Se full versjon : Gått fra å være det beste til det dårligste bortelaget
I vårsesongen var vi det beste bortelaget..i høstsesongen så langt er vi det dårligste med fattige 1 poeng av 15 mulige. Noen som har en forklaring?
Nå er det vel sånn at man ikke har de samme bortelagene på høsten som man hadde på våren.
flaxxlodd
12-10-2005, 23:17
I våres hadde vi følgende lag på bortebane:
Molde
Lyn
RBK
HamKam
Vålerenga
Aalesund
Fredrikstad
I høst var\er det følgende lag på bortebane:
Lillestrøm
Viking
Odd
Brann
Tromsø
Bodø\glimt
Jeg syntes faktisk vi hadde vanskeligst i våres.
Men da hadde vi også mest flyt i spillet vårt.
For i høst har vi faktisk såvidt slått Molde,HamKam hjemme. Lyn ble det uavgjort mot.
Er kun kampene mot RBK og VIF som har vært glimrende.
Det rareste er jo at vi kan vinne serien uten en seier borte høstsesongen, og det vil jeg i så fall anse som litt spesielt. Personlig tror jeg det er litt undervurdering. I to av de tøffeste bortekampene i høst nemmelig mot Viking og LSK, tok vi poeng i Stavanger også var vi uheldige at vi ikke tok poeng på Åråsen. Det er veldig stor forskjell på kvaliteten i spillet når vi er topp skjerpa mot de gode lagene sammenlignet med det vi viser mot de dårlige. Litt for ustabilt, men likevel stabilt nok til at vi leder serien så langt.
Joey, Joey, Joey, Joey...
aljahnsen
13-10-2005, 10:43
Joey er meget viktig, jeg syntes Batty er god, men Joey friskmeldt og i slag eier den plassen :)
Med den begredelige bortestatistikken til nå kan det bare gå en vei!!! OPPTUR mot B/G!!! Faen heller! Vi MÅ jo vinne EN bortekamp i løpet av høsten. Noe annet hadde jo vært helt bak mål. B/G har jo glimta (hehe) til i det siste, men det skal jo være en GRUNN for at de ligger i bunnen da!! Og det synes jeg Start skal vise dem i Bodø om ei drøy uke.
Litt flaks nå og VIF + Liiiin avgir poeng denne serierunden mens vi slår Aalesund. Da kan jo alt avgjøres på bortebane.
Sliter litt nå. Nesten så en skulle lagt seg i koma og våkna til gull etter FFK kampen. Får ta valium i stedet.
aljahnsen
13-10-2005, 10:56
Jepp, nettopp :)
på en måte håper jeg ikke gullet blir avgjort før i siste kamp. da blir det mer spontan glede. f.eks:
Start leder over enga med 3 poeng og har 4 mål å gå på før siste serierund. da vinner jo serien så lenge vi ikke taper med to og enga vinner med to. å vi skal jo vinne kampen mot ffk. så da blir det litt mer spontan glede. enn å vite at vi har gullet før kampen. selv om gullet selvsagt er heilt konge uansett når det blir avgjort.
hvis dere forstår hva jeg mener.
Supporteren
13-10-2005, 17:18
Sikre gullet så fort som mulig - så nervene kan roe seg ned og bare nyte siste seriekamp! Det hadde vært noe. :wink:
Skal alt avgjøres i siste kamp, kan det fort bukke andres vei.
TrotNny, da blir det meget spontan sorg for å si det mildt.
forstår hva du mener.. som sagt så er jo gullet viktigst.. men tror fortsatt ikke start kommer til å tape mot FFK. men man skal jo ikke ta noe forgitt
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.