Se full versjon : FOTBALLPUBB
Hvorfor ikke få i stand et sammarbeid med Ernst anngående fotballpubb Ernst er såvidt jeg forstår inne som sponsor for Start og de låner i den sammenheng ut lokaler til den nye "Start sjappa"
Dr Fjeld som stampubb og lobbyen ved store tilstelninger som kick off etc? :lol:
Navnendringsfesten blir som annonsert på Ernst.
klokkeren
14-02-2005, 00:46
Nå blir jeg forvirret.....Mener jeg bestemt husket at på årsmøtet så skulle vi ikke endre fotballpub? Tar jeg feil eller var det bare meg som ikke var full og dermed ikke forstod noenting på årsmøtet? Topp at vi får butikklokale, men ett sted må man si at nok er nok.....
Onkel har vært snill mot oss, nå synes jeg snart vi må begynne å tenke oss litt godt om før vi gjør noe helt urasjonelt..... Plutselig står vi uten noenting om ikke klubben i våres hjerter innfrir forventiningene....
SAK 17; EVENTUELT
17/1 - SUPPORTERSTEDER/KROER
Up Town er Menighedens offisielle treffsted. Det sendes brev fra styret til Up Town angående utvikling av lokalet. Christina utformer forslag til brev. Det jobbes videre med et alternativt sted for større arrangementer.
KARDINALEN
14-02-2005, 14:48
Jeg som Klokkeren husker at på ÅRSMØTE ble det enighed om å ikke forlate Erverdige UP TOWN,noe æ personeli syntes er helt i orden,men er åpen for nye muligheter,men om Ernst er plassen tror jeg ikke å tviler vi får omgjort inngrodde Dr.Fjell til en FOTBALLPUB!!!! :twisted: :evil:
Rolling stones
14-02-2005, 15:53
Så enig, så enig Mosebok..
Men kanskje Menigheden skulle ha søkt om skjenkeløyve i samme slengen.. Start Supporterpub :mrgreen:
Giovanni
14-02-2005, 16:02
vil da også bli åsted for mange fine øyeblikk i årets sesong...
så dermed vil vi kunne trenge en samlingssted der før avspark...
Harveys som Kristiansand konsept det er, og med stort sett sørlendinger som klientell så vil dette være et flott samlingspunkt før matchene på østlandet...
noen som har noen andre alternativer?
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.