PDA

Se full versjon : Hvem er favoritt til gull?

bosve
26-09-2005, 15:04
Vif er naturlig nok favoritter selv om de tapte stort i går. Start ble vel omtrent like rundspilt mot Brann forrige helg. Og det er ganske mange kamper siden Vif tapte i serien nå bortsett fra fadesen i går. Men Vif sin store styrke er at de er omrent like gode på bortebane som på hjemmebane. De har f.eks vunnet de 4 siste bortekampene i serien sett bort i fra i går. Start har vel ikke vunnet borte siden serierunde 13 så vidt jeg kunne se, mot FFK, og den seiren var vel en smule heldig i tillegg. Derfor blir Vif en favoritt for meg.

sava
26-09-2005, 15:05
Vålerenga er klar favoritt. :D

Jaffa
26-09-2005, 17:06
Klart Start er favoritter nå.

Vi har igjen

Lyn (H) - Vi har ikke akkurat hatt overtaket på Lyn i nyere tid..
Viking (B) - En av sesongens vanskeligste kamper
RBK (H) - Normalt en sikker seier, men de er på opptur nå og vil sikkert ødelegge for VIF
Odd (B) - Vanskelig.

Kan nesten garantere at VIF vil avgi flere poeng på de fire siste kampene. Så det er bare å forberede seg på feiringa, Menigheten.... :wink:

killerwolf
26-09-2005, 17:12
Ingen av lagene er favoritter, eller begge om en vil. Jeg ser på det som 50/50, det laget som klarer å holde fokus og få ut potensialet i de siste kampene vinner!

mr.leipsland
26-09-2005, 17:19
Start er knepne favoritter.

- enklere kampprogram
- enorm opptur mot VIF
- VIF på en nedtur med 3 tap og 1 uavgjort på fire siste

Det skal dog ikke mye til for at Vålerenga igjen overtar føringa.

killerwolf
26-09-2005, 17:25
Jeg liker ikke den landskampen mot Hviterussland hvor spillerne kommer hjem torsdag & skal spille mot Aafk på lørdag.
Det er en nøkkelkamp som MÅ vinnes!

Lynet
26-09-2005, 17:59
Jeg liker ikke den landskampen mot Hviterussland hvor spillerne kommer hjem torsdag & skal spille mot Aafk på lørdag.
Det er en nøkkelkamp som MÅ vinnes!

Start ønsker å flytte den kampen til søndagen, og NFF avventer landslagsuttaket i morgen, for å se hvor mange startspillere som kommer med...
http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=86418

Ellers det vanskelig å ta frem en favoritt, for det er dødt løp. Start har tøft program mot alle de nedrykkstruede lagene, Vålerenga har vel så tøft program mot sterke motstandere i toppen. Det eneste som gir en liten favoritt må være ressursene. Med alle de millionene Vålerenga har brukt er det nesten en prestasjon å ikke ta hjem gullet :lol:

vidsyn
26-09-2005, 18:09
Start er da favoritter! Sant at det er vanskelig å møte nedrykkstruede lag, men det er som sagt en grunn til at de er nedrykkstruede, altså de er dårlige enn lagene over dem på tabellen. Så å møte tromsø er da bedre enn å møte lyn, og bodø er å foretrekke fremfor rbk (selv om vi da banket dem bra hjemme.)

Start vinner tippeligaen.