PDA

Se full versjon : Enersen verre enn Ivar Hoff?

REBell
26-09-2005, 13:07
Hvem sa at Start-spillerne hadde løpt seg tomme? Hvem sa at Start-spillerne har overprestert i år? Hvem sa at Start ville sprekke? Og hvem sa at sørlendinger er daffe og traurige?
«Shame on you!» Stå fram og bekjenn dine bomskudd. I dag.
__________________________________________________ _____________________

Her snakker vi om en mann som endrer mening fra kamp til kamp, og han ber ANDRE bekjenne sine bomskudd. Jeg mener dette er verre enn Hoff, som bare latterliggjør seg selv.

Like moro å lese Enersen sine "gode" kommentarer hver mandag.

Hvem sa at med laget vi hadde i januar var dumpekandidat nummer 1?

Togval
26-09-2005, 14:49
Bra innlegg. Men er ikke enig i at det er moro å lese Enersens kommentarer hver mandag, snarere trist. Mannen er jo en parodi på seg selv.

Notch Johnson
26-09-2005, 14:55
Enersen er en katastrofe for Fe(u)vennen.

Hans usmaklige innlegg når det går dårlig er til å kaste opp av, men nå ble jo alt så mye bedre mot VIF... :idea:

Enersen er en Tosk!

mr.leipsland
26-09-2005, 15:02
Irriterer meg at Finn Holmer-Hoven ikke kan vise ansvar og finne en ny sportssjef.

Enersen kan gjerne fortsette som skribent, men at han gang på gang skal beslaglegge en hel side i fevennen er kjipt.

Iver Mykland
26-09-2005, 16:41
Enersen er tragisk!

Øyvind S.
26-09-2005, 18:41
Ikke så rart at ikke Finn Holmer Hoven tar tak, for er det noen som virkelig har vist at han er tragisk, så er det jo han....

(Heia Start, Champions League!!!!!!!)

frankieboy
26-09-2005, 19:56
Jeg synes faktisk det ER moro å lese hans kommentarer for tiden. Men vi ser jo at mannen er en mann som blåser dit vinden tar han... Når laget gjør det dårlig, så svartmaler han alt.. når laget gjør det bra, så tar han helt av i superlativer....
Og derfor er det gøy å lese hans kommentarer NÅR Start har gjort det bra. Altså har det stort sett vært helt greit å lese innleggene hans i år...

Men lar meg allikevel provosere (som mange andre her inne) når han etter en dårlig kamp begynner å klage på alt og alle...