PDA

Se full versjon : Beskjed til Kristiansands befolkning

Keithrichard
06-10-2005, 13:24
Kommer nettopp fra Starts fotballskole hvor min sønn fikk med seg følgende beskjed i brevs form: "Nå er det utrolig viktig at vi alle er med og heier frem Start til gull! Du kan bidra! I morgen Fredag 7 oktober kl.12 stiller vi i gule drakter eller andre gule klær , og møter på øvre torv foran fevennens byredaksjon. De knipser som kjent alle som befinner seg der akkurat da, og bildet kommer i lørdagsavisen. MØT TIDSNOK!

ALLE BARN SOM STILLER FÅR GRATISBILLETT TIL ÅLESUNDKAMPEN

Start har laget ett stort banner med påskriften: "KOM PÅ STADION!VI GÅR FOR GULL!" Dette blir tatt med og vi håper flest mulig stiller seg bak dette.

DETTE KOMMER TIL Å GJENTAES HVER FREDAG FREM TIL SISTE KAMP MOT FREDRIKSTAD

Ta på supporterutstyr, ta med flagg, la oss gjøre byen gul, og heie start i mål!

Publikums begeistring er utrolig viktig for laget vårt. hver og en av oss kan bidra, og det er nå det gjelder! La oss vise at også vi som er på sidelinjen går for gull!

Gull hilsen fra alle oss i start"

ER DET NOE Å TENKE PÅ? STILL OPP!

Øyvind S.
06-10-2005, 16:31
Utrolig enig..

Alle vet hva Start har prestert i de hjemmekampene med flest folk og høyest stemning i år:

Start-Viking
Start-Brann
Start-RBK
Start-VIF

Over 10.000 mot Aalesund, og 14.000 mot Fredrikstad, alle mister de hemningene de fortsatt har igjen, og dette skal gå veien!!

sava
06-10-2005, 18:17
Du er inne på noe der Øyvind.
Alle de kampene der er nærmest legendariske kamper jeg aldri kommer til å glemme. Og spillerne har prestert helt sinnsykt når de hadde mest "press" på seg. Altså da det var mest folk på stadion!
Tilfeldig eller ikke, jeg tror ikke det er tilfeldig. Vi har typer på laget som blir helt "gale i hodet" når gutta vet det er en enorm stemmning på stadion. Det er det som er litt spessielt med dette laget og noe ikke mange andre lag ikke har. Vi har en jobb å gjøre mot Aafk og FFK!

MØT OPP!

Eirik
06-10-2005, 18:32
Utrolig enig..

Alle vet hva Start har prestert i de hjemmekampene med flest folk og høyest stemning i år:

Start-Viking
Start-Brann
Start-RBK
Start-VIF

Over 10.000 mot Aalesund, og 14.000 mot Fredrikstad, alle mister de hemningene de fortsatt har igjen, og dette skal gå veien!!

Dog selv om Brann-kampen var et dårlig eksempel, er jeg veldig enig. Ta med Lillestrøm også - meget bra kamp av Start som klart hevet seg da de fikk publikum i ryggen.
Vi så også den samme tendensen i toppkampene i fjor (Sandefjord og Aalesund, ikke minst den første).