PDA

Se full versjon : Fyller vi stadion i de tre siste kampene i årets serie?

Lynet
27-09-2005, 22:37
Det var fullt og 14 000 tilskuere mot Vålerenga, som forventet!

Mot Aalesund, hva kan vi forvente oss der?
Kampen går i utgangspunktet på NRK på en lørdag kl. 16. Mange kan være opptatt med jobb i den tiden, og mange vil nok dessverre velge TV`en...
Det er like vel mulig at kampen blir flyttet til søndagen, hvis NFF gir etter for Starts ønsker etter at hele 5 spillere ble tatt ut i troppen, og da er det vel heller ikke sikkert det blir TVkamp, siden NRK allerede har sending fra Lerkendal da.
Det bør iallefall være mulig å fylle stadion igjen mot Aalesund!
Har sjekket litt på ticketmaster, og det er fortsatt sittebilletter igjen...

Siste serierunde mot FFK skal, og blir nok nesten garantert utsolgt før kampdagen! Jeg har vært inne på ticketmaster og sjekket også denne kampen nå i kveld. Faktum er at det ikke finnes ledige seter igjen på Kristiansand Stadion. Søker man etter en enkeltbillett på ett og ett felt, finner man fort ut at alt er bestilt/solgt ut.
Det lover meget bra foran det som KAN bli tidenes festavslutning!

14 000*3 nå på slutten hadde vært fenomenalt!

Løb å kjøb...

Holmgren
27-09-2005, 22:53
For all del burde vi kunne klare å fylle stadion, både mot Ålesund og ikke minst FFK!!! Men det faktum at ålesund kampen går på tv kommer nok til å gjøre at mange tilskuere holder seg hjemme i soffakroken framfor å gå på stadion... noe som er synd. Vi burde ærlig talt klare å fylle Kristiandsand Stadion, når Start er med å kjemper om seriegull for første gang siden 1980!!

flaxxlodd
28-09-2005, 02:50
Som vanlig er alt avhengig av hvordan det går i kampen mot Tromsø.
Slik er sørlendinger.
Blir det seier mot Tromsø og kanskje attpåtil tap for Enga,så kan det fort komme 10-12000.
Blir det derimot tap mot Tromsø og Enga seier... så kan vi vente oss 7-8000.
Desverre,slik er publikum her på sørlandet.

djeeses
28-09-2005, 03:26
Har en følelse av at det er en kombinasjon av mediaomtale, tabellposisjon og prestasjoner i forkant av hjemmekampene som bestemmer hvor mange Sørlendinger som kommer seg opp fra godstolen og inn på stadion.
Ser ikke noe grunn til at det skulle komme mindre folk enn årets gjennomsnitt på de siste kampene ihvertfall.
FFK kampen vil nok trekke flest tror jeg hvis gullsjangsene fortsatt er der.

DayWalker
28-09-2005, 08:23
Sørlendinger er dessverre treige, det ergrer meg litt!

Men en ting har da skjedd! Mot Enga var vel i grunnen alle sørlendinger stikk motsatt av hva en sørlending normalt er... Folk sang! Folk jublet! Folk var helt med! Det er jo noe usørlandsk med det hvert fall...

La oss nå for en gangs skyld håpe sofagrisene kan dra seg på kamp selv om den blir vist på TV!

sava
28-09-2005, 11:09
Får håpe det blir mange mot Ålesund, etter min mening bør vi hvertfall forvente oss 10.000! Mot FFK er jeg helt sikker på at det kommer til og bli fullt!

aljahnsen
28-09-2005, 18:13
Klarer vi å få snittet over 10.000 er jeg fornøyd, da trengs det litt over 11500 i hver av de siste kampene

Lynet
28-09-2005, 18:34
For at vi skal få det totale snittet over 10 000 tilskuere, så må vi ha i snitt ganske så nøyaktige 12006 tilskuere på de to siste kampene!

Med andre ord: Stadion skal fylles mot Fredrikstad i siste serierunde, og det bør komme over 10 000 mot Aalesund, selv om det er TV-kamp. Jeg forventer faktisk såpass når vi kjemper om seriegullet!

RollingStone
28-09-2005, 20:35
Vi kjemper om gull!! TV-stolen er kun for rullestolbrukere og utflytta sørlendinger denne lørdagen!!! Gutta har sagt hvor viktig det er med oppbakking, noe også kampen mot klysene viste.... Her må det mobiliseres; ta med sivgerforeldre, besteforeldre og oldeforeldre og bli med å gi Start det vi har venta på i 25 år :D

Spørsmål: Når kan vi kjøpe billetter til de to siste kampene i sjappa...?

Helge
29-09-2005, 10:44
Billetter kan vel allerede kjøpes. Jeg har i alle fall sikra meg billett til FFK kampen.

DayWalker
29-09-2005, 10:45
Har sikra meg billetter til begge de 2 resterende kampene... For både dama, meg selv og mi mor (som forresten er blitt hekta på Start så det holder) :P

Kjetil Haugersveen
29-09-2005, 11:00
ikke så aktuellt for oss, men det er allerde tomt for sitteplasser ffk kampen