PDA

Se full versjon : Michael Bekke

psaasen
11-10-2005, 21:48
http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=87387
Ser at det er en Michael Bekke som er på vei til Start fra Vindbjart. Noen som vet noe om han? Har visst imponert i norway cup for vondbjart, spiller til daglig i 3 divisjon. Er jo et rimelig stort sprang opp men ønsker han velkommen. Asbjern Rike kom jo også fra vondbjart og har jo ikke akkurat slått helt til men de har tydeligvis lært mye om spillerkjøp de siste årene. Kan bli gøy å se når han får et år eller to på seg.

sava
11-10-2005, 21:57
Dette er sinnsykt bra, og var vel en av Norwayscup beste spillere? Utrolig gøy at Start begynner allerede nå å hente spillere og talenter. Det er også noen til fra Vinbjart jeg kunne tenke meg til Start. Han spissen som jeg ikke kommer på akkurat nå. Han var blandt annet med Start i Jet-cupen hvor det ble en 2-plass.
Ellers vet jeg svært lite om han....

Velkommen til klubben Michael! :D

Ølvomm
11-10-2005, 22:09
Start får snart et "problem" med tanke på talenter. Vi har nå så mange at mange av dem kommer til å stagnere. La oss se på venstrevingen:

G-18 landslagsspiller Magnus Ask Mikkelsen
G-17 landslagsspiller Espen Børufsen
Jesse Ohene
Willem Pepa

Og nå talentet Michael Bekke

Ikke missforstå meg, men det kan bli et "problem". For håpe at landslagsspillere i Start går lei fordi det er så mange om plassen.

Uansett, velkommen Michael, klassepsillere trenger vi.

psaasen
11-10-2005, 22:30
hva spiller han egentlig og hva er hans sterke sider? Har ikke hørt mye om han, bare hørt navnet.

utlending
11-10-2005, 22:43
Start får snart et "problem" med tanke på talenter. Vi har nå så mange at mange av dem kommer til å stagnere. La oss se på venstrevingen:

G-18 landslagsspiller Magnus Ask Mikkelsen
G-17 landslagsspiller Espen Børufsen
Jesse Ohene
Willem Pepa

Og nå talentet Michael Bekke

Ikke missforstå meg, men det kan bli et "problem". For håpe at landslagsspillere i Start går lei fordi det er så mange om plassen.

Uansett, velkommen Michael, klassepsillere trenger vi.

Er ikke Jesse høyreving? Syns å huske fra referat at Magnus også har spillt på høyresiden en gang iblandt. Uansett så er det ett luksusproblem :) Det er jo mange lag som ikke finner en eneste spiller til å bekle venstresiden.

Ølvomm
11-10-2005, 23:14
Jada, Jesse kan spille på begge vingene, det samme kan Magnus. Poenget er at vingspillere har vi mange av. Må være kjedelig for Børufsen f.eks. å bli danket ut av laget når en er G-17 landslagsspiller. Det skjer bare i Start.

Start må snart være fornøyd med de talentene vi har, og satse på dem, ikke hente alt av talenter på Sørlandet. MK og Fløy kan også foredle dem, så kan vi hente dem etter hvert.

sava
12-10-2005, 01:27
Bekke skal ifra det jeg har hørt og lest ha en nydelig venstre-fot og ekstremt gode innlegg!

Dere kan lese litt hva som blir skrevet av tydligvis Vindbjart-fans her: http://www.n3sport.no/Discussion.asp?WCI=wiDiscussionArticle&Id=301275&OrgElementId=55476
Han har også spillt i Vigør.

Og her:
Med kjempeinnsats over hele linjen og en trio med individuelle ferdigheter over gjennomsnittet (midtstopper Mykland, kantspiller Michael Bekke og spiss Roy Egil Myre) var venndølene verdige vinner av Norway Cup 2005.
http://www.fedrelandsvennen.no/sport/article299671.ece

http://n3sport.no/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=324723&CatId=16204
Her står det mest om Norwaycup-serien, men er også et bilde av Michael Bekke litt lengre ned på sia.

Mr.Nor
12-10-2005, 02:25
Må ønske gutten velkommen. Er det noen som vet om han egentlig er kristiansandsgutt eller om han er venndøl?

Billy Bright
12-10-2005, 02:29
Er nok ekte Christianssandsgutt, fra Tinnheia/Hellemyr (sorry Ultras Vennesla). Tror han har spilt på Vigør hele karrieren før han gikk til Vindbjart.

flaxxlodd
12-10-2005, 09:22
Er nok ekte Christianssandsgutt, fra Tinnheia/Hellemyr (sorry Ultras Vennesla). Tror han har spilt på Vigør hele karrieren før han gikk til Vindbjart.

Gir vell faen i hvor han er ifra.

aljahnsen
12-10-2005, 11:14
Meget spennende :)

SB
12-10-2005, 13:25
Så Bekke inne på Norway Cup i flere kamper. Ble meget imponert over han der. Har et fantastisk venstrebein. Har håpet på denne beskjeden. Men det skal sies at nivået er langt høyere her, så det blir spennende å se hovrdan det går. Håper han slår gjennom ordentlig, for makan til venstrebein skal du lete lenge etter.

lykke til

DayWalker
12-10-2005, 14:11
Blir artig å se ham etter hvert, får vel sikkert sjansen i noen treningskamper eller noe slikt i løpet av vinteren regner jeg med.