Se full versjon : Nike eller Kappa
aljahnsen
07-10-2005, 18:39
Jeg har et sterkt ønske om at Start bytter utstyrslevrandør neste år, drakten iår er fin, men Nike og Kapa lager de kuleste draktene.
Hovedsponsoren MÅ være i svarte farger, vær så snill Start...
En Nike eller Kappa drakt med kun fargene gult og svart hadde vært KNALL :)
flaxxlodd
07-10-2005, 18:48
Jeg vil tro Start har en langvarig avtale både med Umbro og Netthandelen.
Tror ikke det bare går ann å ønske seg ditten og datten.
Og by the way,det skrives KAPPA :D
aljahnsen
07-10-2005, 21:27
Jeg fryktet for det, men tenkte det var en femårs kontrakt på drakt levrandør...
Siden det har vært slik oppover årene
Frank Shorter
Umbro
Addidas
Umbro
flaxxlodd
07-10-2005, 21:29
Jeg fryktet for det, men tenkte det var en femårs kontrakt på drakt levrandør...
Siden det har vært slik oppover årene
Frank Shorter
Umbro
Addidas
Umbro
Og by the way,det skrives Adidas :D
aljahnsen
07-10-2005, 21:39
Hehe ;)
mr_harald
08-10-2005, 01:06
Start draktene er iallefall jævli stygge. Klar for de gode gamle Frank Shorter jeg ass!
Sinnsykt klar for Kappa jeg!! :wink:
Notch Johnson
08-10-2005, 08:50
øhømm.. tror du det er så jævla mange i menigheden som har kropp til ei Kappadrakt? Det vil jo se ut som drakta er malt på på enkelte... :lol:
Siden Kappa Norge gikk konkurs i fjor, så tviler jeg på at de har så forferdelig lyst til å sponse enda et tippeligalag.
Jeg er mer klar for Hummeldraktene som Danmark brukte på 80tallet.. :lol: :lol: :lol:
Giovanni
08-10-2005, 09:59
Veldig klar for Nike jeg... har både penere drakter, og ikke minst mye bedre fotball sko enn Umrbo. Fins ikke fotball sko som er verre og spille i enn Umbro.
Bedreviter
08-10-2005, 10:18
Veldig klar for Nike jeg... har både penere drakter, og ikke minst mye bedre fotball sko enn Umrbo. Fins ikke fotball sko som er verre og spille i enn Umbro.
Jeg håper at Start stiller i friske vårfager, med litt spenstige sommertrekk...litt drisitge sommertrekk, kanskje de nye stoffene...nei,forresten, jeg er ikke homo, jeg håper de spiller i svart og gult!
Giovanni
08-10-2005, 10:37
Jeg håper at Start stiller i friske vårfager, med litt spenstige sommertrekk...litt drisitge sommertrekk, kanskje de nye stoffene...nei,forresten, jeg er ikke homo, jeg håper de spiller i svart og gult!
hehe... 8)...
Bedreviter
08-10-2005, 10:56
Men seriøst, det er så mange "metroseksuelle" som skal ha meninger om design og hele pakka... Herregud, fotball er for menn, og så lenge vi spiller i de gode gamle fargene er jeg fornøyd (reklamene kan bli bedre integrert selvfølgelig). Ojsann, vi må spille med Kappa-slimfit, for det gjør hårfønerene fra Italia, og de er så sexy ass...
Jeez... Snille gutter kler alle merker (så lenge det er gult og svart), uansett kroppsfasong. Pastor (fantastisk flott fyr forresten) har vist at draktene vi har hatt kan se bra ut som slimfit, og andre viser at drakta er kul selv om den henger, så hvorfor i helvete skal vi legge oss på rygg for det som noen kaller trendy?
gutten som startet tråden... http://www.aljahnsen.tk/han kan ha sine meninger om fashion... han er kanskje litt mere metroseksuell enn det jeg er, men jeg trives med min macho sørlandske stil... :roll:
mr_harald
08-10-2005, 14:46
Tja Umbro drakter kan være fete de, se bare på Chelsea og England sine nye drakter. Håper at vi kan kjøre igang noen slile jeg.
Tror at designet/utseenet på drakta faktisk er ganske viktig. Er bare å se ¨på Tottenham som aldri har solgt så mange drakter som de gjør nå etter de gikk over til Kappa. Sammme kan vel sies om drittlaget Roma. Og draktsalg gir penger i kassa!
killerwolf
08-10-2005, 15:01
Startdrakta er fin den, skal vi kritisere noe så er det reklamen! Baksida er meget bra med kun riktige farger, engelske lag har mye reinere drakter og derfor penere. Norske fotballspillere er ofte levende reklameplakater...
Kommer vi til CL så er det vel bare lov med en reklame, så da er det bare å kjøpe alle mann! ...hvis den ene reklamen er diskret da.....
flaxxlodd
09-10-2005, 03:33
Syntes Start skulle spilt uten drakter jeg....
[quote="Notch Johnson"]Siden Kappa Norge gikk konkurs i fjor, så tviler jeg på at de har så forferdelig lyst til å sponse enda et tippeligalag.quote]
Enda eit? Er personleg ein fan av puma eg!
Gimse jr
09-10-2005, 16:35
Hater den store nethandelen logoen midt på drakta!!! Foreslår at Start heller får Kappa når avtalen med umbro går ut... Kappa lager tøffe drakter med et digg stoff... Og de får nok større omsetning!
farsund il
09-10-2005, 23:09
puma draktene er stilige iallfall...!men liker ikke umbro så sinnsykt godt,men driter i det så lenge det ikke er meg som bestemmer det,håper bare på det beste for spillerne
tendenfan
10-10-2005, 17:06
Er ganske sikker på at Start skal spille i Lacoste neste sesong. Rolf har fått seg noen hvite Lacoste sko nå, og går ut fra det er en prøvemodell av neste års Startkolleksjon :-)
aljahnsen
10-10-2005, 17:21
Men seriøst, det er så mange "metroseksuelle" som skal ha meninger om design og hele pakka... Herregud, fotball er for menn, og så lenge vi spiller i de gode gamle fargene er jeg fornøyd (reklamene kan bli bedre integrert selvfølgelig). Ojsann, vi må spille med Kappa-slimfit, for det gjør hårfønerene fra Italia, og de er så sexy ass...
Jeez... Snille gutter kler alle merker (så lenge det er gult og svart), uansett kroppsfasong. Pastor (fantastisk flott fyr forresten) har vist at draktene vi har hatt kan se bra ut som slimfit, og andre viser at drakta er kul selv om den henger, så hvorfor i helvete skal vi legge oss på rygg for det som noen kaller trendy?
gutten som startet tråden... http://www.aljahnsen.tk/han kan ha sine meninger om fashion... han er kanskje litt mere metroseksuell enn det jeg er, men jeg trives med min macho sørlandske stil... :roll:
Hehe ;)
aljahnsen
10-10-2005, 17:28
Jeg syntes Nike og Kappa lager fine drakter, er ikke snakk om noe trend dette...
Tullette å blande meg som person inn i diskusjonen, jeg kler meg heller i Startdrakt enn i fanzy klær... Det vet de fleste her, jeg bare skrev inn et ønske om å bytte drakter. Syntes dagens drakt er fin jeg, men jeg liker ikke hovedsponsorens farger på drakta...
Bedreviter
15-10-2005, 09:30
Tullette å blande meg som person inn i diskusjonen, jeg kler meg heller i Startdrakt enn i fanzy klær... Det vet de fleste her, jeg bare skrev inn et ønske om å bytte drakter. Syntes dagens drakt er fin jeg, men jeg liker ikke hovedsponsorens farger på drakta...
Du har rett, og det var litt unødvenig av meg å trekke inn bilder av deg i denne situasjonen. For all del, hvis IK Start kan få freshere drakter skal jeg ikke gå i protest-tog, min motstand er bare begrunnet av at jeg er dritt lei av folksom går i kappa-italia-drakt uten å bry seg om Italia. Jeg var vel frekk mot deg AlJahnsen, og det tar jeg tilbake. Men det viktigste er at drakta er gul og svart, og at Start får bra med penger fra sponsorene. Jeg bruker den gule og svarte drakten stolt uansett hvor jeg er, og jeg vil ikke se at vi skal bli så altfor trendy at vi må kle oss i slim-fit Kappa eller Hummel for å kunne bruke drakta...
Og hvis dette innlegget gjorde deg smartere.... Heia Start :)
aljahnsen
28-10-2005, 20:01
Leste ikke denne før nå :D
Ble litt irritert da jeg leste innlegget ditt, men jeg skjønner deg mye bedre nå...
Jeg er helt enig jeg, uansett hvordan drakta ser ut så bærer jeg den stolt, og det viktigste er at Start får mest mulig penger :)
Puma er min favoritt! Men, så lenge draktene er gule og svarte er vel det meste greit...
Stig Hornnes
02-11-2005, 07:29
Jeg kunne godt tenke meg at Start bytta til et av de nevnte! Det hadde vaert litt kult aa skille seg ut, det er vel bare Umbro og Adidas som har markedet i Norge saa vidt jeg vet? Umbro er litt stusselig etter min mening, men som sagt drakta baerer man like stolt uansett merke :D
Notch Johnson
02-11-2005, 22:55
Er ganske sikker på at Start skal spille i Lacoste neste sesong. Rolf har fått seg noen hvite Lacoste sko nå, og går ut fra det er en prøvemodell av neste års Startkolleksjon :-)
Lacoste = Scouserwannabe.. :D
mr.leipsland
09-11-2005, 12:01
http://www.hammarbyfotboll.se/_upload/se/artiklar/Replika-tiger-stor.gif
Bajens bortedrakt i RL. Litt penere enn vår kanskje?
Uansett skal det bli artig å se Start med kun Netthandelreklame. Kommer RL drakta for salg også?
Syns reklamen på drakta som har vært nå er grusom.. Nesten på lik linje med neste års RBK drakter :shock:
Men det kan vel ikke Nike eller Kappa, eller noen andre levrandører for!
Syns egentlig Kappa draktene er fine jeg da!
Og kanskje det er gule drakter som kommer til året da! Ikke de mørke gule (nesten orange) som i år...
Gimse jr
10-11-2005, 00:22
Syns reklamen på drakta som har vært nå er grusom.. Nesten på lik linje med neste års RBK drakter :shock:
Men det kan vel ikke Nike eller Kappa, eller noen andre levrandører for!
Syns egentlig Kappa draktene er fine jeg da!
Og kanskje det er gule drakter som kommer til året da! Ikke de mørke gule (nesten orange) som i år...
Syns den nesten orange fargen e litt stilig... Har en ny å litt eldre drakt fra 2000... Syns faktisk den nye fargen e mye bedre... Men som sakt før så i kler e start drakta uansett åssen den ser ut, sponsor og farge(bortsett fra rosa) :lol:
For guds skyld ikke gå over til kappa.. En gjennomsnittelig fotballsupporter er vel på rundt de 100, dårlig reklame for menigheden med en lettere overvektig gjeng som det ser ut som de står i tights. :D
Godt rundt de 100????
År el kilo? :lol:
Her snakker man hele pakka, år, kg og iq.. :D
Her snakker man hele pakka, år, kg og iq.. :D
Tror du virkelig det er så mange her som har 3 sifra tall i IQ? :lol:
Rimelig sikker på at vi er i fåtall her mr.nor... :lol:
Start kommer aldri til å bytte drakt leverandør - ScanTrade, som fører Umbro, holder jo til i Vennsela. Jeg synes likevel det er litt trist at Umbro ikke kan lage en drakt til Start som er unik for klubben, slik som det feks blir gjort i England. Det er kjedelig med disse masseproduserte draktsettene som er helt like i utseende, mens bare fargekombinasjonene skiller dem fra hverandre.
Jeg er glad for at vi ikke har Adidas som leverandør lenger, for de draktene er stygge. Se bare på Glimt og LSK - Huff!!!
De fineste draktene lages av Nike og Puma synes jeg. Hadde det vært opp til meg, så hadde IK Start spilt i draktene til en av disse leverandørene neste sesong... 8)
Synes også Puma er finest... Ihvertfall årets modell
Fasitsetteren
10-11-2005, 12:08
Jeg er mer klar for Hummeldraktene som Danmark brukte på 80tallet.. :lol: :lol: :lol:
De brukte vel Hummel så sent som hvertfall i 2000. Så også en danske i sommer med hummeldrakt så de bruker vel det enda, eller tar jeg skrekkelig feil?
Enig med bedreviterne....
Frank Shorter er kanskje det eneste forslaget jeg er for.
Skulle det bli KAPPA hadde jeg spydd. Faen trodde Stabæk supportere hadde sånne ønsker.
fischerole
14-11-2005, 12:27
jag stemmar för swix
Ja til Kelme... :lol: :lol: :lol:
Hva med trange, trange hvite t-skjorter? Så tynne at de blir så å si gjennomsiktige når de blir våte? Og sykkelshorts i spandex!!! Nothing left to the imagination...
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.