Se full versjon : Start - VIF på video!
cfossnes
26-09-2005, 23:58
Noen som har kampen i opptak? Skulle gjerne hatt den, ba søstra mi om å ta den opp, men hun glemte det :evil: Så hvis noen har den, er jeg interessert i muligheten for å kunne kjøpe en kopi!
Jeg tok det opp men den ene kassetten var fucka!
Fikk bare det siste kvarteret....
Men hadde jo vært kult hvis noen kunne legge kampen ut på nettet :wink:
Supporteren
27-09-2005, 00:13
Jeg har den på DVD - så den i natt da jeg kom hjem. Morro!
Men jeg har desverre ikke muligheten til å kopiere den opp. :shock:
Kjetil Haugersveen
27-09-2005, 09:07
men det er det sikkert noen som kan hjelpe deg med.
jeg kjøper veldig gjerne et eksemplar, denne kampen vil jeg se omigjen.
noen som kan hjelpe?, jeg betaler en hundrings :)
Keithrichard
27-09-2005, 09:15
Jeg har den på DVD - så den i natt da jeg kom hjem. Morro!
Men jeg har desverre ikke muligheten til å kopiere den opp. :shock:
Jeg kan godt svi av noen kopier, men trenger å låne ett eks. for å komme i gang...
Kjetil Haugersveen
27-09-2005, 09:43
Keithrichard
kan ikke du bare sett i gang produksjon? La menighden selge dem på de to siste hjemmkampen for en hundrings. en femtilapp til deg og en femtilapp rett i TIFO kassa...
Keithrichard
27-09-2005, 09:46
Keithrichard
kan ikke du bare sett i gang produksjon? La menighden selge dem på de to siste hjemmkampen for en hundrings. en femtilapp til deg og en femtilapp rett i TIFO kassa...
Høres ut som en grei deal.. Supporteren bes ta kontakt med meg for avtale..
Og et søksmål fra NRK og TV2 :wink:
Kan nok ikke selge denne organisert.
Kanskje noen som husker FFK "skandalen" med DVD kopier?
Kjetil Haugersveen
27-09-2005, 09:58
neida ikke "organisert".
:D
KeitR tar opp og legger dem i supporterbua, vi"henter dem der" gir Keith penger som takk for jobben og legger en femtilapp som gave til tifokassa :D :D :D :D
det er Keith som privatperson som driver med dette "snusket" men i lykkerus over at vi har vært så heldige å fatt denne fantastiske kampen på video dedikerer vi noen kroner til tifokassa til vår alles kjære supporterklubb
Keithrichard
27-09-2005, 10:03
neida ikke "organisert".
KeitR tar opp og legger dem i supporterbua, vi"henter dem der" gir Keith penger som takk for jobben og legger en femtilapp som gave til tifokassa :D :D :D :D
det er Keith som privatperson som driver med dette "snusket" men i lykkerus over at vi har vært så heldige å fatt denne fantastiske kampen på video dedikerer vi noen kroner til tifokassa til vår alles kjære supporterklubb
Hehe.. dette begynner å lukte private meldinger!
Keithrichard
27-09-2005, 10:15
neida ikke "organisert".
... Hæ? Jeg driver da ikke med noe? :?
Supermann
27-09-2005, 12:06
Den er vel mulig å kjøpe på NRK web-tv for en femtilapp (man kan jo legge en 50- lapp i TIFO-kassa likevel) :D
Billy Bright
27-09-2005, 12:18
Supporteren: Hvorfor kan du ikke kopiere den? Låner den gjerne og kopierer den selv!
Supporteren
27-09-2005, 12:42
Har ikke DVD brenner for tiden, men har fått noe private meldinger,
så vi får vel kopiert den opp. Ikke noe problem.
Keithrichard
27-09-2005, 13:38
Har ikke DVD brenner for tiden, men har fått noe private meldinger,
så vi får vel kopiert den opp. Ikke noe problem.
Det er jo såre enkelt.
Last den opp på www.thepiratebay.org
La den ligge der til noen har lastet den ned, så skal vi andre seede den lenge og vel.
Eller sett opp en ftp, så henter jeg den der og legger den ut på nettet, slik at alle kan hente den. Sen pm til meg så kan dette fikses svært enkelt.
Gjør som denne hyggelige karen.
http://thepiratebay.org/details.php?id=3327702
Jess! Genialt! Kom igjen supporteren!
Roy Eriksen
27-09-2005, 21:17
Kjøp hos nrk-netttv. det koster bare 50 kr. det er mulig å kopiere til datamaskinen. Jeg har Start-Vif i maskinen hos meg. :lol: :lol:
Har vært på stadion på søndag. så tvilte jeg at dommeren gjorde rett siden annullt mål og Start burde fått straff etter jeg har sett nøyaktig på webtv av Start-Vif :roll:
Keithrichard
27-09-2005, 22:38
Kjøp hos nrk-netttv. det koster bare 50 kr. det er mulig å kopiere til datamaskinen. Jeg har Start-Vif i maskinen hos meg. :lol: :lol:
Har vært på stadion på søndag. så tvilte jeg at dommeren gjorde rett siden annullt mål og Start burde fått straff etter jeg har sett nøyaktig på webtv av Start-Vif :roll:
Hvor ligger det? Finner det ikke på nrk.no
Link anyone?
Det ligger jo øverst til høyre for nrk nettradio...står tydelig nrk nett-tv..også velger du sport....da finner du det...men du må jo registrere deg som bruker der for å få sett det da..
Holmgren
27-09-2005, 23:10
her ligger den her....http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?Hovedkategori_id=2
Keithrichard
27-09-2005, 23:25
Det ligger jo øverst til høyre for nrk nettradio...står tydelig nrk nett-tv..også velger du sport....da finner du det...men du må jo registrere deg som bruker der for å få sett det da..
Fant den! Takk!
benwright
27-09-2005, 23:51
Fant den! Takk!
Må man betale for å se på nrk nett-tv?
Roy Eriksen
27-09-2005, 23:56
Fant den! Takk!
Må man betale for å se på nrk nett-tv?
Ja, 50 kr på 24 timer døgn.. betale-måte er Paypal eller Visa :wink:
benwright
28-09-2005, 00:00
Da får jeg nesten gjøre det, da ;)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.