PDA

Se full versjon : Tromsø-Start

Helge
26-09-2005, 12:48
Beinhard kamp detta. Tromsø slo LSK på fremmed gress. Og LSK har jo ikke akkurat vært lett å ta på Åråsen. Nå var de nok litt i "cup-finale-modus" og litt bråkjekke etter å ha slått VIF. Når tyskeren i tillegg går ut i VeeGee og Dagbla og utroper dem til the double mestre, så kan det jo ikke gå annet enn galt for LSK.

Banen der oppe innbyr vel heller ikke til finspill har jeg skjønt. Vi får håpe på poeng i alle fall. Tror at vis Start klarer å holde samme innsats som i går, så skal det i alle fall bli poeng.

Tromsø har jo nedrykksspøkelse hengende over seg, og det kan jo slå begge veier. Skuldra opp under øra eller en voldsomt offervilje. Spennende blir det jo uansett. Ideelt hvis Lyn tar skalpen til VIF. Noe de HELT sikkert vil prøve på :D

Tras
26-09-2005, 14:12
Ja, det blir ikke noe festfotball der oppe, bare svette og tårer. Jeg fatter ikke at de får lov til å spille hjemmekampene sine på en så elendig bane. På den annen side kan vi, som du sier, glede oss over at VIF har en enda verre motstander. Lyn gir alt mot Enga uansett tabellsituasjon og spesielt når de har Royal League kvalifiseringsplass å spille for. :wink:

Jeg tippet VIF ville vinne før sesongen begynte, men etter i går tror jeg faktisk vi vinner serien.

Helge
26-09-2005, 14:55
Tror muligens det blir flere "svar" etter neste søndag. Da har vi forhåpentligvis fått med oss poeng fra Tromsø og Lyn slått VIF? Har en våt drøm om akkurat det derre....

Hadde jo vært greit om Molde spikra ei spiker i B/G's kiste i dag. Greit å få to klare nedrykkskandidater så tidlig som mulig. Hvis B/G allerede er i 1 div. når vi møter dem, så skal vel den kampen gå litt greiere. Faen så ulidelig spennende dette skulle bli da!!!!

aulin
26-09-2005, 20:27
Hadde jo vært greit om Molde spikra ei spiker i B/G's kiste i dag. Greit å få to klare nedrykkskandidater så tidlig som mulig. Hvis B/G allerede er i 1 div. når vi møter dem, så skal vel den kampen gå litt greiere. Faen så ulidelig spennende dette skulle bli da!!!!

Det ser dårlig ut, nå leder jo B/G 2-0 :\

Helge
27-09-2005, 10:23
Molde vakler videre ser jeg. Jaja, får jo tydeligvis ikke hjelp fra noen her, så detta må vi greie sjøl. Like greit det.

Carter
27-09-2005, 15:17
Jeg tror vi bør slå Tromsø. Selv med den elendige matta. Tromsø har vel tippeligaens dårligste hjemmestatistikk. Kun 3 seiere. Måtte de ikke få den fjerde til helgen.
En annen ting er at Tromsø skal til Tyrkia og spille UEFA cup. De kommer hjem lørdag kveld, slitne, trette og skuffa ?

Holmgren
28-09-2005, 09:38
Tromsø bør vi ta men det blir hardt!! For det første er det en tung matte som sikkert Tromsø er mer komfortabel med enn d vi e! For det andre er lag i nord generelt vanskelig å slå borte.. Spesielt når de kjemper mot nedrykk. Og en Ole Martin Årst i kanonform er heller ikke helt bra.. Men nå skal vi være optimister, og satse på tre svært viktige poeng i gullstriden. Vi trenger sårt poengene, ingen tvil om det. Så vi håper Tom og co, kan legge en god taktikk og knuse tromsø på søndag!!

DayWalker
28-09-2005, 09:42
Det viktigste blir å få krigerne våre klare... Først vinne krigen, så vinne kampen.

Berhus bør vel inn sentralt å takle så det lukter svidd?

Så blir dilemmaet Lie eller Bärlin på venstre... Lie kriger godt og løper mye mens Bärlin faktisk er i døds bra form.

Helge
28-09-2005, 10:04
Stefan har vel vist at han er livsfarlig på venstre side. Ville jo vært et slag i tryne hvis ikke innsatsen mot VIF krones med en ny kamp på venstre ving!!! Noe annet ville jo vært merkelig.

Holmgren
28-09-2005, 10:18
Ja Stefan er i kanon form, men dette kan fort bli en kamp som styres av dueller. Da tror jeg Jon ville passet bedre med sin defensive styrke... Tror ikke bärlin ville fått utnyttet farten på samme måte som mot vålerenga!!! :?

sava
28-09-2005, 11:12
Bärlin bør spille mot Tromsø sånn sett, men man skal også huske på at det langt ifra kommer til og bli en normal kamp der oppe. Kommer til og bli mer fighting enn finspill er jeg redd, og der er kanskje Lie bedre og ha i "gjørma" enn en Stefan som er bedre med ballen på "bakken".

mr.leipsland
28-09-2005, 11:20
Ikke overdriv gjørmebrytinga nå da.

Nå vil det være *stor* forskjell på om det er opphold eller regn/snø/sludd på kampdagen, men det er uansett på midtbanen det virkelig er ille. Ute på kantene til Bärlin og Valencia er jo gresset greit nok. Farta til Bärlin er jo også veldig god å ha når vi lemper ballen opp i bakrom. Å bytte ut Bärlin etter praktkampen mot Vålerenga ville vært helt uforståelig. Vi må bygge videre på det positive angrepsspillet fra den kampen.

benwright
28-09-2005, 11:47
rune nilssen
steinar - atle - bård - marius
strømstad - berhus - hæstad
valencia - todi - bärlin

håper virkelig på denne oppstillinga

benwright
28-09-2005, 11:51
evt. Aarsheim sentralt.

michael collins
28-09-2005, 11:51
Velkommen til Tromsø, Start-supportere! TIL har god flyt for tiden, og optimismen er stor i byen. Vi møter Galatasaray borte torsdag, noe som ifølge vår trener Steinar Nilsen er fordelaktig i forkant av Start-kampen. Topp motstand skjerper laget, og to kamper på en uke skal være uproblematisk for et profesjonelt fotball-lag. At den ufyselige romsdalingen som trener et unevnelig lag fra hovedstaden mener noe annet forteller jo alt om ham. At dette unevnelige laget stilte med reservelaget til hjemmekamp mot Steua Bucuresti er årets pinligste hendelse i norsk fotball. Vi Tromsø-supportere ønsker Start hell og lykke i kampen om gullet, men kan dessverre ikke hjelpe dere med poeng her oppe. Vi satser på at Lyn tar alle poengene i Oslo-derbyet til helga, så har dere fortsatt tre kamper å gjøre det på! 8)

Gutan
28-09-2005, 12:08
Slenger meg på collins her.
Ønsker Start all lykke i kampen om gullet, men her i Tromsø er poengkiosken stengt for i år.

Velkommen nordover til syndenes by !!!!

Helge
28-09-2005, 12:35
Jøss, skal vi ikke spille kampen først da :lol: Litt tidlig å proklamere 0 poeng til Start allerede FØR kampen er spilt. Tromsø har vel ikke vært helt stødige på hjemmlig gress i år så vidt jeg har forstått.... :twisted:

Tror nok vi skal få jobbe for poenga, men Start har jo vist flere ganger i år at det er mulig å slå lag også på bortebane.

Gutan
28-09-2005, 13:50
Jøss, skal vi ikke spille kampen først da :lol:

Skal den spilles også ? :)
Joda, den skal nok det. Vi prøver å være optimistisk her oppe i gjørma :)

Blir nok en tøff kamp for begge lag. Dere kjemper om 3 poeng for å holde VIF bak og vi treng 3 poeng for å overleve.

Lynet
28-09-2005, 16:05
Kampen mot Tromsø blir utrolig tøff. Laget er i god form, og trenger poeng for å holde seg over nedrykk. Alfheim er igrunnen et gjørmebad, og innbyr ikke til finspill, men vi får håpe på fint vær i Tromsø frem mot søndagen!

Jeg er spent på hvordan Tromsø gjør det mot Galatasaray torsdag, men jeg deler ikke Steinar Nilsens utsagn om at det kun er en fordel for Tromsø at de skal til Tyrkia i forkant av kampen mot oss. Det er en lang reise, som garantert vil ta på spillerne. Og gjør de en kanonkamp der nede og klarer det "umulige", så har flere lag ofte en tendens til å falle nedpå i påfølgende seriekamp, og motsatt om de gjør det dårlig. Jeg tror selve resultatet i Tyrkia har lite å si for kampen mot oss...

Som sagt er det en gjørmebane som venter, og kampen blir garantert en krig, selv om vi skal huske at vi faktisk møter et spillende lag som har lyst til å angripe, og det kan bli en fordel.

Jeg tror og håper disse elleve starter i Joey`s karantenefravær:

Nilssen

Pedersen Borgersen Håland Johnsen

Strømstad Aarsheim Hæstad

Valencia Jònsson Bärlin

Slik jeg ser det er det kun to plasser som er usikre, som flere har nevnt. Berhus kan kanskje bli foretrukket fremfor Batty pga duellstyrke, men jeg tror Nordlie velger Batty. Dette blir sannsynligvis en helt annen kamp enn den mot Vålerenga. Bärlin kommer nok ikke til å få like store flater i denne kampen, og det kan åpne for at Nordlie ønsker mer defensiv styrke og dullspill i Midttun Lie. Jeg tror imidlertid ikke Nordlie setter ut Stefan etter praktkampen sist, og jeg håper for all del han får spille fra Start. Vi skal angripe i Tromsø, dog ikke blottlegge oss bakover. Vi bør absolutt ta med oss poeng med hjem, helst tre, men jeg tror jeg kommer til å være fornøyd om det skulle ende med ett søndag kveld...

theMan
28-09-2005, 16:08
Jeg tror Bärlin kommer til å få større flater, men dog mindre hjelp.

Vil kjøre samme lag jeg, bare en inn for Joey.
vi har da ingenting å tape på å satse offensivt og skåre masse mål?

blir ren overkjørsel her! vi vinner med et par mål!

aljahnsen
28-09-2005, 18:09
jeg er redd for denne kampen, men jeg har troen på seier :)

Blir spennende utover dette

Supermann
29-09-2005, 10:47
Blir en uhyre spennende kamp det her, men vi skal ikke glemme at Start er et bedre lag - dessverre er det ikke alltid det beste laget som vinner (selv om det jo har skjedd en rekke ganger denne sesongen :D)

Jeg tror på Start seier, men frykter en uavgjort...

Helge
29-09-2005, 10:52
Frykter uavgjort!!??? Tap er vel det eneste vi skal frykte. Og at VIF vinner mot Lyn da..

Keithrichard
29-09-2005, 11:07
Vises kampen på TV noe sted?

ALI-Ikke Kristen
29-09-2005, 13:26
Hvor mange skal opp å se kampen??

eller

Hvor start suppotere skal se kampen?

michael collins
29-09-2005, 13:34
Kampen mot Tromsø blir utrolig tøff. Laget er i god form, og trenger poeng for å holde seg over nedrykk. Alfheim er igrunnen et gjørmebad, og innbyr ikke til finspill, men vi får håpe på fint vær i Tromsø frem mot søndagen!

Beklager å måtte skuffe deg, men værmeldingene fram mot helga viser temperaturer ned mot null om natta (dvs snø), og ca 6 grader på dagtid. På kampdagen varsles det litt mildere, men regn. Ta med sydvest, fjellstøvler og varme klær!

http://www.bladet-tromso.no/nyheter/article992.ece/

bosve
29-09-2005, 17:49
Nytter ikke å satse på uavgjort i alle fall. Ikke utenkelig at vif vinner sine 4 siste kamper, og da hjelper det ikke om Start vinner sine gjenstående kamper. Kampen mellom Vif og lyn sist ble uavgjort, men da hadde lyn veldig flaks som tok med seg poeng.

bosve
29-09-2005, 18:06
Tromsø kommer til å gi alt for å beholde plassen i tippeligaen. Og de er faktisk i bra form. Vunnet sine 2 to siste kamper. Og de har også tatt poeng i alle de 4 siste hjemmekampene sine. Dessuten er de jo en av de få lagene som har tatt poeng på Kristiansand Stadion i år. Og at det er spådd kaldt i tillegg gangner nok heller ikke laget fra Sør.

Rolf Paulsen nr 9
29-09-2005, 20:38
Er livredd denne kampen. Det er vel den verste vi har igjen i år. Men mye taler til Start sin fordel, med tanke på e-cup kampen til TIL.
Ser ikke noen grunn til å bruke M Lie i denne kampen. Stefan viste mot Vif at han kan ta i et tak bakover også (bare noen gir han beskjed om det, som f.eks Doffen sist). Tromsø går for å presse Start og dermed vil det sikkert bli rom å løpe i for lynvingen S B.
Midtun Lie kan være grei å sende innpå mot slutten når det begynner å bli tomt for krefter.
Sentralt må Berhus få starte. Blir skikkelig forbannet hvis ikke. Må ha en som kan krige skikkelig i den rollen!
Laget bør se slik ut!

Nilsen-Pedersen, Haaland, Borgersen, Johnsen-Strømstad, Berhus, Doffen-
Valencia, Todi, Bärlin

theMan
29-09-2005, 20:41
Der "vant" tromsø over Galatasaray.

dvs det ble 1-1 men tromsø gikk videre, godt gjort! :)

Lynet
29-09-2005, 21:57
Sterkt av TIL å gå videre til gruppespillet på bekostning av Galatasaray! Imponerende!
Jeg håper de har fått en utladning i forbindelse med oppgjøret nede i Tyrkia...

sava
29-09-2005, 22:01
Imponerende av TIL-gutta.
Ønsker alle Norske-lag utentatt Vålerenga godt i UEFA-cupen og ellers i Europa...=)
Håper vi i Start kan få de litt på bakken igjen til søndag, for de har helt klart en enorm selvtillit etter en sånn kamp.

michael collins
30-09-2005, 11:20
Etter intens feiring på byen i går kveld klarer vi nesten ikke å vente på helgens tippeligakamp! Medgangssupporterne har våknet til liv, og kommer garantert til å fylle Alfheim på søndag. Velkommen til Fort Alfheim! 8)

ALI-Ikke Kristen
30-09-2005, 13:20
Ingen som har oversikt over hvor mange start folk som dukker opp på Alfheim ?

Det blir minimum to i hvertfall :P

sava
30-09-2005, 17:00
Er sikkert en del Kristiansandere/start-fan i området rundt Tromsø og Troms osv... Så det blir nok en del håper jeg! :D

vidsyn
01-10-2005, 01:17
Er sikkert en del Kristiansandere/start-fan i området rundt Tromsø og Troms osv... Så det blir nok en del håper jeg! :D

Ja for Troms er jo kjent for å ha så utrolig mange eksilsørlendinger og start fans.. :roll:

Hvor tar du det fra? :wink:

killerwolf
01-10-2005, 01:21
Var mye militærfolk fra sør der oppe før, men det er nok ikke så mange nå lenger.

sava
01-10-2005, 01:26

Ja for Troms er jo kjent for å ha så utrolig mange eksilsørlendinger og start fans.. :roll:

Hvor tar du det fra? :wink:

Finnes Kr.sandere overalt, kanskje de har flyttet dit eller studerer der?
Ikke vet jeg..

Bedreviter
01-10-2005, 01:33
Ingen velger vel frivillig å flytte fra Kr.Sand til Tromsø?

sava
01-10-2005, 01:36
Nei : P

Billy Bright
01-10-2005, 02:50
Spruce, som tusler rundt i Kongens klær i det kalde nord, stiller ihvertfall..

ALI-Ikke Kristen
01-10-2005, 12:54
Kult !!

Oppvarming på Offside ??

Stiller med hjemmelagd banner !!

Påskrevet: Gul(l) feber . <--- Ikke avgjort ennå og åpen for forslag :idea:

Natasja
01-10-2005, 13:22
Jeg synes det er merkelig at dere som sitter her på nettet hele tiden ikke skal på Tromsø kampen. Selv er jeg vel i kategorien medgangssupporter men jeg tar fly imorra opp for å se kampen. Denne tippeligaavslutningen vil jeg aldri i verden gå glipp av..

bmg
01-10-2005, 13:31
Reiser gjerne jeg.Betaler du eller :lol:

Natasja
01-10-2005, 13:32
ja klart jeg kan betale. Sett det på Natasja du 8)

killerwolf
01-10-2005, 14:19
Hvor ble det av snakket om å chartre fly til en av kampene i sameland?

frankieboy
01-10-2005, 18:17
Latterlig dyrt!!!
Må jo være noe billigere å få tak i?? Kan man ikke få Sas/Braathens eller Widerøe eller et annet selskap til å sette opp eget fly, hvis man får nok påmeldinger...
Må være noe bedre enn det?

REBell
01-10-2005, 18:20
Det er sjekket opp i en hel del, Start har selv chartret endel fly, både til Bergen, Tromsø og Bodø har de eget fly og det koster sinnsykt mye.

2by
01-10-2005, 21:52
Hva gjør Start nå da,,,,
Om de chartrer et fly, kan de ikke gjøre dette litt større med plass til 100 stk fra Menigheden ??

Var det ikke Brann som gjorde det i en UEFA kamp nettopp,, ?

Notch Johnson
01-10-2005, 22:17
I fjor reiste vi med charterflyet til Start for å se bortekampen mot Vard Haugesund. Det kosta 1000 kr tur/retur slik at Start fikk litt penger igjen via supporterne.

Synes godt de kunne gjøre det flere ganger. Nordlie virker som er veldig opptatt av egne supportere som kan skape litt stemning på tribunen..

michael collins
02-10-2005, 12:57
Så to gultrøyer på byen i Tromsø i går, så noen blir det vel på bortesupporter-tribunen. Forøvrig den eneste seksjonen som ikke er under tak på Alfheim... 8) Akkurat nå pøser regnet ned, og det pleier å holde på en stund når det først har begynt her oppe. Det har imidlertid vært lite nedbør den siste uka, så jeg tror ikke banen er så aller verst. Vi regner med fullsatt stadion i kveld, og en kjempekamp av TIL!

bob hund
02-10-2005, 18:05
Web-TV NRK, hvor svarte er Start???? Tromsø-Start linken, der sender de Aafk-Lsk..

Peder
02-10-2005, 18:08
Jeg opplevde det samme. Lukket nrk-spilleren og gikk inn igjen via http://www.nrk.no/sport/fotball/tippeligaen2005/5093978.html og da gikk det i orden.

Utrolig spennende!!!!!!!!!!!

kaptein
02-10-2005, 18:21
1-0 til Tromsø. men start er vist mer i siget nå. Dette blir ikke lett. Elendig bane som ikke er noe fordel Start sine teknikkere. Men må forholde oss til baneforholdene og satse alt på seier.
Utrolig viktig med seier i dag.

SPENNENDE

benwright
02-10-2005, 18:23
2-0

kaptein
02-10-2005, 18:24
FAEN DA DET SER UT SOM START HAR TING PÅ GANG OG KOMMER TIL SJANSER SÅ SCORER tROMSØ.

aulin
02-10-2005, 18:24
Det var ikke akkurat den åpningen av kampen vi håpet på :?

aulin
02-10-2005, 18:47
2-1. det kommer seg

theMan
02-10-2005, 18:48
JADA

FRIIISPARK JOHNSEN!!!!!!!!!

SB
02-10-2005, 18:49
Herlig variant! Deilig å få til et mål igjen av Marius.. Nå blir det spennans! Syns de kom seg nå! Vi må helst ha 3 poeng!

Kjetil Gjertsen
02-10-2005, 18:50
jaaaaaaaa :wink:

aulin
02-10-2005, 18:50
Og vi som har klagd i det siste på at vi ikke er gode nok på frispark ;)

flaxxlodd
02-10-2005, 18:55
Frisparket var jo ikke veldig bra da. Men en utrolig viktig redusering.
Tromsø har ikke skapt noen utenom scoringen spør du meg.
Dette er fremdeles helt åpent.

theMan
02-10-2005, 18:55
De burde fått BOT for dårlig matte. Fy søren...

kaptein
02-10-2005, 19:10
Nå trykker vi på, måtte bare scoringene komme.

frankieboy
02-10-2005, 19:16
hva er det med dommerne og straffespark for Start?

Kunne hatt 2 i denne kampen til nå... nei BURDE hatt 2... Først Todi og nå Marius...

skandale

aulin
02-10-2005, 19:21
Nå burde det komme utligning snart... sånn som kampen har utviklet seg

frankieboy
02-10-2005, 19:30
DOMMERSKANDALE"!!!

Start og Doffen skulle hatt frispark, og så istedet får Doffen gult og må stå over og Tromsø scorer på frisparket...

At dommeren skal avgjøre dette er for dumt!!!!

aulin
02-10-2005, 19:31
Åhhh... Årst har tydeligvis funnet formen...

Helge
02-10-2005, 19:31
Har jo uflaks også nå da! Tverra og ut fra Steinar. Og så er det bittert å se ODD drite så jævlig på draget mot bunnlagene mens de tydeligvis hadde årets "blaff" akkurat når de møtte oss.... Vlir vel walk-over for VIF i siste kampen detta ja.... :cry:

kaptein
02-10-2005, 19:32
faen enda en kamp uforjent tapt, 3-1 dette kan vel ikke gå. ser for meg lyn kampen i reprise,

Nå må Lyn holde vif til minst uavgjort så trenger det ikke gå i vasken,

Giovanni
02-10-2005, 19:33
DOMMERSKANDALE"!!!

Start og Doffen skulle hatt frispark, og så istedet får Doffen gult og må stå over og Tromsø scorer på frisparket...

Kan ikke skylde på dommeren... men at vi trenger ny keeper er det vel ikke noe tvil. Håpløst keeperspill på de første to målene...

Helge
02-10-2005, 19:33
FAEN! Nå er det jo bare å håpe Lyn banker VIF. Hvis ikke tror jeg dette kan bli vanskelig...

Hvorfor klarer vi ikke å vinne bortekamper!!!????

frankieboy
02-10-2005, 19:39
DOMMERSKANDALE"!!!

Kan ikke skylde på dommeren... men at vi trenger ny keeper er det vel ikke noe tvil. Håpløst keeperspill på de første to målene...

helt uenig. Det andre målet er jo et lykketreff og ballen skifter jo retning.. Kan ikke forvente at han skal ta de...

MEN, at dommeren lar all tvil komme TIL til gode på det frisparket er fryktelig kjedelig. At han dømmer frispark, virker feil nok det, men at han i tillegg gir gult til Doffen er altfor strengt...

synes også at han burde gitt minst 1 straffe til Start....

når det er sagt så har vi hatt for dårlig uttelling på sjansene, så vi kunne avgjort dette selv.... Vi har dominert klart i 2.omg...

flaxxlodd
02-10-2005, 19:53
Dette er jo bare uflaks. Vi dominerer stort og Tromsø har vell ikke stort mer enn de 3 sjansene sine.
Men skal ikke være lov å la Aarst score 3 mål. Forbanna dårlig vi skulle være på defensive dødballer. Shit. Dette liker jeg ikke..

theMan
02-10-2005, 19:55
Enig med flaxx.

ikke noe å grave seg ned etter, vi RUNDSPILTE de til tider, de hadde 3 dødballer som gikk inn det var det eneste, men dog nokk...

Kennska
02-10-2005, 19:57
Detta var kjempeflaut.

Selv om det var et gjørmebad var dette kjempeflaut.

NEI NEI NEI NEI NEI

theMan
02-10-2005, 19:57
jeg lurer forresten på hva dommeren tenker på når han gir Doffen gult kort.

Tromsøafrikaneren holder og DRAR seg forbi Doffen, og seff svarer doffen med det samme, så får TROMSØ frispark OG doffen gult?

seriøst...

og når Start får en corner som IKKE var corner, så finner dommeren ut at nei det var feil, så med en gang Start slår corneren, blåser han frispark.

Skyt ned dommeren!

frankieboy
02-10-2005, 19:59
Det positive i dag var at Lillestrøm tapte mot Aalesund og at vi dermed sikrer Royal League hvis vi tar 1 seier til.... (kan vel klare det med bare tap også...)
Håper på poengdeling på Ullevaal nå i kveld...

Ellers som det blir nevnt her. Start gjør en bra kamp, selv om vi slipper inn noen drittmål...men at det skal være lov å spille fotball på den banen er utrolig. Det er det verste gjørmehålet jeg noensinne har sett...

Visdomsord
02-10-2005, 20:00
Men Start manglet fullstendig trøkk forran mål.
Bala og Bjarte Lunde har dessverre ingenting på laget å gjøre slik de har vært de siste kampene. Får en følelse av at skal Bala lage mål så må ballen dette ned i fanget på han på 5 meteren.

bosve
02-10-2005, 20:01
Slipper inn alt for enkle mål. Vi kommer til ganske mange innlegg, men er tafatte inne i boksen. Fattige 1 poeng på siste 5 bortekampene. Nytter ikke å ta gull da vettu...trenger psykolog i stedet for, selv om jeg trodde vi hadde det i Soler.

sava
02-10-2005, 20:04
Jaja..vi tar igjen de 3poengene i neste kamp hvor det skal spilles orgentlig fotball på en orgentlig bane!

Gutan
02-10-2005, 20:12
takk for kampen. Disse 3 poengene trengte vi virkelig. Nå krysser jeg fingrene for at Lyn slår VIF og at Start vinner de siste kampene dere har igjen.

theMan
02-10-2005, 20:15
Hehe hei gutan.

Må si tapet var litt lite fortjent, i den forstand at vi hadde spillet mest av tiden, men fortjent seier i den fostand at dere skårer :P

Takk for gjørmebrytingen!

Skulle forresten fått BOT for den gressmatta der...

DayWalker
02-10-2005, 20:17
Satan i helvete!

Just kommet hjem fra byen...

Hva kan enn si? Det skal da faen ikke være lov å spille på en slik potetåker! i tillegg er det helt horribelt av dommeren! Vi har ENDA IKKE fått straffespark men SKULLE hatt det så altfor mange ganger denne sesongen!

For å ikke snakka om kortet til Doffen, dommer faen!

En siste ting må være at Start kunne hevet innsats i første omgang!

Håper Lyn tar Enga! Eneste som kan glede litt i dag.... Pokkers potetåker fotball! Skulle ikke vært lov å spille eliteserie lenger nord enn Trondheim... Eller kanskje Molde.

Fasitsetteren
02-10-2005, 20:27
Detta var kjempeflaut.

>>>Kan du fortelle meg hvorfor dette var flaut? Vi var best og burde vunnet, men den gang ei. Det er ikke flaut å spille best, er det?

Nå ligger pEnga under, og taper de så er det ingenting å skamme seg over. Spillerne våre ofra seg, og det skal vi være fornøyde med.

sava
02-10-2005, 20:58
Søppla ligger under mot Lyn, og vi leder ennå serien. Hvis Lyn skulle vunne mot Vålerenga er det en ren gavepakke og vi takker og bukker hvis det skulle skje!

glazer
02-10-2005, 21:02
BORTEBANE-KOMPLEKS!!!!

Nå har det blitt 1 poeng på de 5 siste bortekampene - det skal ikke holde til serie-gull!
Er ufattelig skuffet etter 3-1 tapet mot Gutan, og måten vi slipper Årst til på dødballer er en skandale! Framover er vi altfor tafatte og tamme, selv om vi skaper en del sjanser. TIL vinner fortjent, de scorer mål på sjansene sine og tetter igjen bakover.

Gutan
02-10-2005, 21:02
Hehe hei gutan.

Må si tapet var litt lite fortjent, i den forstand at vi hadde spillet mest av tiden, men fortjent seier i den fostand at dere skårer :P

Takk for gjørmebrytingen!

Skulle forresten fått BOT for den gressmatta der...

Ja, gressmatta er ødelagt pga Royal League spill i vinter og har ikke klart alt regnet som vi har hatt. Det har vel regna hver eneste dag siden juli nå ( er drittlei av regnet nå ). Håper TIL får lagt kunstgress før neste års serie starter.
Syns TIL hadde kontroll i 1.omgang, men Start var best i andre. Vi har Årst, og heldigvis for det :)

Nå leder Lyn, så kanskje tapet mot TIL ikke får betydning for seriegullet likevel. Vi her oppe ønsker Start som serievinner, ikke VIF :)
Eneste vi vil nå er å berge plassen, så kommer vi knallsterke tilbake neste år.
Lykke TIL videre i serien.

Nord
02-10-2005, 21:09
Ahhh - Vi trengte de tre poengene der.
Nå taper Enga så da er dere fortsatt i føringen på flere scora mål.

Ser at det klages på banene, og det er forsåvidt greit nok. Det er ikke bare enkelt med naturgress her oppe som vi holder til, men jeg kan love at man virkelig har prøvd å gjøre det beste ut av situasjonen. Nå blir det nok kunstgress - det eneste brukbare nord for polarsirkelen.

Når det er sagt så er det ingen som skal komme og si at det var banen eller dommerens skyld at dere tapte i dag. Det var to middels lag ute på banen og at TIL fikk flest mål var greit nok i min subjektive verden. Start presset klart i 2. omgang, og spesielt etter 3-1, og TIL var nok heldige som ikke fikk flere mål imot i denne perioden. Det kan nok også sies at på en dårlig dag ville max 2 av TIL's mål gått inn.

Reservesamen
02-10-2005, 21:12
Jeg er så forbanna som jeg aldri har vært før!

Hadde vi tapt mot et bedre lag, så hadde det vært greit nok.

Hadde vi tapt pga tabber i eget lag hadde det også vært greit nok.

Hadde vi tapt fordi vi ikke taklet banen så hadde det vært greit også.

Men å tape fordi den jævla forpulte satans dommer idioten ikke har øynen med seg, det takler jeg ikke!!!!

Lurer på om Ivar Hoff har innkalt alle dommerne til et møte hvor han innstendig ber om at de hjelper han med å få rett i at Vif tar gull, og ikke Start. I første omgangen Vif Lyn, er det helt horibelt å annulere 2-0 målet til Lyn, og halve Vif burde vært utvist!

JEG BLIR SÅ PROVOSERT!!!!!!

spanish_angel
02-10-2005, 21:38

Men å tape fordi den jævla forpulte satans dommer idioten ikke har øynen med seg, det takler jeg ikke!!!!

Ka i alle daga snakke du om? Lagan hadde hver sin omgang, dommern va like dårlig for begge lag. Banen e jo lik førr begge lag. Borgersen skulle vært sendt i dusjen for grisetacklinga si. Syns Start va et usympatisk lag, holding og etterslenga titt og ofte.

Reservesamen
02-10-2005, 22:03
Borger sen skulle hatt straffe han....

Jeg rekker tilbake min kritikk av dommerne generellt, og takke Kjell Alseth for at han ikke sendte Berntsen av banen.

Takk Lyn

aulin
02-10-2005, 22:04
Utrolig deilig at pEnga tapte idag i alle fall

Reservesamen
02-10-2005, 22:06

Ka i alle daga snakke du om? Lagan hadde hver sin omgang, dommern va like dårlig for begge lag. Banen e jo lik førr begge lag. Borgersen skulle vært sendt i dusjen for grisetacklinga si. Syns Start va et usympatisk lag, holding og etterslenga titt og ofte.

Skjønner egentlig ikke hvorfor Tromsø ikke la seg flate i denne kampen. De må da se at et gull til Start er mer verdt for norsk fotball enn at Tromsø skal holde seg.

Ned med Tromsø takk!

Smurfen
02-10-2005, 22:08
Regner med at dette var sarkastisk ment,hvis ikke så er du en komplett IDIOT(Reservesamen)

Nord
02-10-2005, 22:12
Dere henger fortsatt med i aller høyeste grad selv om dere tapte for oss i dag.

Nå ønsker jeg dere lykke TIL videre, og håper inderlig dere drar i land 9 poeng og seriemesterskapet. Det hadde i mine øyne vært fullt fortjent og jævlig gøy.

Unner ikke VIF seriemesterskapet - til det fremstår de litt for mye som "bedrevitere og verdensmestere".

GO START.

PS
Som supporter for et av lagene i nedrykkskampen gjør det ikke mine lykkeønskninger noe mindre at dere spiller mot Aafk, Glimt og FFK i de tre siste kampene.

2by
02-10-2005, 22:24
Vinner vi de to hjemmekampene,, blir IK Start seriemestere !
P( Enga) skal møte Viking i Stavanger neste kamp,,, Viking er sugne på å revansjere tapet sist,,, Aldri om Voff tar poeng,, ( Og så RBK er på glid,,, og Odd borte,,))

Lyn kan ikke ta oss igjen med 2 hjemmeseire ( mister da kun 3 poeng med evt tap i Bodø,,,)

Tror faktisk vi er nærmere nå en tidligere i dag,,,, nå gjelder det bare å mobilisere publikum til de 2 siste kampene,,,

Det er da sykt spennende, selv om vi taper mot et TIL i kanonform,,, ????

Så til dere i Nord,, ettersom dere fikk 3p av oss i dag,, Fikser dere 3 poeng mot Lyn i neste kamp,,,, ??
Til er et for bra lag til å rykke ned,,,, Håper dere klarer dere,,

flaxxlodd
02-10-2005, 22:27
Årst er for god til å rykke ned...

Reservesamen
02-10-2005, 22:45
Regner med at dette var sarkastisk ment,hvis ikke så er du en komplett IDIOT(Reservesamen)

Kjapt oppfatta.......

kaptein
02-10-2005, 22:50
Selv om det er bittert så nytter det ikke å klage verken over dommer eller bane. Det som betyr noe til slutt er hvem som scorer mest mål. La oss nå være store nok til å gi Tromsø kreditt for det og at de i denne kampen var bedre en oss siden de scoret 3 og vi 1 mål.

Men det var jo deilig at pENGA tapte og at "riksklysa Rekdal" igjen fikk en på snuten. Har på følesen av fotballnorge unner oss seriemesterskapet og ikke pENGA.
Neste kamp mot Aalesund blir en dødsviktig kamp i så måte, og skal vi være verdi vinner av serien så må selvsagt bunnlaget slåes på hjemmebane.

Det som er synd er at Odd har gått opp i liminga og driter i resten av sesongen. pENGA skal som alle vet ha de i siste kamp og da kan det jo være at målforsjell igjen blir avgjørende.

Dette er bare alt for spennende for ett gammelt hjerte.

killerwolf
02-10-2005, 22:53
Det er for dårlig av Start å slippe inn 3 mål & dermed fortjent at Tromsø vinner!

psaasen
02-10-2005, 23:17
Nå må vi møte opp og støtte laget hjemme mot Aalesund selv om dette er tv-kamp. Vi trenger en seier med god margin og mange mål. Det kan fort ende med at serien avgjøres på mål i år også og ingenting hadde gledet med mer enn at vålerenga ryker på dette i år også. Tipper begge lagene tar 6 eller 7 poeng til og Start vinner på mål!!! :lol:

Lynet
02-10-2005, 23:30
Forbanna at vi tapte idag. Dommeren hadde noen merkelige avgjørelser og potetåkeren var ikke dyrkbar, men i bunn og grunn var det ikke ufortjent at Tromsø vant. De er i storform om dagen...
Likevel synes jeg Start gjorde en grei kamp. Ikke noe storspill, men vi var fullt på høyde med Tromsø om ikke bedre, men de scoret på sjansene, og det gjorde ikke vi dessverre. På 2-1 burde vi fått 2-2 på enorme sjanser, og da er jeg sikker på at vi hadde klart å snudd kampen helt. Det hadde ikke vært direkte ufortjent det heller. Men selvfølgelig scorer Tromsø 3-1, og kampen er i realiteten kjørt.

Årst fikk stå altfor alene idag, og det utgjorde forskjellen. Her må det skjerpings til Håland/Borgersen, selv om det ikke er hver dag vi møter klassespisser i den formen Årst er i heldigvis.

Utrolig kjipt at Hæstad for gult kort. Et kort som aldri burde vært dratt opp av lomma. Vi har bruk for Hæstad i hver kamp, men de gutta som stepper inn mot Aafk skal klare å gjøre jobben mot tabelljumbo, selv om også de er i form.

Hvorfor vinner vi ikke på bortebane lenger?
Merkelig at vi taper hver eneste bortekamp om dagen, men høvler over motstanderen hjemme. Jeg håper Start avslutter på bortebane i år på en helt annen måte, med å slå Glimt. Det er ikke noe hokus pokus, men det er klart det er enklere å spille foran 14 000 elleville Kristiansandere.

Nå må vi bare glemme denne kampen, der vi forsåvidt gjorde en grei jobb. Nå er det kun 3 poeng som teller mot Aalesund! Det er så og si dødt løp mellom oss og Vålerenga. Dette blir en thriller av dimensjoner...

flaxxlodd
02-10-2005, 23:36
Jeg tar en "sava" og sier: Helt enig,Lynet. Som jeg skulle sagt det selv :D

sava
02-10-2005, 23:38

Har sagt det bare 1.gang eller 2 :D
Så nå blir det " Tar en flaxxlodd"=)

Lynet
02-10-2005, 23:40

Hehe... Er man enig, så er man enig :)

flaxxlodd
03-10-2005, 00:11

Ikke for å spore av her,men 20% av innleggene dine er "enig"

sava
03-10-2005, 00:26

Ikke for å spore av her,men 20% av innleggene dine er "enig"

Nei? Sier skjelden kun "Enig"
Så tabbe av deg=)

rondo
03-10-2005, 00:56
Var i Tromsø og så kampen. Synes det var en bra kamp, underlaget tatt i betraktning - et underlag som neppe favoriserte Start, for å si det sånn.

TIL-fansen er veldig Start-vennlige, og vil for ingen pris i verden at Vålerengen skal ta gull - alle håper vi tar 9 poeng på de tre siste - det vil jo også hjelpe dem, da alle de tre ligger bak dem på tabellen nå.

Kortet til Doffen var feil dømt. Det var ikke mer kontakt enn det det var den andre veien 2 sek før - men Doffen holdt seg på beina.
Rune Nilsen spilte en bra kamp. Har ikke sett kampen på video, men fra min posisjon (som var litt langt unna...) så det da ut som om det var Årst og Tromsø som var gode, og ikke Nilsen som var dårlig.

På 2-1 skulle Start ha avgjort selv. Etter pause var de i en egen klasse, og taklet også banen bra. Fredrik og Alex valset opp med Tromsø-spillerne med dødsforakt, og det så ut som de hadde skjønt hvordan banen fungerte. At vi da får et feildømt frispark mot oss, markerer elendig i forsvar og lar Årst komme gjennom - vel, det er jo ikke dommerens skyld at vi slipper inn målet. Men da så det ut som om hele Start tok høstferie i gjørmehavet. Da så de ut som mot Brann, eller enda værre.

Joda, vi kan greie dette. Så bør vi kanskje kjøpe Årst hvis TIL rykker ned, ser ut som en spiss, scorer mål som en spiss og det gjør ikke våre spisser - nok en gang var det Marius som måtte til for å få mål :-)

03-10-2005, 02:31
Ho ho.Start er ikke gode nok for gull når de ikke behersker alle underlag.Man skal kunne spille på både grus,gress,kunstgress og gjørmehav for å være best.Holder ikke å bare kunne mestre tipp topp gressplen!Tromsø vant veldig fortjent i dag.Skulle egentlig ha vunnet 5-0.Borgersen skulle blitt utvist(skulle han blitt i hver kamp) og Doffen skulle blitt igjen i Kristiansand.Om Start spiller slik de gjorde i dag,vinner de gull.Tromsø er nok hakket bedre.Har bare hatt uflaks med dårlig vær osv liksom.Ikke svar på mitt innlegg hyklere.Heheh hold kjeft!

djeeses
03-10-2005, 09:15
Ho ho.Start er ikke gode nok for gull når de ikke behersker alle underlag.Man skal kunne spille på både grus,gress,kunstgress og gjørmehav for å være best.Holder ikke å bare kunne mestre tipp topp gressplen!Tromsø vant veldig fortjent i dag.Skulle egentlig ha vunnet 5-0.Borgersen skulle blitt utvist(skulle han blitt i hver kamp) og Doffen skulle blitt igjen i Kristiansand.Om Start spiller slik de gjorde i dag,vinner de gull.Tromsø er nok hakket bedre.Har bare hatt uflaks med dårlig vær osv liksom.Ikke svar på mitt innlegg hyklere.Heheh hold kjeft!

Det er vel ingen tvil om at du er noe av det mest patetiske av alt som har satt sine "fingre" her på forumet.
Foreslår at du enten finner deg et tau, eller en annen hobby du kan leke med.
Makan til ukonstruktive innlegg som dine skal men lete lenge etter.

Om Start spiller slik de gjorde i dag,vinner de gull.Tromsø er nok hakket bedre.

Hvor er det egentlig du vil her??

Det er nok du som virkelig skal holde kjeft her.

Helge
03-10-2005, 09:17
Litt bittert at vi taper for torske-pulerne i "Nordens Paris" (hahaha, ei lang hovedgate!!! Vennesla har jo mer pondus!!). Særlig siden sjansene på 2-1 går i tverra eller over fra kort hold. At banen ser ut som et gjørmehull er jo litt søtt nesten. Fantastisk at det går an å tilby noe slikt for eliteseriespill i 2005. Hvis vi er heldige rykker alt nord for Trondheim ned i vikarligaen og vi slipper slike forhold til neste år.

Gutan
03-10-2005, 09:57
Torske-pulerne ? Vær glad for at noen gidder å pule torsken ellers så hadde ikke dere der nede fått juletorsken :)

glazer
03-10-2005, 09:59
La oss ha en ting klart; Tromsø vant fortjent igår! Nå må vi slutte å klage på dommeren, blir så patetisk når laget ikke presterer!

Det laget som scorer flest mål vinner. I går tapte vi på slurvete forsvarsspill på dødballer mot, og på dårlige avsluttninger foran mål. Årst var den store forskjellen på lagene!

Jeg er fortsatt utrolig skuffet over måten Start taper på, synes det virker som gutta ikke helt har troa på å vinne bortekamper. Nå MÅ Aafk bankes, ellers glipper gullet!!!

Helge
03-10-2005, 10:37
Dildohans legger vel lista her, så da får en vel tåle litt "tilbakemeldinger" :lol:

theMan
03-10-2005, 10:55
:lol:

Supermann
03-10-2005, 11:26
Det er vel lov til å kritisere dommeren når han konsekvent dømmer mot Start i alle situasjoner i Tromsø sin sekstenmeter og ingen motsatt? De scorer på frispark hvor minst ett var feilaktig dømt og han gir Doffen gult kort når det er Doffen som skulle hatt frispark (den scorte de på).

Jeg syns det er helt lov å kritisere dommerne når slikt skjer - de kan jo ikke gå videre å tro at de har gjort en god kamp?

michael collins
03-10-2005, 11:28
Vi TIL-supportere ønsker Start til lykke med resten av kampene. Først og fremst fordi dere møter tre av våre nedrykksrivaler, dernest fordi vi virkelig håper dere erobrer gullet foran møkkalaget Vålerenga. Ingenting gleder et ekte fotballhjerte mer enn å se det sure trynet til Rekdal når han må bortforklare nok et nederlag! :P Forskjellen på lagene i går kan oppsummeres i navnene på våre to matchvinnere: Lars Hirschfeld og Ole Martin Årst! Årst har scoret fem mål på de to siste hjemmekampene, og er i sitt livs form. I perioder av andre omgang spilte Start god og planmessig angrepsfotball, og vi forsto hvorfor dere leder serien. Og ja, vi lover å banke (eller ihvertfall ta poeng mot) Lyn på Ullevål om to uker!

Lykke til mot Ålesund, Glimt og Fredrikstad!

DayWalker
03-10-2005, 11:32
Det er vel lov til å kritisere dommeren når han konsekvent dømmer mot Start i alle situasjoner i Tromsø sin sekstenmeter og ingen motsatt? De scorer på frispark hvor minst ett var feilaktig dømt og han gir Doffen gult kort når det er Doffen som skulle hatt frispark (den scorte de på).

Jeg syns det er helt lov å kritisere dommerne når slikt skjer - de kan jo ikke gå videre å tro at de har gjort en god kamp?

Nå virker sikkert dette vannvittig sytete av meg å si men jeg vet det er mange både her og i Norges land som nok har tenkt det samme...

Start har definitivt IKKE fått noe gratis av dommerne i år... Selvfølgelig lett for meg å si slikt som er Start supporter på min hals men dette er jo harde fakta for årets sesong. I hjemmekampene våre er det ikke snakk om hjemmedømming, heller bortedømming. Og motsatt på bortebane....

Det faktum at vi er det ENESTE laget som ikke har fått straffespark i år men skulle hatt det minst 10 ganger er for meg et klart varseltegn.

Allikavel ligger vi der vi ligger, på topp!

Det håper jeg ikke bare vi Start supportere klarer å se er en gedigen prestasjon men hele Norges folk.

For det er som de fleste er enige i lettere å karre seg opp på toppen om dommerne i det minste dømmer veldig med deg enn mot deg.

Start er der de er i dag KUN pga genialt spill og knall hard jobbing.... DET skal vi fortsette med og vinne gull på!

En for alle og alle for en!

Supermann
03-10-2005, 12:03

glazer
03-10-2005, 12:40
Jeg så kampen på Web-tv, og ble svært skuffet over Start i første omgang. Da minnet laget om det som ble rundspilt i Bergen. I andre styrte vi spillet uten å skape det helt store trykket foran mål (selv om vi hadde noen muligheter til å score 2-2 målet).

Tromsø vant pga. Årst, vi tapte pga dårlig organisering på dødballer mot :(
Jeg reagerte ikke på at dommeren var spesiellt dårlig i går, selv om det alltid i løpet av 90 minutter vil oppstå episoder hvor man ikke er enig. Det gule kortet til Doffen er hardt idømt (enig i det), men synes han kløner det litt til for seg selv i en situasjon hvor han egentlig har full kontroll på Ademolu. At vi ikke klarer å rydde unna i det påfølgende frisparket er direkte svagt, ingen følger jo Årst og han kan bredside ballen i mål nærmest upresset :shock: At vi ikke har fått straffespark enda tror jeg er mer tilfeldigheter enn at dommeren er ute etter å ta Start slik enkelte her inne framstiller det. Men en ting er sikkert; Tom Nordlies konstante klaging og syting på dommeren ute på sidelinja gir ihvertfall ikke Start noen fordeler når tvilsomme situasjoner oppstår...

benji
03-10-2005, 14:34
En annen ting som er helt latterlig er manglen på orginalitet.
Hver gang start hadde innkast på høyre siden kasta man til Valencia som hadde to mann rundt seg. Den ene gangen måtte Pedersen vente til Valencia kommer nærmere,så han kunne kaste til han.

Sier litt om beveglesen på topp.

Alladin Sane
03-10-2005, 17:31
Synes på sett og vis Start spilte en bra kamp mot Tromsø, jeg. Det var i utgangspunktet en kamp jeg trodde ville bli knalltøff, og tap ble det da også, men Start må da ha hatt nær 70% ballbesittelse. Skapte Tromsø en eneste sjanse utover de tre frisparkene Årst på mirakuløst vis lurte inn? Start hadde forstjent bedre i denne kampen.

Ellers er jeg enig med dem som mener dommeren var svak, uten at det nødvendigvis var avgjørende. Men det er jo litt spesielt at laget som fører banespillet, og som har overlegent mest ballinnehav, blir avblåst desidert mest for frispark. Og det er jo også litt spesielt at Start ble avblåst på hver offensiv dødball, mens Tromsø får score på alle sine tre.

Heldigvis for Start var heller ikke Enga spesielt heldige med dommeren igår, og nå som Start topper tabellen etter bingokampen i Tromsø, er seriegullet ene og alene opp til Start selv.

04-10-2005, 17:01
Was?Finne meg et tau?Hva er det for et innlegg å komme med?At Start er et dårligere lag enn Tromsø er,vet jo egentlig innerst inne alle.Forstår at sinne blir stort når det blir vist så åpenlyst som det gjorde på Alfheim Søndag.Start hadde knapt ballen over egen 16 meter og dommeren burde blitt fengslet for å favorisere Start.Snakket med Soler etter kampen(han ringte meg opp).Han fortalte han hadde nesten en avtale klar der Tromsø skal videreutvikle de største talentene i Start.Som Doffen og Hæstad bla.

sava
04-10-2005, 17:08
Was?Finne meg et tau?Hva er det for et innlegg å komme med?At Start er et dårligere lag enn Tromsø er,vet jo egentlig innerst inne alle.Forstår at sinne blir stort når det blir vist så åpenlyst som det gjorde på Alfheim Søndag.Start hadde knapt ballen over egen 16 meter og dommeren burde blitt fengslet for å favorisere Start.Snakket med Soler etter kampen(han ringte meg opp).Han fortalte han hadde nesten en avtale klar der Tromsø skal videreutvikle de største talentene i Start.Som Doffen og Hæstad bla.

Og vi tar deg veldig "seriøst", med dine "seriøse" innlegg her på forumet=)Hm..kan det være en Søppla(Enga)-fan?

killerwolf
04-10-2005, 17:21
I følge infoen hans er han syk & fra Åseral, han har vel ikke annet å finne på....dakkars...

2by
04-10-2005, 17:29
Syk og fra Åseral,,, da må det vel være en av de berømmelige MK tilhengerene,,,
Kanskje et uttrykk for desperasjon,, tapte ikke MK for Alta,,, nettopp,, ?

04-10-2005, 17:53
:lol:

Eirik
04-10-2005, 21:09
Hva er det for et innlegg å komme med?At Start er et dårligere lag enn Tromsø er,vet jo egentlig innerst inne alle.

Sikkert derfor Start er øverst på tabellen og ligger i gullstriden, mens Tromsø er på 10. plass og i nedrykksstriden.

Ellers ser innlegget ditt ut som et SVÆRT dårlig forsøk på å provosere.

Sorry, DildoHans, men den faller vi ikke for!

04-10-2005, 21:25
Hehe.Fikk da provosert noen...Fortsettelse følger

Eirik
04-10-2005, 21:30
Hehe.Fikk da provosert noen...Fortsettelse følger

Litt for lett gjennomskuelig mener nå jeg da. Men du uttrykte deg jo ganske sterkt også da, og da er det mange som fort blir litt hete i toppen... det vet jeg det meste om :D

Men nå er du i hvert fall gjennomskuet! :P

Reservesamen
04-10-2005, 21:54
I følge infoen hans er han syk & fra Åseral...

er ikke det to sider av samme sak......