PDA

Se full versjon : Start - Fredrikstad, Sitteplassene allerede utsolgt

vb
03-10-2005, 14:12
Ser ut til at vi kan komme til å oppleve den samme folkefesten som mot Enga når Fredrikstad kommer på besøk i siste serierunde. Prøvde å skaffe meg sitteplassbilletter i dag, men var tydeligvis alt for sent ute.

Lynet
03-10-2005, 14:16
http://www.menigheden.no/forum/viewtopic.php?t=1379

Sitteplassene har vært utsolgt siden slutten av forrige uke!

Godt du endret overskriften til at utsolgt gjaldt sitteplassene...

Denne kampen bør imidlertid bli solgt ut med 14 000 plasser før kampdagen, og det har jeg stor tro på. Nå må folk mobilisere og skaffe seg billett til kampen mot Aalesund. Start fortjener fulle tribuner, så løp og kjøp! Ståplassbillettene kom jo idag!

monsivar
04-10-2005, 14:53
Er det noen som har oversikten over hvor mange billetter som er solgt til henholdsvis Ålesund og fredrikstad kampene?

Har sikret meg sitteplasser nærme M-feltet

OiOiOiOiOi-dette blir skoi

Hva med å endre Matta sangen til:

Todi
vi vil ha flere mål
Todi
Vi vil ha flere mål osv osv

Kanskje det blir å banne i kirka å endre Matta sangen :roll:

Helge
04-10-2005, 15:46
HER må da Start få lov til å fylle opp med mer folk på tribunene!! Kommer jo GARANTERT ikke mye folk fra Fredrikstad. Selv om jeg skal si de klarte å mobilisere til kamper i Oslo.

sava
04-10-2005, 17:00
Tviler på at NFF godtar det...

Lynet
04-10-2005, 17:30
Jeg regner da med det blir 14 000 mann tilsammen inne på stadion mot FFK i siste serierunde. FFK kommer garantert ikke med 1500 tilreisende, så da blir det nok plass til flere sørlendinger.
Tror ikke NFF skal ha noe reglement på dette annet enn at makstallet er 14 000...

Så løp og kjøp, stadion BØR fylles til en slik kamp! Samme gjelder kampen mot Aafk, men der har jeg min tvil til treige medsørlendinger...

FY fasan
04-10-2005, 20:26
er det mange ståplass billetter igjen ennå???

er de lagt ut i suporterbutikkern ennå (både aalesund og fredrikstad kampene)???????

gultogsvart
05-10-2005, 00:55

er de lagt ut i suporterbutikkern ennå (både aalesund og fredrikstad kampene)???????

Sjekk forsida

flaxxlodd
05-10-2005, 01:20

Det holder sikkert med 1stk spørsmålstegn.