PDA

Se full versjon : Hvor ble det av Joey og Todi?

Alladin Sane
21-09-2005, 17:48
Før sesongen hersket det usikkerhet rundt balansen på Starts midtbane. Men dette ble raskt slått tilbake da Joey Hardasson styrte midten med autoritet og ro han ikke viste tegn til i 2004-sesongen. Alle som hadde hevdet at Starts midtbane var for liten og lett fikk dette kraftig tilbakevist av en spiller mange av de samme kritikerne hadde ansett som katta i sekken året før. Da Joey måtte sone sin karantene mot LSK etter å ha styrt laget til suveren tabelltopp etter 13 kamper, hadde han vel aldri trodd at resten av sesongen skulle tilbringes på benken, mens laget tapte terreng i kampen om gullet.

Det eneste ankepunktet mot Start denne fantastiske vårsesongen var jo ellers fraværet av en målscorer, og da Todi dukket opp i sommerpausen, og hamret inn mål i Garbas skadefravær, var det vel heller ingen som forventet at han skulle ende på benken allerede halveis ut i Oddkampen som etterfulgte hattricket mot RBK.

Jeg savner Joey og Todi i dagens førsteellever, og er svært forundret over at disse har havnet på benken.

Supporteren
21-09-2005, 17:55
Kan ikke annet enn å si meg enig med deg.
Spesielt at Joey er benket forundrer meg, meget.

Lynet
21-09-2005, 17:58
Grunnet til at Todi har havnet på benken, er at han har slitt med betennelse i kneet. Så der har du forklaringen på det. Han er heldigvis tilbake i godt slag nå, og jeg håper og tror han spiller fra start til søndag!
Jeg håper han vises tillit nå og at ikke Garba gis klippekort igjen om Todi skulle gå målløs av banen i en kamp, for med tillit er jeg sikker på han vil hamre inn flere mål i de siste kampene av sesongen...
http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=86111

Når det gjelder Joey, så hadde han nok en liten formsvikt i perioden rundt LSK kampen. Han var strålende i hele vår, det er jeg enig i. Aarsheim kom til klubben, og tok spillestilen kjapt. Han overbeviste ikke i begynnelsen, men skjøv likevel ut Joey, noe overraskende kanskje. Etter at Aarsheim har levert noen gode kamper, så var han elendig mot Brann, i likhet med resten av laget. Det kan bli et bytte på midten til søndag, noe jeg har skrevet i mitt forslag til lagoppstilling(Aarsheim/Hardarsson sentralt). De to nevnte er forholdsvis jevngode.
Uansett ser nok Tom Nordlie, sjef for laguttaket, mer enn noen av oss gjør på trening med gutta hver eneste dag, hver eneste uke, i forkant av hver eneste kamp...

Edit: Får sette opp laget mitt her også da!

Nilssen
Pedersen Borgersen Håland Johnsen
Strømstad Aarsheim/Hardarsson Hæstad
Valencia Jònsson Bärlin

Hvem som spiller av Joey og Batty skal Nordlie få avgjøre selv :)

theMan
21-09-2005, 18:09
Dette laget vil jeg se fremover:

Nilsen
Pedersen - Håland - Borgen - Johnsen
Strømstad - Joey - Doffen
Valencia - Todi - Bärlin

Garantert golls.

sava
21-09-2005, 19:07
Inn med Todi, Joey og Barlin!
Batty har etter min mening ikke imponert i det hele tatt, og jeg får håpe så inderlig at Joey spiller mot enga. Selv om jeg har mine tvil, Batty er ofte veldig god på treningene og det er der Nordlie tar ut spillerne.
Todi er en mann for de store annledninger, og er rett og slett en klassespiss. Klart han må spille! Blir svært skuffet hvis ikke Nordlie starter men han..

bosve
21-09-2005, 20:54
Enig med The Man angående det laget. Eneste er at det er litt synd at Bala ikke får spille. Men Todi er bedre, og langt mere effektiv foran mål. Morsomt å sett Bala på venstre i angrep hvis Stefan ikke får det til.

Bjarte har ikke imponert meg, og selv om han har gjort en ok jobb, synes jeg Hardarson var bedre. Hardarson er mye mere taklingsterk, der synes jeg Bjarte sliter, blir for lett på en måte.(han trenger styrketrening) Er tross alt veldig sentralt å takle motstanderne i fotball, slik at laget ditt får brudd og kommer seg i angrep i stedet for at motstanderlaget angriper.

farsund il
21-09-2005, 23:15
i want joey....!

Lynet
22-09-2005, 18:57
Jeg var en tur innom Starts trening på Dønnestad i ettermiddag. Førstelaget var som det pleier, men Nordlie er tydeligvis svært usikker på tre plasser(like usikker som oss), og har enda ikke bestemt seg...

Todi og Garba byttet på å spille midtspiss for første og andrelaget.
Batty og Joey byttet på å spille sentral midtbane for første og andrelaget.
Lie og Bärlin byttet på å spille venstre kant for første og andrelaget.

Status:
Garba var friskere enn vi har sett mot Ham-Kam og Brann, men Todi utmerket seg med flere gode avslutninger og scoret også noen mål.

Joey og Batty er bortimot umulig å skille. Ingen gjorde grove feil, men holder faktisk en liten knapp på Joey etter det jeg så idag.

Lie var i likhet med Garba friskere enn vi har sett i de siste kampene, spesielt offensivt, mens Bärlin gjorde det godt, og scoret også flere mål idag.

Jeg tror Nordlie må gruble enda lenger før han bestemmer seg for hvem som skal bekle de tre nevnte plassene mot Vålerenga. Jeg håper iallefall å få se Stefan og Todi fra start!|

sava
22-09-2005, 19:57
Tipper Lie fortsetter og Todi og Joey kommer inn.

bob hund
23-09-2005, 11:51
Synes det er både naturlig og forståelig at det er kamp om midtspissplassen. Todi får jo spilletid i hver kamp uansett og er hele veien nær å starte.

Jeg mener Bärlin er en stor ressurs offensivt og Start har ikke råd til ofre han så langt fremme på banen.

Jeg mener også at Bjarte er et kupp og den beste midtbanespilleren Start har. Selv Doffen er en ener på sin måte, og islendingen er god også.

DayWalker
23-09-2005, 12:20
Joey burde få sjansen igjen sentralt på bekostning av BLA... Han er rapportert i god form igjen og skadefri.

Todi burde også starte i stedet for Bala.... Med forbehold om at han er skadefri selvsagt.

Jeg vil også svært gjerne se Bälin på banen siden han virker i kanonform for tiden, eneste dumme er vel at da må Lie vike plassen sin. Han er jo en viktig brikke for laget da, løper vannvittig.

theMan
23-09-2005, 17:25
Sannsynlig lag fra start: Rune Nilssen - Steinar Pedersen, Atle Roar Håland, Bård Borgersen, Marius Johnsen - Fredrik Strømstad, Johannes Hardarson, Kristofer Hæstad - Alex Valencia, Todi Jònsson, Stefan Bärlin.

Da ser det ut som at vi får det som vi vil!

Bærra, Todi og Joey starter, iflg. formasjonstrening!