Se full versjon : Hyllest til Joey!!!
Joey gjorde en fantastisk kamp som dirigent på midten. Med islendingen tilbake som anker satt presset, taklingene og gjenvinningene som ett skudd! Batty er god når Start spiller godt, Joey gjør Start gode:)
Håper at Tom nå ser verdien av å bruke Johannes som sentral midtbane spiller og at han beholder plassen resten av sesong. Vi trenger spiller som virkelig vil blø for drakta!!!
Gratulerer med en utrolig seier! Nå blir det gull igjen...
Ja Joey var etter min mening dagens best sammen med Barlin.
Utrolig gøy å se.
ELSKER ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Naa fikk Joey ett gult kort, og maa vel desverre staa over neste kamp??
Noen som har kort-fordelingen ajour??? Men Joey var glitters idag, og Barlin herja med Skiri. Synes ogsaa Todi var flink, og Enga kan vel egentlig bare takke Arni og Dommer Hauge for at det ikke ble utklassingssiffre....
Bytt anvnet på denne til hyllest til alle gutta!!
Bärling og Joey viste seg frem, men det gjorde ALLE!!!
Naa fikk Joey ett gult kort, og maa vel desverre staa over neste kamp??
Noen som har kort-fordelingen ajour??? Men Joey var glitters idag, og Barlin herja med Skiri. Synes ogsaa Todi var flink, og Enga kan vel egentlig bare takke Arni og Dommer Hauge for at det ikke ble utklassingssiffre....
I følge DB.no har Joey nå 6 gule kort. Ingen andre fra Start fikk noen kort idag, så da er det kun Joey som må stå over neste kamp
Synes også Garba virket frisk! :D
Hadde noen nydelig dribblinger hvertfall og var alltid en trussel.
Gratulerer til laget!. Skulle nesten tro det var et helt annet lag i dag enn det vi så mot Brann. Synd Joey har så mange gule kort, for Start hadde absolutt trengt han mot Tromsø. Det var en lagseier, men den største positive overraskelsen var nok Stefan. Var vel nesten hakket bedre enn Valencia. Var veldig viktig mot Vif at vi har både Valencia og Stefan til å utfordre, slik at spillet ikke blir så forutsigbart. Har jo en tendens til å bli litt mye Valenica. Mye vanskeligere å stoppe et lag som har flere strenger å spille på. Men midtbanen spiller dem jo selvfølgelig gode da. Uten en god midtbane blir heller ikke disse gode. Personlig så var/er jeg mere engstelig for kampen på Alfheim neste uke. Heldigvis fikk ikke Hæstad kort. Uten både Joey og Hæstad mot Tromsø hadde det sett mørkt ut. Tromsø har jo vært bedre enn Vif i det siste, og vi klarte ikke å slå dem på stadion heller, slik at kampen mot Tromsø blir nok beinhard.
garba var en skygge av seg selv. Lite intr i å jobbe, oghan dribler seg bort de gangene han har balen. Ikke noe driv i Bala for tiden. Håper at Todi ikke er alvorlig skadet, men så at han tok seg til låret da han ba om å bli byttet ut. Todi var stor i dag og var livsfarlig vær gang han fikk ballen.
Bala garba må få en rakett i ræva og begynne og jobbe som resten av laget.
Idag skal alle spillerne hylles! Men jeg kan gå med på denne hyllesten til Joey, for han var virkelig stor idag. Han gjør en kanonkamp, og viser hvilken eminent ballvinner han er, og han slår også gode pasninger. Tror ikke han hadde en eneste feilpasning idag! Teknikken hans gjør at han ofte klarer å vende av spillere, og dermed vri spillet, noe som åpner fint opp for kantspillerne. Synd Joey må stå over mot Tromsø, for vi trenger de beste spillerne i hver kamp nå. Han spilte seg iallefall inn på laget, og starter nok hjemme mot Aalesund...
Jeg har tidligere sagt at det er bortimot dødt løp mellom Joey og Batty, men idag imponerte Joey meg virkelig!
Todi var god idag ja, og jeg skjønte ikke noe av byttet. Men hvis det stemmer at han fikk seg en smell som Kapteinen sier, så får vi bare håpe han er tilbake mot Tromsø. Tviler på det var noe veldig alvorlig det han pådro seg. Bala virker veldig slapp for tiden, langt unna toppformen. Viser glimtvis hva han kan idag, men det blir for mye nesten. Todi var en konstant trussel!
garba var en skygge av seg selv. Lite intr i å jobbe, oghan dribler seg bort de gangene han har balen. Ikke noe driv i Bala for tiden. Håper at Todi ikke er alvorlig skadet, men så at han tok seg til låret da han ba om å bli byttet ut. Todi var stor i dag og var livsfarlig vær gang han fikk ballen.
Bala garba må få en rakett i ræva og begynne og jobbe som resten av laget.
Som jeg skulle sagt det selv.
Alladin Sane
26-09-2005, 09:07
Joey var i mine øyne banens suverent beste spiller.
Men for all del. Hele laget spilte bra.
Alf Qaida
26-09-2005, 10:29
Jeg har tidligere sagt at det er bortimot dødt løp mellom Joey og Batty, men idag imponerte Joey meg virkelig!
Bra at også du kan innrømme at du tar feil, Lynet... :-)
Joey var fantastisk. Han beholdt roen, og ballen. Og når han ikkje hadde ballen, så vant han den tilbake. En glimrende pasningsfordeler.
Men hvorfor, når etc fikk Joey gult kort? Dette fikk jeg ikkje med meg. Tell me!
Etter rundt 65 minutter dro nok dommeren opp det gule...
Joey hadde en ganske klar stygg takling på midtbanen. Spillet fortsatte og han fikk gult kort i neste spillestopp.
mr.leipsland
26-09-2005, 12:34
Sikker på dette? Finner ingenting på TV-bildene, men ser at noen livereferater sier gult til joey.
62 min. Gult kort til Johannes Tor Hardarson Start
Står i referat på Nettavisen siden...
Jeg så heller ikke noe på Tv bildene, men alle livereferater, samt IKstart.no rapporterer at han fikk gult kort
mr.leipsland
26-09-2005, 13:03
Fant det nå.
60. minutt og ca 10 sekund: Joey gjør en klar felling på midten. Hauge dømmer fordel for VIF.
61. minutt og ca 20 sekund: Første stopp i spillet. Her får Joey kort. Du hører speakeren opplyser om kortet og ser Startspillerne diskutere med Hauge. Men TV-bildene filmet ikke akkurat når kortet ble vist, da var det reprise og NRK viser det heller ikke med grafikk på skjermen som de pleier. Løken kommenterer bare at Nordlie skriker noe på linja om ikke å bry seg om dommeren. Dårlig TV-produksjon rett og slett.
Etter og ha sett hele kampen på film, hvor jeg har tatt opp kampen vil jeg si Joey er banes beste spiller.
Han er rett og slett helt ENORM på midtbanen, han vinner absolutt neste alle dueller og han har faktiskt en utrolig bra teknikk jeg ikke trodde han hadde så mye av.
Jeg blir også enda mer imponert over Start, det er jo klasseforskjell på Enga og Start.
Er så utrolig gøy å se laget jeg elsker, spille sånn fotball man bare drømmer om! :D
Bra at også du kan innrømme at du tar feil, Lynet... :-)
Joey var fantastisk. Han beholdt roen, og ballen. Og når han ikkje hadde ballen, så vant han den tilbake. En glimrende pasningsfordeler.
Men hvorfor, når etc fikk Joey gult kort? Dette fikk jeg ikkje med meg. Tell me!
Jeg har ikke nødvendigvis tatt feil da, for det har nok vært rimelig dødt løp mellom Joey og Batty i lang tid, også mens Batty har vært i førsteelleveren, og på min drømmeoppstilling før denne kampen satte jeg opp Aarsheim/Hardarsson sentralt, fordi jeg ikke klarte å velge. Men jeg legger meg gledelig flat :)
Slik Joey fremstår idag, så er det en fryd å se på. Han er tydeligvis i kanonform, og starter garantert mot Aalesund! Det fortjener han etter gårsdagens forestilling, uansett hva Batty må finne på å prestere mot Tromsø.
Det irriterer meg noe grenseløst at han fikk det gule, og det irriterte tydelig Joey også. Endelig tilbake på laget og så må han stå over, typisk. Han skrek, gnei ansiktet i hendene, slo ut armene etc etc, når han så Hauge dra opp det gule kortet.
Vi håper å se Joey i like god form mot Aalesund 15. oktober. I mellomtiden må Batty gjøre jobben, og det tror jeg han fikser!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.