet, mens dere får 1500 inn på et felt...

theMan
18-09-2005, 11:33
Blir 500 vs 1500, seff burde det være lett mat for klanen. Sier seg selv,
og i tillegg så roper Klanen UTOVER stadion, siden dem står i svingen, mens Menigheden er plassert FORRAN ståtribunen, og dermed går bare lyden rett frem til sitte...

Du vålerengahund, når du kommer på den nye stadion vår, synger vi hvert lag på rævva og tissen ut av stadion, no doubt about it.

Bare spør vikingfansen, da vi var på besøk hos dem med 1000 mann, haha. Makan til utsynging skal du lete et stykke etter...

Vålengadog
20-09-2005, 17:05
Det er jo ikke noe ukjent begrep at Dere klanshorer går på speed....det er vell årsaken til at stemmen dere holder så ut så leeeeeeeeeenge :lol: samt en haug med anaboler!!

Ikke vær redd,vi skal nok gi lyd fra oss........

Ja, vi går på speed alle man. :shock:

Men det der med bolere får du bare spise i deg. Dvs at de ikke er veltrente.

1. Klanen er kjent for å være feite å ha ølmager.

2. Jeg har bodd i Kr.sand i 4 uker nå. Har blitt kjent med flere bolere her på 4 uker en 22 år i Oslo.

3. Ritalin er tingen for deg. Brukes til å behandle ADHD barn som deg selv.

theMan
20-09-2005, 17:16
....og der takket dog for seg

Gimse
21-09-2005, 14:53
Du, Vålengadog. Jeg har sagt at jeg ikke boler:) Jeg er bare en skikkelig kraftplugg! (Og til de av dere som ikke skjønte det så kjenner jeg mr.dog, og er veldig lite boler.)

Gimse

Kjetil Haugersveen
21-09-2005, 15:04
Gimse,ta en prat med kompisen din.
Er vel kansje største problemr til osloklysene, de har selvtillitt mye større enn hjerne.

som de sa på TV under siste kampen vif-LSK : " vi skulle ikke tro det var enga som har hjemmekamp, LSK dominerer på tribunen"

Også fikk vi jo bekreftet det vi har trodd hele tiden, medlemene i klanen er stort sett marsvin og kanarifugler... 15000 medlemmer og totalt 4129 møtte opp på Europacup kampen mot St.bu.

som kalnssjefen sjøl sa: vi er blitt en patetisk gjeng...

jaja, fei for egen dør, så år vi heller feie oslo møkka av banen.

vidsyn
21-09-2005, 17:59
hele klanen er jo blitt en vits, skapt av tabloid avisene..åh sååå kult å værra medlem i klanen!

Ja. 4000 på en europakamp er direkte skammelig, gjelder viking også, hva så om det er midtukekamp?

theMan
21-09-2005, 18:07
Nå skal det sies at det ikke er sikkert det hadde vært like mange på vår stadion, men i forhold til antall medlemmer i supporterklubben, og antall innbyggere, garantert fler.

Vålengadog
21-09-2005, 18:10
:lol:

Hvis klanen er en vits, hva er da menigheden?

Og gimse kan ikke du snakke til meg a? Så får vi en slutt på dette :lol:
Dessuten vet jeg at du boler gimse, det kan alle se :wink:

Dere er så søte der dere står på toppen av stillaset deres...

theMan
21-09-2005, 18:17
Takk :)

Er søte vi prøver å være, derfor vi bare har plass til 500, slik at dere kan få sett alle mann <3 <3 <3

smask nuzz til deg

Vålengadog
21-09-2005, 18:22
Bare hyggelig :) Viktig å trekke frem det positive også syns jeg...

you are theman

theMan
21-09-2005, 19:48
hehe.

må si jeg er litt skuffa over klanen på åråsen nå, hører jo bare the pip-pips..!!

men vi hører dere nok på stadion vår :) 500 vs 1500, hvis vi DA synger DERE ut, da har dere sunket lavt :P

vidsyn
21-09-2005, 19:50
kutt flørtinga :wink:

Heia LSK!

theMan
21-09-2005, 20:02
:lol:

Vålengadog
21-09-2005, 23:47
1. Omgang var ræva både på banen og tribunen. 2. Omgang var bedre.

LILLESTRØM UT AV CUPEN, HATER HATER HATER KANARI!

Hørte denne dritbra i 2. Men vi fløy ut av cupen. Nå MÅ det blli seriegull.

:cry:

Helge
22-09-2005, 10:20
Blir garantert god stemning på Stadion søndag. Helt til en av lagene scorer.... Er jo kanskje ikke noe hemmelighet hvem jeg håper DET blir. Vi får stå på vårt PALLE-snekrede stillas og gjøre så godt vi kan. Forhåpentligvis har palle-snekkeren gjort en god jobb :lol:

Kjetil Haugersveen
22-09-2005, 10:39
tallenes klare tale:

etter hva jeg har skjønt..
det bor 80000 i Kritiandsansorådet - 1500 medlemmer i supporterklubben

det bor 500000 i Oslo - 14000 medlemmer i klanen.
så langt ikke så ille.

men når en ser hvor mange som stiller på kamp er vel vif desidert dårligst i landet med tanke på innbyggertallet. hva er vitsen med en haug med marsvin, kanarifugler og annet rask på medlemslista.

Argumentet til osloklysene er ofte at de har flere toppklubber i byen...

Slår vi sammen tilskuertallet til Lyn - vif - skeid ligger fortsatt OSLO nederst på lista når vi tar innbyggertallet i betrakning.

lykke til videre

Helge
22-09-2005, 12:22
Nå skal vi vel ikke bli FOR store i kjeften her. Kristiansandspublikumet er jo temmelig "flade i haue" og stort sett ganske daue. I år har det vært bra, men selv om vi har ligget på topp, så har vi hatt kamper hvor det har vært under 10.000 på stadion. Det er jo ikke akkurat noe å slå seg på bryste av. Og folk flest sitter jo på hendene! Helt til det blir vist makrellfodball da....

Kjetil Haugersveen
22-09-2005, 12:35
og det gjorde jeg heller ikke Helge.
la frem noen tall som viste at oslo publikummet ikke er så unikt, fantastisk ekstremt bra som media og vif folket selv skal ha det til.

jeg sa IKKE at sørlandspublikummet var så vanvittig bra.
Men det bor 7 ganger så mange mennesker i oslo som i kr. sand start har snitt på 10000 og vif på 15000......

OG så vidt jeg vet var det vel en oslososs som startet denne tråden med å slå seg på brystet

Vålengadog
22-09-2005, 13:41
Slå meg på brystet? Det trenger jeg da ikke!

Det var vel heller en liten pekepinn til dere i menigheten. Jeg syns de syngene supporterene deres er for slappe, noe veldig mange her inne er enig med meg i, men jeg håper at ting blir bedre på Søndag. Sammenlignet med HamKam og Lyn matchene, som er de eneste jeg har vært på tror jeg Søndagen blir årets høydepunkt. Hvis man kan tolke noe som helst av oppkjøringen og rammen rumdt kampen.

Dette er ingen tråd om hvor flinke vi er, men at menigheden har mye å gå på når det kommer til sanger og syngene supporter.

aljahnsen
22-09-2005, 13:53
Te Søndag blir det iallefall kjempestøy og fest fra heile stadion :)

Dette blir så sabla bra

Kjetil Haugersveen
28-09-2005, 15:19
satt kanskje litt feil....
men jeg hørte ikke norges desidert beste supportere på søndag.....

OG hvor blir det av alle disse kjepphøy når kampen er spilt, den derre vifbikkja, tore og alle de andre....

sattan for noen blærer

theMan
28-09-2005, 15:43
jeg skjønner heller ikke det der med at klanen var "best" på TV, for vi på stadion hørte dem ikke... Da er det virkelig noe galt med NRK sin sending.

Er så latterlig og overhode dårlig av TV sendinga, og la det høres ut som om bortesupporterne er best, da vi på Stadion ikke hører dem i den grad i det hele tatt...

Men jaja, la NRK holde på med "vi elsker enga" holdningen sin.

mr.leipsland
28-09-2005, 15:45
Med den kraftige motvinden Klanen hadde så er det jo ikke rart at vi ikke hørte dem.

theMan
28-09-2005, 15:48
var det ironi?

mr.leipsland
28-09-2005, 15:52
Nei, Klanen hadde skikkelig motvind. Ute på høyresida av M-feltet hørte vi jo knapt våre egne forsangere pga vinden.

theMan
28-09-2005, 15:53
jeg kjente ikke noe vind :roll:
men nå sto jo vi på ståtribunen i en tetthet på ca. innihverandre.

Lynet
28-09-2005, 16:16
Klanen hadde mikrofoner foran feltet sitt, derfor hørtes de bedre på TV...
Jeg har sett opptak av kampen to ganger nå, og Klanen høres flere ganger enn Menigheden.

Det at folk på M-feltet ikke hørte Klanen er ikke så rart. Jeg stod rett ved siden av Klanen( Trodde det skulle holde å komme 17.45 for å komme inn på M-feltet men...), og hørte selvfølgelig Klanen godt når de først ga lyd ifra seg. Men jeg hørte så og si ikke et pip ifra Menigheden. Det er pga vår elendige stadion, der lyden bare forsvinner ut i lufta!

Jeg gleder meg til ny intimstadion!