Se full versjon : Morten Hæstad
startsupporter17
20-09-2005, 17:35
hva mener folk om morten?
jeg syns han er en veldig god spiller som bør få prøve seg for A-laget om ikke lenge...
hva mener dere?
Morten Hæstad er et stort talent, og gjorde sakene sine meget bra for Tønsberg i 1. divisjon i sommer, så det lover bra. Det er imidlertid ikke rette tidspunkt å gi Morten sjansen på A laget nå, i den hektiske toppkampen vi er midt oppe i. Det tror jeg de fleste skjønner, inkludert Morten selv. Kall det gjerne gullkampen...
Morten Hæstad har en større fremtid enn jeg trodde.
Har en STOR fremtid i start og som vi skal få glede av i fremtiden.
farsund il
20-09-2005, 19:39
morten kommer til å bli en kanonspiller for start og landslaget,og den dagen vi selger doffen for 40-50 millioner :Dda kommer morten inn og regjerer midtbanen på start,så vi har ingenting og grue oss for.
startsupporter17
20-09-2005, 20:42
Jeg håper for han sin skyld at Tom snart gir han sjanse...skjønner de ikke bare kan sette inn på spiller for å la de få prøve seg, men han har talent, og fortjener en sjanse...da mener jeg selvfølgelig ikkke å sett han rett inn i første 11'eren, men sette han på benken og la han få spille noen minutter med det første.
Jeg håper for han sin skyld at Tom snart gir han sjanse...skjønner de ikke bare kan sette inn på spiller for å la de få prøve seg, men han har talent, og fortjener en sjanse...da mener jeg selvfølgelig ikkke å sett han rett inn i første 11'eren, men sette han på benken og la han få spille noen minutter med det første.
Du må bare skjønne at Start ikke kan velge talentutvikling gjennom å gi 17-18 åringer tillit i Tippeligaen, fremfor å kjempe om seriegullet! Det lar seg ikke gjøre...
Morten Hæstad og de andre unge spillerne vil få nok av sjanser etter årets sesongavslutning...
flaxxlodd
20-09-2005, 22:50
Ser for meg at Jesper og Morten vil få sjansen i Royal League om vi kommer der.
I tillegg er det klart at Kenneth Høie kommer til å være keeper i Royal League.
Ser for meg at Jesper og Morten vil få sjansen i Royal League om vi kommer der.
I tillegg er det klart at Kenneth Høie kommer til å være keeper i Royal League.
Jeg tror store deler av stallen kommer til å få sjansen i RL, HVIS vi skulle kvalifisere oss! Men selv om Nordlie har hatt en tendens til å bagatellisere denne turneringen, så tror jeg han har et såpass stort ønske om å lykkes og vinne alle kampene, at han ikke sender utpå noe B-lag. Men mange får sjansen. Det vil nok rokkeres endel på laget!
Akkurat det med Høie flaxx; Hva får deg til å si at Høie vil være keeper("stå alle kampene") i RL? Noe som tilsier at Rune Nilssen ikke skal få matchtrening gjennom vinteren? Nok en gang, HVIS vi kommer til RL... hehe
Notch Johnson
21-09-2005, 09:30
Høie hadde blitt førstekeeper hvis han hadde gjort sine saker bra i cup'en.
Han fikk beskjed av Nordlie at hvis han sto glimrende mot VIF så var han keeper i neste seriekamp.
Det er nesten dødt løp mellom Nilsen og Høie, men Nilsen har ikke gjort noen dårlig kamp i det siste.
Klart at Høie bør stå i RL.
Han må få spille kamper hvis han skal bli enda bedre og holde motivasjonen oppe!
Jeg har sett Hæstad i noen kamper i Tønsberg, og han virker lovende, men klarer ikke (enda?) å dominere i 1. divisjon. Han har et stykke opp til storebroren sin, men potensialet er det vel ingenting å si på.
Har ikke sett Morten i aksjon ennå. Tror det vil bli plass til en del andre spillere hvis det blir RL kvalifisering på oss. Da er det jo en bra sjangse til å la de unge få vise hva dem duger til.
sorry skrev feil... :cry:
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.