PDA

Se full versjon : Vi er fornøyd uansett hva som skjer de neste kampene

REBell
01-10-2005, 20:20
Sesongen har vært over all forventning, ingen hadde forespeilet seg at vi ville være farvoritt til gullet 4 runder før slutt.

Vi krever selvsagt ikke gull, men vi ønsker spillere som vil blø for drakta. Om man taper en kamp eller to med god innsats kommer vi supportere aldri til å klage eller sutre over tapt gull. Så gutter, senk skuldrene, gi 100% i hver kamp, så tar vi en kamp av gangen.

LYKKE TIL

theMan
01-10-2005, 20:56
Stolt, er eneste ordet jeg makter å si nå!

Stolt over alle gutta.
Stolt over de som sitter på benken, men som kjemper på treningene og gjør laget komplett.
Stolt over ledelsen som har forvandlet ei synkende skute til et cruise ship.
Stolt over de lokale gutta som har vært i klubben i flere år, og som spiller fast på tippeligaens beste lag.
STOLT OVER Å VÆRE SUPPORTER AV VERDENS KJEKKESTE SPILLERE!!!

TorJostein
01-10-2005, 21:38
Og ikke minst, stolt over å være Christiansander!

Det er utrolig hva fotballen gir oss :)

sava
01-10-2005, 23:39
Aldri vært med stolt over og være Kristiansander! :D
Deilig spalte i FVN idag og det er sant det som sies. At gutta har gjort det så sinnsykt godt iår har gjort mye på selvtillitten for sørlendingene. Fra da vi var bekjedne og var nesten små-flaut og være fra Kr.sand, julius og kaptein sabeltann(er jo stolt over det også da, men jaa:P ) til nå i de dager hvor hele Norge elsker oss og hvor vi har en sinnsyk suksess.
Disse som spiller på laget den dag idag vil bli store legender når man tenker tilbake om 50år! Merk mine ord, LEGENDER!

Hvilken sesong det har vært dere, over halve laget på landslaget. Dette er totalt UVIRKELIG!

svaberget
03-10-2005, 08:47
Dette er bare så riktig !!!
Vi må aldri glemme at målet i år var å etablere oss i TL.
Men selvfølgelig hadde det vært fantastisk med gull.

Supermann
03-10-2005, 13:56
Jeg har egentlig alltid vært stolt av å være Start supporter jeg - men det er jo ekstra gøy når de klinker til å leder serien 3 runder før slutt :D

Billettene til siste kamp er bestilt for lenge siden (står kampdag søndag på billetten så de ble bestilt tidlig :D ) og jeg regner med at det blir et enormt liv på stadion uansett utfall av de neste kampene.

Jeg gleder meg!!

Holmgren
03-10-2005, 16:56
Uansett hvordan det går i de siste kampene må vi være utrolig stolte over guttene som har blødd og fightet for laget sitt.. Hvem hadde før sesongen forventet bla. at viking og rosenborg skulle bli banket 5-2 på stadion..
Eller at både brann, lillestrøm, rbk, og nå kanskje vålerenga skulle havne bak oss på tabellen... En fantastisk sesong. All ære til spillere trenere og støtteapparat.

Helge
04-10-2005, 09:59
Er vel hevet over enhver tvil at årets sesong har vært KNALLBRA!!! Uansett hva som skjer i de 3 siste kampene. Vi har ikke lov til å være skuffa! Spillerne har vist at de gir ALT for klubben. Blir jo nesten sentimental av slikt.

Ole Gilboe Hermansen
04-10-2005, 12:27
Jeg er veldig stolt over gutta. De har vist en fightervilje som det virkelig står respekt av.

DayWalker
04-10-2005, 12:59
Jeg tippa Start på 5 plass før sesongen og da tenkte jeg kanskje jeg var veldig optimist.... Men gud for en sesong!

Som det sies at man nesten blir sentimental av slik innsats og fightervilje som vises så og si i hver eneste kamp, det er ikke noe jeg nesten blir... Jeg blir rørt, ståpels på armer og gud vet hvor ikke :P

Knall sesong uansett åssen det måtte gå og håper på en bra oppfølger til neste år...

Den store fella vi bare ikke må gå i til neste år er å forvente ting av laget.... Vi må heller bare håpe og støtte :)

Rolf Paulsen nr 9
04-10-2005, 22:48
Må bare bøye seg i støvet for hva IK Start har oppnådd denne sesongen. Hvem hadde trodd at vi skulle ligge på toppen 3 runder før slutt?!?!?!
Så uansett hvordan det går de siste 3 kampene skal byen være überstolte av laget. Dette skal feires uansett!
Så lenge det blir gitt 110% for laget er det ingen som kan kreve noe annet.

FY fasan
05-10-2005, 12:49
Det er bare så utrolig deilig, at START som just har rykka opp skal ligge på topp hele sesongen (nesten).

Utrolig arti sesong det har vært i år!!!

takk til: nilssen, Steinar, Atle Roar, Bård(borgersen) , Marius, Fredrik, Bjarte Lunde, doffen, Joey(johannes), Tom(Berhus), Glenn, Alex, Ben, Bala, Stefan, Jon Midtun, Kai, William (aligo), Kenneth, David (selv om vi ikke har set deg på banen enda), Todi, Morten, Jesper,

Også takk til. Tom Nordlie, Bård Wiggen, Erik, Rudtford Pedersen. OG alle andre som har noe med START siin sukksess å gjøre........

TUSEN TAKK

aljahnsen
07-10-2005, 18:35
Det har vært en FANTASTISK sesong...

Hadde ALDRI drømt om det, jeg får gåsehud av tanken på Start iår :)

Tusen takk for en herlig sesong Start, alle spillerene har bevist iår at de er gode nok til å kjempe i toppen...

Tusen takk til alle spillerene, Tom Nordlie, Bård Wiggen, Erik Soler og alle rundt Start...

Blir en fantastisk fest uansett dette :)

LYKKE TIL

FY fasan
16-10-2005, 00:25
bare fordi vi tapte på urættferdig vis mot aalesund i dag, så skal vi være jæææveli fårnøyd med denne sesongen, det tror jeg ALLE her er også. denne kampen syns æ bare skal glemmes, så tenker vi heller på alt d gøye som har skjedd denne sesongen, f.eks: når vi åverkjørte vålerenga, og snudde kampen mot brann......

men utroli kjedelig fordi om, hvis vi mister gullet på grunn av den slitte dommeren...

benji
17-10-2005, 15:19
Enig.
Er helt sinnsykt det start har prestert i år.
Og latterlig gøy skal det bli med europacup spill.

Men fy søren det gjorde vondt med den dommeren.
rørt over et start lag som ikke gir opp på 1-3, og heller ikke på 2 - 4.
Vertfall med tanke på straffene, og det røde kortet.

Den innsatsen fører til seriegull, det tror jeg på ennå.

Fredrik
17-10-2005, 21:26
Jeg gir faen i hva som skjer i de 2 siste kampene! Jeg er rett og slett stolt av gutta !! :) :P
Jeg tippa før sesongan at start skulle havne på 6.plass! men se på dette: 2.plass før 2 kamper igjen! det er helt vannvittig!

doobie
18-10-2005, 00:06
Da er vi i hvertfall to Fredrik, det har vært en fantastisk sesong og uansett utfallet syns jeg at vi har alle grunn til å være fornøyd! :lol:

magne
20-10-2005, 11:24
Jeg sa til meg selv før sesongen begynte, at bare Start overlever i TL, skulle jeg være supergodt fornøyd! Og om gullet skulle ryke på oppløpssiden, synes jeg vi virkelig skal feire når sesongen er over! Dette har gått over all forventning!!

solly
21-10-2005, 01:17
Synes vi skal væer utrolig fornøyde jeg..
Guttane har gjort en innstas ingen har sett maken til uansett utfall siste kamper!

ser fram til royal league nå!!!

Doug
22-10-2005, 00:17
Håper Start tar hjem gullet,unner Enga ingenting,særlig ikke rekdal.. :evil: ,er fra Søgne,men bor nå i Oslo,skal på ullevaal og se Rbk knuse Enga...

Julius
26-10-2005, 10:49
Hater Vål`enga, så heia Start. :D

Neste år møtes vi når dere kommer til Moss. Grillfest hos meg!
Noen som kommer? :lol:

Lynet
26-10-2005, 16:38
Hater Vål`enga, så heia Start. :D

Neste år møtes vi når dere kommer til Moss. Grillfest hos meg!
Noen som kommer? :lol:

Lukter det ikke jævli i Moss da...?

Supporteren
26-10-2005, 17:38
Er ikke så ille nå lenger, men har kjent lukta noen ganger.

Julius, bor du i nærheten av Melløs?
Dere har jo en fin pub, eller hva det er, i nærheten av stadion.
Stor og fin hage. Der var det hyggelig.

Julius
28-10-2005, 07:59
Pub`en er rett ved siden av stadioen. Hyggelig gammelt bygg. Med alt det innebærer :lol:

Lukter ik i Moss lenger nei.
Og om jeg bor i nærheten av melløs? Vel.. Alt er relativt.. 15 min kjøring ca. Hvordan det?

Julius
03-11-2005, 10:43
Ikke det nei! :wink:

Supporteren
03-11-2005, 11:30
Siden du inviterte til grillfest hos deg, så lurte jeg på om du bodde rett ved Stadion. :wink:

Tviler på at dere klarer å slå Molde da.
Julius, hvordan er det med utbygging av stadion\ny stadion?

Julius
03-11-2005, 13:06
Er satt i gang planleggin... Alle vet vel hva det betyr!!! Tar LAAANG tid... Skal visstnok bli finansiert av leilighetsalg... Lyst på leilighet der :D

Lov til å håpe da. At vi slår Molde mener jeg! De er jo i dårlig form....
Og moss er i god form.. Ble bortdømt mot sandefjord

Bedreviter
03-11-2005, 18:27
Lukter ik i Moss lenger nei.

Lukter vel fremdeles ganske vondt (promp) i Moss? Med mindre noe stort har skjedd med renseanlegget det siste aaret? Luktet iallefall dritt der da jeg bodde i Moss for et par aar siden (og det var ikke pga meg,haha) :(

Lynet
04-11-2005, 00:31
Vi får håpe Molde rykker ned, så vi kan hente Rob Friend! :twisted: (En spillere der mossekråker vel kjenner godt til...)

Men det blir nok i tøffeste laget for Moss dette...

Julius
04-11-2005, 09:11
Neida.. Bare barnematen.. :lol:

Neida, for å være litt seriøs, så kommer det til å bli vanskelig, men alt er mulig!

Vil dere ha Friend? Vær så god....... :roll: