PDA

Se full versjon : Start-Aalesund, lørdag eller søndag.

Skrotnisse
28-09-2005, 12:36
Ser at Gjone og Nordlie gjerne vil spille søndagen, og det er forståelig med tanke på alle landslagsspillerne. Gjone sier også at det ikke kommer på tale å spille lørdagen. Det kunne han spart seg. Mulig det bare er ett taktisk utspill, og ikke realistisk, men syns ikke Start skal lage for mye oppstyr rundt dette. Send NFF ett ønske om å bytte kampdato, med en god begrunnelse om hvorfor. Deretter aksepterer man NFF's avgjørelse uansett hva det skulle bli. Ferdig med saken.

REBell
28-09-2005, 12:40
- De kommer hjem torsdag ettermiddag. De kan vel trene da, og fredag. Det er to økter før kampen, sier arrangementansvarlig i NFF, Dag Vestlund til VG.

Helge
28-09-2005, 14:47
Ja, da er vel det toget gått.... Fint med folk som har forståelse for at 10 spillere er borte ei uke før viktig kamp i serieinnspurten.... :shock:

sava
28-09-2005, 15:15
Ja nå har Vålerenga fått noe å "klage" oss på. Selvfølgelig noe usportselig som om ikke det var vanlig kost fra klanen sin side.
Og de holder på...
http://www.klanen.no/forum/index.php?t=msg&th=18449&start=0&

Fullstendig latterlige ting som blir sagt for å trøkke ned på Start, men alikevel ganske provoserende!
Hva NFF har klart iår sier jeg bare... dette skal ikke være mulig! NFF bør ta et alvorlig oppgjør med seg selv etter denne sesongen, og for min del håper jeg hele NFF går til helvette. NOEN MÅ STOPPE DETTE!!!

mr.leipsland
28-09-2005, 15:39
Hvertfall klart at den ikke flyttes: http://fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=145580

Tragisk avgjørelse av NFF dette her og alldeles ikke i samsvar med hvordan andre klubber er behandlet slik de hevder. Derimot klarte Vålerenga å lage så sinnsykt mye oppstyr rundt VIF-MFK at dette opplagt har påvirka NFFs besluttning her.

Uansett, nå må Start legge den ballen død og heller fokusere på hvordan man forbereder seg best.

Lynet
28-09-2005, 16:10
Forbanna irriterende at kampen er fremskyndet pga TV, ettersom den i utgangspunktet skulle blitt spilt søndagen. Vi kan iallefall takke Vålerenga for at den ikke ble flyttet, for NFF har nok følt at de ikke kunne gjøre annet enn å avslå etter bataljen med Vålerenga for kort tid siden.

Som Leipsland sier, det blir dårlige forberedelser til denne kampen nå, men slik er det. Jeg håper bare ikke det skal ødelegge serieinnspurten, og jeg tror vi skal klare tre poeng hjemme mot Aalesund selv om spillerne kommer tilbake først torsdag ettermiddag...

jor-el
28-09-2005, 17:48
...NFF bør ta et alvorlig oppgjør med seg selv etter denne sesongen, og for min del håper jeg hele NFF går til helvette. NOEN MÅ STOPPE DETTE!!!

herregud mann, ro deg ned!! det er ålesund vi møter på hjemmebane... 8)

sava
28-09-2005, 18:56
...NFF bør ta et alvorlig oppgjør med seg selv etter denne sesongen, og for min del håper jeg hele NFF går til helvette. NOEN MÅ STOPPE DETTE!!!

herregud mann, ro deg ned!! det er ålesund vi møter på hjemmebane... 8)

Jamen det er helt sykt at de kan få holde på som de gjør.
Ålesund på hjemmebane? Som om det blir enkelt. At vi ikke har trent sammen på 15-dager kan fort gå over til det negative og jeg tror langtfra dette blir noen "walkover"
Nei NFF kan brenne!!