Se full versjon : Noe for Start?
Visdomsord
23-09-2005, 19:46
Suffo må jo virkelig være en spiller for Start. Du som han irriterte meg i Odd kampen.
Men nå kaster klubbene seg etter han
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291147
Suffo er utvilsomt en klassespiller,men tviler på at Start tar seg råd til å bli med på en budrunde mot Enga,Lillestrøm og svenske toppklubber.
Og han har vel tidligere hintet om at han vil til Oslo.
Suffo er en klassespiller jeg gjerne skulle sett i Start! Men prislappen blir trolig altfor høy til at det blir aktuelt, dessverre...
Men i øyeblikket er vi en toppklubb, og da skal en aldri si aldri!
PS: Det var vel Oliver Occean som ønsket seg nærmere hovedstaden, uten at det har betydning...
Ja stemmer,det var Oliver det ja.
Men nå er det vel ikke en angriper Start eventuelt kommer til å bruke masse penger på (i lønn,kontrakten med Odd går vel ut etter sesongen)
,men heller å styrke forsvart.Eller kansje en klassespiller som kan gå rett inn på laget i den sentral midtbane possisjonen.
Men man vet jo aldri da.
farsund il
23-09-2005, 22:35
jeg kunne tenkt meg spillere som stian ohr eller anders stadheim... :) det hadde vært noe
Enig med Farsund il, Stian Ohr eller Anders Stadheim ser jeg gjerne til start og er nok mer aktuelt enn Suffo.
Men for all del, hvis Suffo skulle finne på og komme til Kr.sand hopper jeg i skyene for det er absolutt en klasse-spiller!
Men det spørs vel om slike spillere som han vil bli så lenge i Start, hvis han gjør en god sesong eller for den sags skyld, halv-sesong vil han nok vekk med en gang. De vil ut og tjene penger, slike spillere som har levd i fattigdom vil tjene penger på fotballen og bli store!
LSK har solgt mange MANGE spillere til utlandet i de siste årene, dermed ser han Lillestrøm som et springbrett ut i den store verden.
Jeg er enig; Stian Ohr og Anders Stadheim er spillere jeg gjerne skulle sett i Start! Er litt usikker på Stadheim, om han kanskje har stagnert litt i år, men han har et enormt talent, og det vet også Start om. Jeg tror vi prøver oss på Stadheim foran neste sesong, som vi gjorde før årets sesong. Og nå vil Stadheim bort ifra 1. divisjon, garantert!
Stian Ohr har jo vist hvilken klassespiller han er i flere år, spesielt i Start og i Molde. Han er hjertelig velkommen tilbake for å gjøre backer svimle!
Valencia på høyre og Ohr på venstre :shock:
Vi får håpe godeste Erik Soler tar en liten prat med Stian Ohr i nær fremtid! :wink:
Anders Stadheim så jeg sist i Sogndal-Stabæk og er en spiller med utrolig god teknikk. Jeg vil gjerne ha han til Start for han har et meget stort potensial og kan utvikle seg videre her. Hæstad- Stadheim- Strømstad er fremtidens midtbane og er langt ifra urealistiskt!
Jeg er usikker på hvordan Ohr vil fungere på venstrekanten, men han er en kvalitetsspiller av klasse! Og skulle han fungere på venstresiden, så ville det vært en drøm. Det ville gitt utrolig mange baller å jobbe med inne i boksen iallefall! Men Ohr blir nok i Molde også neste sesong hvis de beholder plassen, noe jeg tror de gjør...
Vi får håpe godeste Erik Soler tar en liten prat med Stian Ohr i nær fremtid! :wink:
djeeezzz er du helt sprø, ohr er jo en trøbbelmaker... :shock:
svartåkvit
24-09-2005, 21:26
tips: karadas er uheldig i england. vær på hugget når han blir satt på benken for godt.
bob hund
25-09-2005, 12:14
Jeg sier nei takk til Karadas. Oppskrytt og sikkert dyr i drift.
Ja, takk til både Ohr og Stadheim.
Gråsonen
26-09-2005, 11:21
Suffo må jo virkelig være en spiller for Start. Du som han irriterte meg i Odd kampen.
Ja etter at Start snøyt Odd for Todi Jónsson hentet de heller Suffo...
Tror ikke Gjone er det beste Start kunne skaffet som sportslig leder. Han er jo ikke mannen med den feteste CV`en. Skal Start styrke stallen må de nok få tak i spillere over Gjones kapasitet. Rutford Pedersen er jo en som har karieren foran seg...
tendenfan
26-09-2005, 11:26
Tror ikke Gjone er det beste Start kunne skaffet som sportslig leder. Han er jo ikke mannen med den feteste CV`en. Skal Start styrke stallen må de nok få tak i spillere over Gjones kapasitet. Rutford Pedersen er jo en som har karieren foran seg...
Nå "stjal" vel Start Todi fra Fredrikstad og ikke Odd. At Start klarte å hente en spiller som Todi synes jeg er et bevis på hva de kan. Vi må minst 10 år tilbake for å finne en så komplett spiss i Start. Synd han har vært så plaget med skader
Gråsonen
26-09-2005, 11:27
Han er jo og en spiller for fremtiden... Trodde Start hadde nok rutine nå jeg..
I så fall har han karrieren bak seg, ikke foran seg..
Kjetil Haugersveen
26-09-2005, 11:36
Enig nilsen, Start har hentet klassespillere uten at det har kostet skjorta, ODD har brukt mye for å redde plassen.
OG stian hor, aldri, håper jeg aldri får se ham i sort og gult igjen. når han er god er han konge, men det er lange perioder hvor han er drit dårlig.
Og som Bjarmann sa da han ble spurt om ohr burde på landslaget: det hjelper ikke å være god fotballspiller for å komme på landslaget, du må ha hue også... ( ikke dum denne Bjarmann)...
sånn det virker har tom og erik satt sammen en homogen gruppe mfungerer veldig bra. la oss ikke ødelegge denne gruppa ved å putte inn bråkebøtter.
Trond Are Gjone er en kjemperessurs, få "Managere" kjenner markedet like godt som Trond Are.
Det står forresten "Manager Trond Are Gjone" på kontordøra hans... :lol:
Gråsonen
26-09-2005, 11:37
I så fall har han karrieren bak seg, ikke foran seg..
Hva er det med dette forumet og ironi, ikke mange som har det skjønner jeg....
Vil da minne deg på at tonefall i ironisk mente utspill ikke fremkommer når de serveres skriftlig. Å skrive omvendt av hva man egentlig mener betyr ikke nødvendigvis at det oppfattes som ironi.
Jeg synes Bärlin spilte dårlig i går.
:wink:
Gråsonen
26-09-2005, 11:48
Trond Are Gjone er en kjemperessurs, få "Managere" kjenner markedet like godt som Trond Are.
Det står forresten "Manager Trond Are Gjone" på kontordøra hans... :lol:
Vel, det står Sportslig leder på ikstart sidene:http://ikstart.no/default.aspx?m=134
Sikkert ikke sikker på hva han skal kalle seg enda :?
Men hvordan kan du si han kjenner markedet så godt? Han har tross alt hatt ikke hatt storheter i stallen før: Pa M. Kah og Eldar Hadzimehmedovic er ikke de sterkeste navnene i norsk fotball. Intill halvspillt sesong, er det jo bare Berlin som er brakt til klubben. Borgersen var jo nermest ferdigforhandlet. Enig i at Jonsson er bra, men han er i eldste laget. Selvsagt er lønninger og lønnsbudsjett også avgjørende, men jeg er sikker på at Start ikke får det de trenger til neste sesong, nettopp pga Gjone.
Gråsonen
26-09-2005, 11:51
Vil da minne deg på at tonefall i ironisk mente utspill ikke fremkommer når de serveres skriftlig. Å skrive omvendt av hva man egentlig mener betyr ikke nødvendigvis at det oppfattes som ironi.
Jeg synes Bärlin spilte dårlig i går.
:wink:
Det har du rett i, men kunnskaper om norsk skriftlig gjelder fortsatt! Det er forskjell å avslutte en setning med ... og.
Men vi er nok enige om at Pedersen gjerne burde vært 5 år yngre.
Var en litt ironiserende tekst på døra hans da :wink:
Gråsonen
26-09-2005, 12:01
Helt sikkert. Han er ihvertfall en kar med utstråling! Som og holder seg litt mer nede på jorda enn Nordlie :D
Ingenting tyder på at Gjone var feil valg som sportslig leder. Skjønner ikke hvorfor det diskuteres en gang, for han har allerede gjort mye bra for Start. Diverse kontrakter er reforhandlet, og Start er hele tiden på hugget på overgangsmarkedet!
Jeg er sikker på at Start henter de riktige forsterkningene foran den vanskelige andresesongen neste år. Men vi må huske at det ikke er gode navn vi trenger, men vi trenger gode spillere, og riktige typer som kan fylle roller i systemet og i tillegg har sosiale antenner som Nordlie liker å kalle det. Vi trenger ikke nødvendigvis navn som Tore Andre Flo og Magne Hoseth...
Gråsonen
26-09-2005, 22:12
Helt enig! Avdanka spillere som "liksom" skal kunne prestere er ingen god løsning. Viktig er det at man tar vare på talentene og forhåpentlig får flere lokale årgenger inn i på førstelaget. Engedal er jo klar for å ta over for Borgersen, trenger bare mer rutine. Håper Mathisen klarer å leve opp til forventningene.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.