PDA

Se full versjon : Start i trøbbel

tore
20-09-2005, 11:28
For første gang i mitt liv har jeg heiet på Brann, og det gikk jo veldig fint. Jeg gleder med til Kristiansandsturen til søndag:) Da blir det ikke hjemmeseier:)

Dalet
20-09-2005, 11:54
La oss heller heie på alle lag som har mulighet til å få slått Rosenborg fremover!

disippelen
20-09-2005, 12:17
Er det å ligge på 2 plass på eliteserietabellen å ''være i trøbbel''. Da lurer jeg på hva 3 plassen er, og 4 plassen må jo være Ragnarok, 1.div en helt annen verden hvor tydeligvis tore befinner seg. VÅKN OPP IDIOT.

Start 'spilte' Brann gode og hadde en usedvanlig dårlig dag på jobben - kun keeper og Strømstad som for godkjent. Start reiser seg og tar en saftig revansj til søndag.

benji
20-09-2005, 13:44
Jepp.
brann var soleklart best i går.

Og halo... skal være enig at jeg har ledd litt av RBK, godt at det blir litt mere spenning, men helt ærlig, norsk fotball bær være glade for dems innstats for norsk fotball.

Selv om det er en morsom tanke med et 1.div lag i champions league.

tore
20-09-2005, 14:47
Er det å ligge på 2 plass på eliteserietabellen å ''være i trøbbel''.

Nei, isolert sett ikke, men det er jo tydelig at det glipper litt for Start nå. De har ikke imponert i det siste, og hvordan var det egentlig i Bergen: var Start dårlige fordi Brann var gode, eller motsatt? Her finnes det sikkert flere svar...

For øvrig må jeg få gratulere Start med en glimrende sesong, og all ære osv, men som Enga-supporter er det jo veldig hyggelig at dere tilsynelatende møter veggen nå. På søndag er det 6 poeng opp :D

flaxxlodd
20-09-2005, 14:52
Ja,dere enga fans har det i kjeften mer enn de fleste.
Tatt en titt på hjemmeformen til Start Tore?

theMan
20-09-2005, 16:04
Enga som har alle penga:
dere spilte jo jææklig bra mot LSK da. Rundspilt på banen -

OG TRIBUNEN.

Å så kjiipt.

Vålengadog
20-09-2005, 16:30
ta en titt på borte tabellen til VIF da flaxx.

Vif har ikke tapt på ti kamper, det er ingen hemmelighet at enga er i bedre form en start for tiden.

Men for all del, på Søndag kan alt skje. Jeg er hvertfall ikke sikker på noen klar B

Lynet
20-09-2005, 16:34
Start er langt ifra i noe trøbbel!! Som nyopprykket ligger vi på andreplass kun tre poeng bak Vålerenga, noe som er meget sterkt!

Vi skal reise oss og ta poeng til søndag!

tore
21-09-2005, 07:53
Ja visst er det meget sterkt med andre-plassen. Og jeg får for all del håpe dere beholder den. Førsteplassen er nemlig opptatt :lol:

Notch Johnson
21-09-2005, 09:19
Ja visst er det meget sterkt med andre-plassen. Og jeg får for all del håpe dere beholder den. Førsteplassen er nemlig opptatt :lol:

Pell deg vekk din jævla amøbe!

Typisk alle som er så jævla kjepphøye på forumet her forsvinner med halen mellom bena når kampen er spilt. :!: :!:

tore
21-09-2005, 11:37

Er det på dette nivået du diskuterer, så vet jeg kanskje hvem som bør få tittelen amøbe. God bedring!

Notch Johnson
21-09-2005, 14:40

Dette er jo ikke noe å diskutere din tosk!

tore
22-09-2005, 07:45
Nei, det har jeg lagt merke til, smarten!

jor-el
22-09-2005, 08:49
...herregud, stikk å lek med hulsker eller en av de andre møringene dine, av din vif-dust. 8)

Notch Johnson
26-09-2005, 14:33

Typisk alle som er så jævla kjepphøye på forumet her forsvinner med halen mellom bena når kampen er spilt. :!: :!:

Javel... sånn kan det gå :lol: :lol: :lol: :lol: