PDA

Se full versjon : Morten Hæstad

startsupporter17
20-09-2005, 17:35
hva mener folk om morten?
jeg syns han er en veldig god spiller som bør få prøve seg for A-laget om ikke lenge...
hva mener dere?

Lynet
20-09-2005, 17:36
Morten Hæstad er et stort talent, og gjorde sakene sine meget bra for Tønsberg i 1. divisjon i sommer, så det lover bra. Det er imidlertid ikke rette tidspunkt å gi Morten sjansen på A laget nå, i den hektiske toppkampen vi er midt oppe i. Det tror jeg de fleste skjønner, inkludert Morten selv. Kall det gjerne gullkampen...

sava
20-09-2005, 18:31
Morten Hæstad har en større fremtid enn jeg trodde.
Har en STOR fremtid i start og som vi skal få glede av i fremtiden.

farsund il
20-09-2005, 19:39
morten kommer til å bli en kanonspiller for start og landslaget,og den dagen vi selger doffen for 40-50 millioner :Dda kommer morten inn og regjerer midtbanen på start,så vi har ingenting og grue oss for.

startsupporter17
20-09-2005, 20:42
Jeg håper for han sin skyld at Tom snart gir han sjanse...skjønner de ikke bare kan sette inn på spiller for å la de få prøve seg, men han har talent, og fortjener en sjanse...da mener jeg selvfølgelig ikkke å sett han rett inn i første 11'eren, men sette han på benken og la han få spille noen minutter med det første.

Lynet
20-09-2005, 22:37
Jeg håper for han sin skyld at Tom snart gir han sjanse...skjønner de ikke bare kan sette inn på spiller for å la de få prøve seg, men han har talent, og fortjener en sjanse...da mener jeg selvfølgelig ikkke å sett han rett inn i første 11'eren, men sette han på benken og la han få spille noen minutter med det første.

Du må bare skjønne at Start ikke kan velge talentutvikling gjennom å gi 17-18 åringer tillit i Tippeligaen, fremfor å kjempe om seriegullet! Det lar seg ikke gjøre...
Morten Hæstad og de andre unge spillerne vil få nok av sjanser etter årets sesongavslutning...

flaxxlodd
20-09-2005, 22:50
Ser for meg at Jesper og Morten vil få sjansen i Royal League om vi kommer der.
I tillegg er det klart at Kenneth Høie kommer til å være keeper i Royal League.

Lynet
20-09-2005, 22:55
Ser for meg at Jesper og Morten vil få sjansen i Royal League om vi kommer der.
I tillegg er det klart at Kenneth Høie kommer til å være keeper i Royal League.

Jeg tror store deler av stallen kommer til å få sjansen i RL, HVIS vi skulle kvalifisere oss! Men selv om Nordlie har hatt en tendens til å bagatellisere denne turneringen, så tror jeg han har et såpass stort ønske om å lykkes og vinne alle kampene, at han ikke sender utpå noe B-lag. Men mange får sjansen. Det vil nok rokkeres endel på laget!

Akkurat det med Høie flaxx; Hva får deg til å si at Høie vil være keeper("stå alle kampene") i RL? Noe som tilsier at Rune Nilssen ikke skal få matchtrening gjennom vinteren? Nok en gang, HVIS vi kommer til RL... hehe

Notch Johnson
21-09-2005, 09:30
Høie hadde blitt førstekeeper hvis han hadde gjort sine saker bra i cup'en.
Han fikk beskjed av Nordlie at hvis han sto glimrende mot VIF så var han keeper i neste seriekamp.

Det er nesten dødt løp mellom Nilsen og Høie, men Nilsen har ikke gjort noen dårlig kamp i det siste.

Klart at Høie bør stå i RL.
Han må få spille kamper hvis han skal bli enda bedre og holde motivasjonen oppe!

tore
21-09-2005, 11:40
Jeg har sett Hæstad i noen kamper i Tønsberg, og han virker lovende, men klarer ikke (enda?) å dominere i 1. divisjon. Han har et stykke opp til storebroren sin, men potensialet er det vel ingenting å si på.

Helge
21-09-2005, 11:54
Har ikke sett Morten i aksjon ennå. Tror det vil bli plass til en del andre spillere hvis det blir RL kvalifisering på oss. Da er det jo en bra sjangse til å la de unge få vise hva dem duger til.

franki
22-09-2005, 09:20
sorry skrev feil... :cry: