PDA

Se full versjon : MISBRUK AV MEDLEMSKORT PÅ STADION

REBell
19-09-2005, 22:40
Det er kommet tilbakemeldinger om at medlemskort misbrukes på stadion for å få ikke-medlemmer inn på tribunen. Dette vil vi i framtiden slå HARDT ned på, og medlemmer som kaster/gir medlemskortet ut fra tribunen vil få en streng reaksjon i ettertid.

Vi vil under de resterende kampene ha anonyme vakter som tar seg av dette, og håper at fok forstår at tribunen er for medlemmene!!

REBell
20-09-2005, 17:21
De anonyme vaktene vil ikke selv gripe inn i situasjonen for å avsløre sin identitet. Men vil si dette videre.

jensm
20-09-2005, 18:51
Det burde vel ikke være så vanskelig:
Utestengelse i 3 år for misbruk av medlemskort.
Det er tross alt ganske alvorlig, med tanke på at de som er "smuglet" inn opptar plass fra oss som har betalt ekstra for å stå der.

Og jeg antar at de innsmuglede neppe er dem som synger aller mest.

Vær streng, Rolf! :twisted:

REBell
20-09-2005, 19:06
Blir hvertfall ikke koselig for de som blir tatt :twisted:

Det er utrolig dårlig gjort mot andre medlemmer, dårlig gjort av medlemmene våre å smugle inn andre når de vet den er full.

Vår reaksjon vil derfor også oppfattes som utrolig dårlig gjort av de som blir tatt, men det skjønner alle andre, skulle da bare mangle.... :mrgreen:

Supporteren
20-09-2005, 22:59
Rett og slett forkastelig. :shock:

jonal
21-09-2005, 09:48
Og jeg som trodde det var nordvestlendingene som var gjerrigst i landet.... Et tronskifte har foregått i det stille...

Julius
23-09-2005, 09:56
Latterlig gjort. Trodde mye av grunnen folk gikk på fotballkamper, var for å STØTTE laget sitt jeg, ikke "stjele" fra det. Er jo faktisk det det er.
Anmeld de for tyveri. Det fortjener de.
Og dokumentforfalkning. Er ganske alvorlig d c! :twisted:

vidsyn
23-09-2005, 17:04
Latterlig gjort. Trodde mye av grunnen folk gikk på fotballkamper, var for å STØTTE laget sitt jeg, ikke "stjele" fra det. Er jo faktisk det det er.
Anmeld de for tyveri. Det fortjener de.
Og dokumentforfalkning. Er ganske alvorlig d c! :twisted:

ja får nok 21 år i fengsel for det... :roll:

men helt klart kjipt og gjerrig gjordt av de som gjør slikt..

Julius
26-09-2005, 09:47
Det er derfor jeg r for dødsstraff.. Neida, men r jo latterlig av de som gjør sånn. Sinnsyk kamp i går :lol:

svaberget
26-09-2005, 10:54
Misbruk av medlemskort er forkastelig !!

Men hva var dette med å holde av så mange plasser ?

Jeg spurte "sjefen" og han sa det var til frivillige som hjelper til med TIFO og kiosksalg.
Var det virkelig så mange frivillige ?
Kan du med hånda på hjertet si at det bare var frivillige som kom inn på de reserverte plassene, og ikke èn eneste etternøler fra Lundskråga?

Jeg fikk selv se med egne øyne at visse personer slapp inn fordi de var forsangere. Er det bra? Med mindre man er frivillig i arbeid på kampen, så er det "først til mølla" prinsippet som gjelder - også for forsangere.

Forøvrig: utrolig bra TIFO og Menigheden var veldig flinke.

REBell
26-09-2005, 11:19
Forsangere har vi satt av til også før, som et ledd i å øke trøkket.
Det er Kenneth Fossdal som er gitt ansvar for at det kun et forsangere på avsatt felt, og jeg tror han er en person som ikke slipper inn hvemsomhelst

Frivillige:
Kiosk: 9 stk
3 Salsboder: 15
Styret: 5
Tifo: 75-80
Forsangere: 15

Dette er tilnærmet 120 stk

Dette er personer som hjelper til kampdag.

svaberget
26-09-2005, 11:22
alt ok, Rolf

Vi får bare glede oss over det store fremmøte og håpe at klubben/politikerne nå skjønner at stadion må prioriteres!

Notch Johnson
26-09-2005, 14:42
Er ikke den prioritert da?? :roll:

Gimse
26-09-2005, 15:42
Jeg vil bare få påpeke en liten ting, når vi først diskuterer misbruk av medlemskort.

Det var to tullinger i går som tydeligvis hadde kommet for sent til å komme inn på feltet. De var forsåvidt kreative. Jeg stod helt øverst på feltet, og lenge etter at man hadde stoppet å slippe inn folk, dukket de to nevnte tullingene opp. Hvordan hadde de kommet seg inn? Jo, de hadde klatret. Hvordan klarer de å klatre ubemerket helt opp til toppen?

Jeg bare spør.

Gimse

Roy Eriksen
26-09-2005, 15:46
Skaff ekstra plasser før Start-Fredrikstad til Start-supporter. Det er for lite 500 personer på M-feltet. Eller kan dere flytte til andre feltet som kan ta imot 6-900 Start-supporter i Start-Fredrikstad

Supporteren
26-09-2005, 16:42
Jeg vil bare få påpeke en liten ting, når vi først diskuterer misbruk av medlemskort.

Det var to tullinger i går som tydeligvis hadde kommet for sent til å komme inn på feltet. De var forsåvidt kreative. Jeg stod helt øverst på feltet, og lenge etter at man hadde stoppet å slippe inn folk, dukket de to nevnte tullingene opp. Hvordan hadde de kommet seg inn? Jo, de hadde klatret. Hvordan klarer de å klatre ubemerket helt opp til toppen?

Jeg bare spør.

Gimse

Hehe, jeg blir nesten litt imponert jeg, hvis noen er så gale etter å stå blandt oss at de ofrer liv og helse. Det der kunne umulig ha vært trygt.

Gimse
26-09-2005, 16:45
Jeg kan jo også få legge til at jeg aldri har sett trynet på de to som klatret opp før. Og det sier i grunn en del, fordi jeg er ganske flink til å huske ansikter. Også har jeg stått med Menigheden/Tigerberget i noen år nå. Og kommentarene fra de to, spesielt han med mest innabords, vitnet ikke om allverdens innsikt.

Gimse

Supporteren
26-09-2005, 16:47
Men hvorfor var det såvidt fullt (hvis det var fullt?) mot Ham-Kam,
når det var så utrolig sprengfullt på utsiden og innsiden av feltet mot VIF ?

Ja til at M-feltet er for folk som kommer på alle kamper,
ikke bare de hvor vi møter "VIF" "RBK" eller "Viking".

Holmgren
27-09-2005, 11:40
Sto sammen med gimse på toppen av menighedstribunen mot enga, og de to som kom seint hadde helt tydelig klatret opp.... syns det er litt ergelig at sånt skjer, når en kamerat av meg blir stående utenfor og ikke kommer inn på feltet... dumt at snyltere skal fylle feltet, istedet for supportere som faktisk vil gjøre en jobb for laget på tribunen!!!

REBell
27-09-2005, 11:44
Tror vi klarte å stoppe endel av snikinga, men kan virke som om enkelte har klart å komme seg over på utspekulerte måter. Det er det kun den indre justisen som teller.

orion
29-09-2005, 14:21
Men hvorfor var det såvidt fullt (hvis det var fullt?) mot Ham-Kam,
når det var så utrolig sprengfullt på utsiden og innsiden av feltet mot VIF ?

Ja til at M-feltet er for folk som kommer på alle kamper,
ikke bare de hvor vi møter "VIF" "RBK" eller "Viking".

Hvordan har du tenkt å regulere dette ?
Vil du også stenge meg ute fordi jeg sitter på de fleste kampene og står på M en gang i mellom.

Jeg vil heller si at problemet er at folk tror de skal få plass når de kommer 10 min før kampstart. Det er bare å komme litt tidligere - da er det altid plass på M.
Tribunen tar 500 og det er nå over 1700 medlemmer, hvem hadde trodd det før sesongstart.

vidsyn
29-09-2005, 20:05
Så det vil si at om alle møter opp tidligere blir m-feltet plutselig større og alle kommer inn?

M-feltet har meg bekjent kun plass til 500 uansett om klokka er 17:00 eller 17:50...

Supporteren
29-09-2005, 21:16
Hvordan har du tenkt å regulere dette ?
Vil du også stenge meg ute fordi jeg sitter på de fleste kampene og står på M en gang i mellom.

Jeg vil heller si at problemet er at folk tror de skal få plass når de kommer 10 min før kampstart. Det er bare å komme litt tidligere - da er det altid plass på M.
Tribunen tar 500 og det er nå over 1700 medlemmer, hvem hadde trodd det før sesongstart.

På VIF kampen var det fullt 2-3 timer før kampstart.
Jeg vet jo at man ikke kan overholde det jeg sa,
bare synd det ikke er slik. Er jo tydelig at mange kommer bare for toppkampene, og da er det ergelig at de tar plassen til de trofaste som er der også i de kampene som ikke ses på som like attraktive.