PDA

Se full versjon : Ich bin ein Bärliner

bob hund
25-09-2005, 22:31
For en kamp, for en spiller. Jeg har ment det hele veien, han er alt for god for benken.

bosve
25-09-2005, 22:40
Ja, han var jo minst like god som Valencia i dag. Start er vanskelig å stoppe når de har to topp flankespillere. Men midtbanen spiller dem jo også veldig gode da, i og med at de får så mye å jobbe på. Joey var jo også veldig god. En skikkelig ballvinner. Men kampen mot Tromsø neste uke blir nok vanskeligere...Vif har tross alt ikke scoret de siste 3 kampene nå, og virker slitne. Så nå får vi håpe at laget begynner å ta tak i bortekampene også

Krila
25-09-2005, 23:03
Virket som enga var helt opphengt i Valencia på høyre og da ble det masse rom på venstre. Bärlin var en konstant trussel.

Lynet
26-09-2005, 00:07
Jeg er veldig glad for at Bärlin fikk tillit fra start idag, og han gjorde en helt fantastisk kamp! Han kjørte over Skiri på venstrekanten gjennom hele første omgang. I andre omgang fortsatte han i samme stil mot Muri! Han hadde målgivende passning, og kom til flere endre gode innlegg. Det eneste som manglet var igrunnen et mål, men det får så være.

Slik Bärlin fremstår idag, og med Valencia på motsatt side, vil Start uansett komme til en rekke sjanser. Det blir veldig mange baller inn i boksen! Bärlin har garantert spilt seg inn på laget etter oppvisningen idag; Banens ener!

flaxxlodd
26-09-2005, 00:12
Idag var det faktisk ikke backen Valencia spilte mot som måtte byttes eller omrokeres. Det var Skiri som var på siden til Bærlin som etterhvert måtte flyttes inn som midtstopper.
Morro..

Bærlin har vært meget god i det siste.

Faiten
26-09-2005, 00:13
Konge!!
Bærlin funker så mye bedre som flankespiller enn som feilvendt spiss som han spilte tidligere i år..

Rammen rundt kampen var jo eletrisk, men hva i huleste skjedde med Pauseunderholdninga?? ble faktisk flau..

Lynet
26-09-2005, 00:20
Det er fantastisk å se at Stefan nå ser ut til å ha funnet sin plass på venstrekanten, og virkelig begynner å imponere i den posisjonen. Nå håper jeg bare han får tillit der fremover, og ikke blir sendt rett på benken om han skulle ha en uheldig kamp...

Stefan og Alex på hver din ving er dynamitt, og da må det være fantastisk å hete Todi Jònsson!

frankieboy
26-09-2005, 06:41
Idag var det faktisk ikke backen Valencia spilte mot som måtte byttes eller omrokeres. Det var Skiri som var på siden til Bærlin som etterhvert måtte flyttes inn som midtstopper.
Morro...

Og når han kom inn i midten, så satte han likegodt ballen i eget mål... :D
etter innlegg fra Bärlin.... :D

Notch Johnson
26-09-2005, 08:54
....og endelig fikk Start brukt venstresiden og overrasket nok Reka som hadde full fokus på høyresiden til Start.
Så lenge begge kantene til Start fungerer som i går, så skal det mye til for å stoppe dem.
Bærlin var den store forskjellen i går på Starts angrepspill, som som oftest har vært på høyresiden.

For en innsats! På stillinga 3-0 og på overtid kommer Stainar Pedersen på en overlapp på høyresiden! Snakker om vilje!!!

Fish
26-09-2005, 09:35
Jeg rett og slett digger spilestilen til Bärlin. Han er bare rå på kanten og krangler seg alltid til innleggsposisjon.

Når det er sagt er Todi fenomenal med ballen. Hadde bare så lyst å se han score igjen. Men super innsats uansett!

Takk Start - for en deilig kamp!!!!

DayWalker
26-09-2005, 10:37
Det er er bare å knele og bøye seg i støvet for Bärlin og resten av Start gutta!

Krila
26-09-2005, 23:13
Fra klanens forum: "Hvor genialt er det å la en kontant høyreback sitte på benken mot en kantspiller som Berlin?? Bohinen sa i pausa at de var overrasket over svensken!!!!!! Hva F... er det slags prat??? Når man sjekker opp kommende motstandere bør det ikke komme som en overraskelse at de har kjappe driblesterke vinger! Det har Berlin vist i hele år. Gutten blir jo kåret til Starts beste på Stadion!"

For en genistrek å sette in Bärlin! Både spillerene trenerene og supporterene til Enga ble jo totalt tatt på senga!

http://www.klanen.no/forum/index.php?t=msg&th=18423&prevloaded=1&&start=120

bob hund
27-09-2005, 11:09
En kontant høyreback? Tror nok Brocken hadde fått enda større problemer. Blir feil fokus. Bärlin er en vanskelig spiller å spille mot, det er ikke vanskligere enn som så. Og jeg vil ikke akkurat si de fikk ryddet opp i problemet når de byttet om.

Alladin Sane
27-09-2005, 11:33
Berlin er en bra spiller som kan skape problemer for de fleste backer i Norge. Men mot Skiri trengte han ikke akkurat anstrenge seg.

Skiri var så feilplassert at han ikke engang fikk oppleve å bomme på en takling. Berlin kom til linja hver gang, uten engang å by på en finte.

Så jeg har faktisk litt vanskelig for å vurdere Berlins kvaliteter i denne kampen, rett og slett fordi han fikk så fritt spillerom.

Holmgren
27-09-2005, 11:43
Vil ikke skylde på at skiri var feilplassert... Bärlin var rett og slett for rask for vår venn fra sunmøre.... Hadde ikke mulighet til å følge Stefan..... Så Bärlin bør absolutt starte mot tromsø etter min mening...

Keithrichard
27-09-2005, 11:57
Har hele tida hatt troa på Stefan.. Det var helt fantastisk å se ham på søndag!

startsupporter17
27-09-2005, 13:49
men hva i huleste skjedde med Pauseunderholdninga?? ble faktisk flau..

hva skjedde i pausen?
bare ute så fikk ikke det med meg...

DayWalker
27-09-2005, 13:53
men hva i huleste skjedde med Pauseunderholdninga?? ble faktisk flau..

hva skjedde i pausen?
bare ute så fikk ikke det med meg...

Noen tullinger som enten jobber i LOS eller som LOS har leid inn som liksom skulle være morsomme... De dreit seg regelrett ut! Samme fyren/fyrene som lekte dame på scenen før kampen...

Ikke rart Klanen bua... holdt nesten på å begynne selv... Arg å lei jeg ble av LOS sangen etter hvert!

aljahnsen
28-09-2005, 18:24
Han var sinnsyk god mot Vålerenga, ingen tvil om at han er en klassespiller... Han har ikke vært i toppslag på lenge, men mot Vålerenga var han genial :)

Synd han ikke fikk skåring, men det kommer mål fra han fremover, det er jeg sikker på

aljahnsen
28-09-2005, 18:33
Syntes Stefan hadde lagt av litt svensk jeg, på et intervju på ikstart.no, prøvet seg litt på Sørlandsk...

Herlig :)

Stefan er genial