PDA

Se full versjon : Lykke til Fredrik!

Seven
11-10-2005, 19:37
Ingenting er 100% sikkert, men det virker som at du får spille fra start i morra. Endelig får vi se deg med flagget på brystet. Og det i en VM-kvalifiserings-kamp. Dette er stort!

Kampen i seg selv betyr jo ingenting, så her kan man spille og ha det artig med senkede skuldre.

Håper kampen fortoner seg slik at du får vist noe av det du kan. Mange vil nok få seg en overaskelse uansett...

Dette blir gøy, lykke til!

http://fotball.adressa.no/multimedia/archive/00040/H_stad__Valencia__Pe_40740a.jpg

Mr.Nor
11-10-2005, 19:52
Må bare hive meg på denna, grattis Fredrik, detta fortjener du. Du vil imponere det norske folk. Du kommer til å være stor i denne kampen, spill over hviterusserne.

Lynet
11-10-2005, 20:12
Bra at Fredrik får sjansen i morgen! Det skal bli gøy å følge ham i den kampen.
MEN jeg tror ikke vi skal forvente for mye av Fredrik. Norge kommer til å øve på å spille kynisk. Jeg frykter det blir en vanskelig kamp for lille Fredrik, ikke fordi jeg ikke har troen på ham, men fordi Norge kommer til å spille på en måte som ikke passer Fredrik. Strømstad er god nok for landslaget, men selv han får problemer når ballen poles over midtbanen. Lykke til! Det ligger i utgangspunktet ikke til rette for Fredrik i morgen, så gjør han en god kamp, har han sannsynligvis levert en mannsjobb!

Rolf Paulsen nr 9
11-10-2005, 21:20
endelig klart for det store gjennombruddet til Fredrik! skikkelig moro at han får prøve seg, og får vise det norske folk og resten av verden hvilken kongelig spiller han er

Lykke til!

doobie
11-10-2005, 21:34
Jeg må bare si lykke til, Fredrick. Jeg vet du klarer dette utmerket. Er stolt av deg, og ha det gøy!! :D

DayWalker
12-10-2005, 08:19
Fredrik min favoritt spiller nummer 1! Lykke til og måtte du spille som en gud, som du jo alltid gjør :D

Stig Hornnes
12-10-2005, 11:12
Fredrik er minst like god som Doffen, og hvis Norge får til overgangspillet de gangene de får sjansen kommer Fredrik til å være stor! Det er forresten heøt sykt å skulle se en kar jeg spilte sammen med på aldersbestemte lag i Start plutselig spille med flagget på brystet...!

Lykke til Fredrik!

aljahnsen
12-10-2005, 11:14
Er det en som fortjener denne sjansen så er det Fredrik :)

Makan til spiller skal man lete lenge etter, jeg har spådd i mange år at han ville bli den neste landslagspilleren i Start, han ble ikke den første, men nå er han det, endelig :)

Utrolig moro for Strømstad dette, lykke til, du kommer te å herje i Minsk :)

Helge
12-10-2005, 12:09
Ekte Startgutt med hjerte i klubben! Gav aldri opp selv om en viss islending sendte han ut i elendighet. Fredrik har alltid gitt 100% for klubben. Fantasktisk fotballspiller med teknisk reportoar som varmer fotballhjerter! Unner ham virkelig en plass på landslaget. Han holder mål i bøttevis!

franki
12-10-2005, 18:13
grattis fredrik.. vi vet hva som bor inni deg og vi håper du vil det til resten av norges befolkning i kveld.. :D

sava
12-10-2005, 22:57
Gratulerer med en glimrende kamp Fredrik!!

Holmgren
12-10-2005, 23:13
Må virkelig gratulere og berømme Fredrik etter innsatsen i dagens kamp.. startet fine overganger og viste som altid sin teknikk og presisjon..

bosve
13-10-2005, 00:58
Veldig bra kamp av han. Hadde vært morsomt å sett Hæstad og Strømstad sentralt på midtbanen for Norge.

flaxxlodd
13-10-2005, 01:16
Veldig bra kamp av han. Hadde vært morsomt å sett Hæstad og Strømstad sentralt på midtbanen for Norge.

Det blir nok en litt for liten midtbane spør du meg...

Eirik
13-10-2005, 01:49
Gratulerer Fredrik med en nydelig debut!

Lynet
13-10-2005, 08:42
Jeg synes Strømstad gjorde en god debut på landslaget, og han kan allerede forberede seg til å bli tatt ut i troppen til playoff kampene!

Det å debutere på bortebane i landslagssammenheng er ikke lett, iallefall ikke når man spiller for Norge. På forhånd skulle Norge øve på kynisk spill inn mot playoff`en, helt korrekt etter min mening. Norge må spille kynisk og klokt, og samtidig ha den nødvendige flaksen for å gå videre over to kamper mot såpass gode lag som Spania, Tsjekkia eller Tyrkia, som alle har levert gode prestasjoner i mesterskap i nyere tid.
Det er imidlertid ikke lett å være Fredrik Strømstad i slike kamper. Det blir ofte ikke kamper for tekniske finurligheter offensivt. Men i kampen i går synes jeg både Fredrik og hele det norske laget leverte en oppløftende kamp, bortebane tatt i betraktning. Norge var det beste laget, Fredrik leverte så til de grader varene, med flere ballerobringer og offensive gjennomspill! Gratulerer med plass playoff troppen, etter en meget bra gjennomført landslagsdebut, Fredrik!
Fredrik er også god til å holde fokus. Etter kampen i går uttalte han, på spørsmål om eventuell deltakelse i playoff; "vi har kamp allerede til lørdag, og der ligger fokus nå". Du har skjønt det Fredrik Strømstad...

Nå har både Hæstad og Strømstad debutert på landslaget i år, og levert fantastisk spill. Johnsen har i tillegg spilt seg fint inn i troppen, og det samme har Borgersen. Valencia har vært mer uheldig, spilt i kamper der Norge har slitt endel, og i tillegg meldt forfall til de to siste kampene pga skade, men vi vet at Valencia så til de grader har nivået som trengs for å bekle høyrekanten på landslaget. Atle Roar Håland har såvidt jeg vet sittet på tribunen i begge kampene han har vært med til, tydelig pga stor konkurranse på stopperplassene. Håland får det tøft, spesielt etter at Hangeland har overbevist over to kamper nå. Men han vil utvikle seg mer, og Håland er ikke ferdig som landslagsspiller, det er jeg sikker på. Om han kommer med i playoff kampene er dog mer usikkert når Lundekvam også er tilbake.

Dette viser at Startspillerne holder nivået som trengs for å representere Norge internasjonalt, og det er utelukkende veldig positivt! Både Hæstad, Strømstad, Johnsen og Valencia kommer garantert til å være endel av stammen i landslagstroppen i fremtiden. Borgersen kommer sannsynligvis også til å være endel av stammen fremover, men hvor lenge er usikkert, alderen tatt i betraktning. Alle landslagsspillerne, og det at de leverer på landslaget, viser imidlertid at nivået i Start er høyt!

Helge
13-10-2005, 09:38
Fredrik var banens beste spør du meg! Kanskje ikke HELT objektiv her, men han satte noen passninge som åpna opp for kjempesjangser. Spillte fri både Gamsten og Rushfelt. Og så vant han også dueller på midtbanen. Hva Steffen Iversen gjør på det laget har jeg fortsatt ikke helt fått med meg....

aljahnsen
13-10-2005, 10:42
Gratulerer med en strålende debut for Norge, Fredrik :D

Syntes Fredrik Strømstad spilte bra sammen med resten av Norge...

Fredrik er en mann for landslaget, herlig fotballspiller, dette var moro, dette har jeg ventet på lenge ;)

Eirik
13-10-2005, 12:31
Norge var rett og slett mer kreative i angrepsspillet i dag enn de vanligvis er. Og jeg tror Fredrik har en hel del av æren for det - veldig mange av de største sjansene til Norge var han arkitekten bak.

Fredrik
13-10-2005, 17:47
Navnebroren min spilte en utrolig kongekamp! det kunne vel nesten ikke bli bedre debut !

utlending
13-10-2005, 18:31
Norge har savnet en kreativ spiller på midbanen siden Myggen slutte på landslaget, og Fredrik er den som kan fylle det hullet. Jeg håper han spiller i playoffkampene; særlig i bortekampen hvor det er så viktig å ha en playmaker som kan starte kontringspillet i stedet for å måke ballen unna. Doffen og Grindheim er gode de, men Fredrik er bedre til å finne kreative løsninger en dem.

FY fasan
13-10-2005, 18:37
Fredrik, i går var du den beste spilleren på landslaget vårt!!! strålende kamp Doffen og grindheim skal slide med å holde på plassene sine nå!!