Se full versjon : Lars Martin Engedal på U21-laget!
Lars Martin Engedal er av landslagstrener Hallvar Thoresen tatt ut i U21-troppen til EM-kvalikkampene mot Moldova og Hviterussland.
Vi gratulerer! :D
flaxxlodd
28-09-2005, 02:50
Godt å se at han blir tatt ut selvom han får lite spilletid på Start fortiden.
Vi vet jo alle hvilke kvaliteter Lars Martin innehar.
Han tar jo absolutt vare på de sjangsene han blir gitt.
Jeg slenger meg på og gratulerer Lars Martin med plass i U-21 troppen, nok en gang!
Veldig vitkig at han får fortsette, selv etter at han nå er tilbake på benken her i Start siden Borgersen er tilbake. Han har veldig gode kvaliteter, og kommer til å bli å bli viktig den dag han overtar etter Borgersen!
Det er heller ikke noen tvil om at Engedal er en lederskikkelse i Start. På de Start-treningene jeg har sett, står han frem som en sjefstype, tross sin unge alder. Han snakker og dirigerer mye. På spilløktene med et antatt førstelag mot et antatt andrelag, er Engedal sjefen på andrelaget! Engedal kommer til å bli stor, om han bare fortsetter i Start i flere år, og det er jeg sikker på at han gjør!
http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=86867
Engedal måtte melde forfall til landslagssamlingen. Ettersom skaden neppe er særlig alvorlig, kan vi mest sannsynlig benytte oss av Engedal i den meget viktige kampen mot Eik kommende lørdag! Og vi får også en spiller mer på trening frem mot Aalesundkampen, forutsatt at Engedal er raskt tilbake i trening...
Lars Martin har vondt i fua!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.