PDA

Se full versjon : Gjone drømmer om 6 spillere på landslaget imorra....

REBell
26-09-2005, 14:42
* Kristofer Hæstad
* Alex Valencia
* Marius Johnsen
* Bård Borgersen
* Atle Roar Håland
* Fredrik Strømstad

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=GVJUKVTEPSU35QFIMUNCFEQ?a rticleID=86430

Burde hatt med Steinar også, så har vi ei innspilt forsvarsrekke :D

Notch Johnson
26-09-2005, 14:43
Jeg drømmer om at ingen av disse blir skadet på landslaget! :twisted:

sava
26-09-2005, 15:49
Håper heller ingen av disse blir skadet og det er det viktigste for meg.
Norge kommer her i annen rekke, men det er selvfølgelig gøy om de blir tatt ut! :D

killerwolf
26-09-2005, 17:21
Jeg vil definitivt IKKE ha 6 Startspillere på landslaget nå, det kan fort bli vår bane i gullkampen.
Landslagsspillerne kommer hjem fra Hviterussland torsdag & skal spille kamp mot Aalesund lørdag...ikke bra!
Nå prøver Start å få flyttet den tvsendte kampen mot Aafk til søndag, men uansett så liker jeg ikke dette.

sava
26-09-2005, 17:27
Har Start lov til å ble spillerne våre bare spille en halv omgang eller noe? :P Tviler på at det skjer, men det går jo ann på FM. hehe..

Lynet
26-09-2005, 18:56
Jeg er fryktelig spent på hvor mange spillere Start må sende på landslagsoppdrag denne gangen. Det er klart det er positivt å få med spillere på landslaget, men i den viktige serieinnspurten kan det fort være ødeleggende også.
Som Nordlie uttalte kan Start faktisk være så "uheldige" å få med 9 spillere, hvis vi tar med de som eventuelt sendes til Island of Færøyene, i tillegg til G-18 og U-19 troppene.

Jeg regner med Hareide iallefall tar med Hæstad, Valencia og Johnsen. Borgersen er nok også høyaktuell. Strømstad og Håland må nok vente til en privatkamp før de kan få sin debut...

djeeses
27-09-2005, 02:50
Har Start lov til å ble spillerne våre bare spille en halv omgang eller noe? :P Tviler på at det skjer, men det går jo ann på FM. hehe..

Dette er nok ingen privatlandskamp.....