PDA

Se full versjon : Fylle stadion kampanje?

DayWalker
12-10-2005, 09:39
Må si jeg begynner å bli litt bekymret over at det visst nok selges dårlig med billetter spesielllt til Aalesund kampen.

IK Start har lagt ut informasjon på om at det er veldigviktig for gutta at stadion fylles og at vi støtter dem bra... Vi trenger jo ikke gå lenger tilbake enn Enga kampen med 14000 tilskuere heiet frem laget noe sinnsykt. Det resulterte jo i som vi alle husker en sinnsyk seier!

Nå tviler jeg ikke på at gutta ikke er proffe nok til å se alvoret selv uten 14000 på tribunene men det gir dem da uten tvil det lille ekstra som kanskjetrengs...

Hva med å sparke i gang en "få så mange som mulig på stadion kampanje"?

Kanskje i Menighedens regi, Starts eller begge sammen? Da mener jeg å nå ut til folk, ikke bare skrive om det på nettet ettersom om ikke alle har internett som de leser på hele veien.

Om det virkelig selges så lite billetter som jeg hører så er det en skam som jeg allerede har sagt mange ganger tidligere.
Noe må gjøres! Og det må gjøres nå!

Holmgren
12-10-2005, 10:17
Det høres ut som en veldig god idé.. Gutta trenger all den støtte de kan få mot Ålesund, og et fullt stadion hjelper mer enn mange tror. Spillerne blir altid mer tent før en kamp med masse publikum

REBell
12-10-2005, 10:59
Billettsalget er på vei opp, det er meldt bra vært på lørdag og jeg tror forholdene ligger til rette for over 10.000 poå stadion.

Når det gjelder FFK kjøper mange begge billettene samtidig, og vi ligger godt i rute til den kampen.

DayWalker
12-10-2005, 11:31
Over 10 000 er jo godkjent... Men jeg begriper ikke hvorfor ikke stadion fylles mot Aalesund... Derfor jeg tenkte at kanskje hvis man prøver å få folk oppmerksomme på kampen.... Hva det gjelder.... Hva det vil si om vi taper... Hvor viktig det faktisk er at vi vinner denne kampen... Som igjen vil si at det er sykt viktig at det kommer masse folk å støtter...

God damnit! Stadion bør fylles disse 2 kampene! Vi har vist at vi KAN om vi VIL....senest mot Enga. Disse kampene er minst like viktig og om byen vår enda ikke har fått det med seg så kjemper altså Start om seriegull for første gang på 25 år!

Urk, trenger jo selvfølgelig ikke si dette til dere men skriver vel mer i ren frustrasjon over mine med-sørlendinger som er like gira som oss her inne.

Lynet
12-10-2005, 11:59
Det var et langt innslag på TVsør i går angående "kampanje". Og Start har allerede satt igang en kampanje for å få flest mulig på de to siste kampene, og byen skal farges gul.
Ansatte hos diverse bedrifter skal gå kledd i Startdrakt osv fremover, og de ansatte i Nordea har allerede begynt!
Start kommer til å mobilisere for å få så mange som mulig på kamp...

Ser også i dagens Fædrelandsvennen at hver eneste side i førstedelen(altså den uten sport) inneholder en liten artikkelannonse hvor det står et eller annet som: "Start søker ******* til å hyle å skrike på Stadion når Start møter Aalesund lørdag 15.10 kl. 16!" ****** er typisk "spinnville kvinnfolk", "fjortisser med pipestemme" osv...
Det jobbes iallefall med å få folk på stadion til lørdag, og sørlandet bør faen mæ snart våkne opp!! Løp å kjøp billetter!

Jeg registrerer at FFK kampen er utsolgt på sitte, og Aafk kampen er nå så og si utsolgt på sitte. Kun enkelte plasser igjen.
Begge kampene burde vært utsolgt allerede, men jeg ser at vi nok må være fornøyde med 10-12 000 på lørdag.

Hvis ikke FFK kampen blir fullsatt med 14 000 skjønner jeg ingenting!

Noe overslag over hvor mange billetter som er solgt til FFK kampen og til Aalesundkampen? Selges det mye ståbilletter daglig?

vidsyn
12-10-2005, 17:37
hehe de søkte etter "brølaper og bråkmakere".. trodde aperop ikke var noe greit på stadion jeg, og bråkmakere..hmm :wink: