Se full versjon : DVDen og CDen er kommet, i salg NÅ
mr.leipsland
09-04-2005, 14:57
For de av dere som ikke har sett forsida, både DVD og CD kan kjøpes i Supportershoppen. I dag (lørdag) er det oppe til klokka 18 og søndag er butikken åpen 13-15.
For alle som har anledning så er det en fordel å kjøpe DVDen og CDen i supportershoppen. På kampen blir det garantert enorm etterspørsel etter den.
Var en time i shoppen fra rundt ett. Det var veldig bra besøk, og stor etterspørsel etter både kampbilletter, medlemskap og den nye DVDen. Salget i dag blir meget bra. Kjempeoppløftende.
Ole Gilboe Hermansen
09-04-2005, 17:09
Hva var adressen til supporter-butikken igjen?
Har glemte og tar meg kansje en tur innom før kampen.
mr.leipsland
09-04-2005, 17:12
Ligger i vestre strandgate 16.
gul_kamel
09-04-2005, 18:11
Jeg var innom i dag, og må bare få gratulere med butikken, veldig bra! Kjøpte selvfølgelig DVD'en. og har sett halvparten nå, dvs. alt unntatt historisk tilbakeblikk. Og den får en knallsterk sekser på terningen av meg! Vanvittig gøy å se igjen så godt som hele sesongen i fjor. Anbefales, løp og kjøp, ikke nøl!!!
For de av dere som ikke har sett forsida, både DVD og CD kan kjøpes i Supportershoppen. I dag (lørdag) er det oppe til klokka 18 og søndag er butikken åpen 13-15.
mulig å få bestillt den via menigheden? for oss i andre byer... :P
Dette er det råeste jeg har opplevd på en tv skjerm!
Denne DVD`n knuser Norge - Brasil!!
Kanon! Terningkast 6
Dere som skal ha tilsendt en dvd sender en mail til rolf@menigheden.no så skal jeg se hva jeg kan ordne.
hvordan kan vi som ikke bor på sørlandet, få tak i DVDen?
Helt enig med Keiko! Kan ikke huske jeg har kost meg sånn over en film noensinne!!Terningkast: 6 :D
bob hund
10-04-2005, 12:36
Så er det jo bare å bestille den fra luft-webshopen! Den synes jeg fungerer utmerket. Anbefaler alle å bruke den, godt utvalg. Spesielt rimelige priser...
For de som ønkser filmen tilsendt, send en mail til
rolf@menigheden.no
så skal jeg ordne det.
Makrellen
10-04-2005, 13:56
Jeg vet ikke om det bare er meg eller om det er andre og som har stusset på refrenget hvor de synger "vi æ kule vi æ smarte". Det ødelegger jo hele sangen... dette senker sangen mange hakk.. de skulle ha funnet noen andre rimende ord istedenfor.. virker barnslig..
Supermann
10-04-2005, 17:38
Nå har jeg sendt inn min bestilling - aner ikke prisen på dvd'en, men er det en dvd som skal i hylla så er det jo denne - deilig å kunne si "price is no object" :D
Den kommer til å få plassen ved siden av Myggen dvd'en - og med det har jeg alle filmer jeg trenger :wink:
PS: Rolf - det er over to minutter siden jeg sendte eposten - er den på vei allerede?
Utålmodig hilsen
Supermann
Anders S
11-04-2005, 14:22
Suveren underholdning dette her. Gull å endelig få gjenopplevd magiske øyeblikk fra 90-tallet. Verd hver krone.
Apropos Myggenfilmen, noen som vet hvor man kan få tak i den?
Suveren underholdning dette her. Gull å endelig få gjenopplevd magiske øyeblikk fra 90-tallet. Verd hver krone.
Apropos Myggenfilmen, noen som vet hvor man kan få tak i den?
Muligens her: http://www.speranza.no/shop.asp
Anders S
11-04-2005, 14:49
Takker aulin, bestilling levert til mr Speranza.
Jeg kjøpte både DVD'en og CD en igår. jeg er godt fornøyd
Droscher
11-04-2005, 23:25
kjøpte de begge på lørdag.. synes det var utrolig bra.. konge dvd som passer konge inn i hylla :P
Supermann
13-04-2005, 12:15
Bestillingen gikk unna i en fei gitt - den lå i postkassa i går :) Godt gjort Rolf!
Forventningene ble til de grader innfridd!!
Super DVD som alle burde kjøpe! :D
Konge dvd!
Likte spesielt Myggen sin tid og har sett om og om igjen opprykket i 1999 mot godset! :D
Men kan noen si meg hva sangene på dvd`en heter??
Den DVD'en var... HELLIG!! sava å fet den var! Fikk frysninger oppå frysningene! Og da snakker vi FRYSNINGER!!!!!!!!!!!!!!
Terningkast 6 - Ingen tvil! Saaavaaa å fet!!!!!!!
Snurrfilm
18-04-2005, 10:03
Sava!
Hvilke sanger tenker du på??
Musikkvideoene eller musikken generellt på DVD'en?
Hvis det er musikkvideoene:
Elleve mann med bein av stål - 2005
Heia, heia Start - 1989
Den andre musikken som er brukt, står på rulleteksten på slutten av 2004 dokumentaren.
Tenker på musikken generelt.
Ja men jeg skjønner ikke en drit av den teksten : P Så kan noen finne det ut?
Snurrfilm
18-04-2005, 10:15
Musikken er hentet fra et filmmusikk-arkiv vi har. Er ikke noe musikk som er gitt ut for salg i butikken, men kan brukes av produksjonsselskaper som driver med video og filmproduksjon.
tendenfan
18-04-2005, 10:33
Hva heter ho som står i koret på den nye musikkvideoen. Det står 3 damer til venstre for Mark (Bjorvand) og tenker på ho i midten. Noen som vet?
Er du på sjekkeren eller? :roll:
tendenfan
18-04-2005, 15:02
Er du på sjekkeren eller? :roll:
Ja, begynner å bli litt lei av å flørte med deg... kommer liksom aldri noe videre :lol: :lol:
Fra spøk til alvor, så var det noe kjent med ho, men kan ikke helt ta hvor jeg har sett ho
Reservesamen
05-05-2005, 16:28
Nå har vi jo endelig fått Start-dvd. Både historisk materiale og oppsummering av fjorårs-sesongen. Spørsmålet er da. Vil ddet komme en ny dvd med årskavalkade vært år. Nå er vi liksom kommet i gang, håper da noen har muligheten til å utgi en årlig dvd. Materialet ligger der, så enten en kjøper fra NRK/TV2 eller at TV sør lager en bør det jo være muligheter for å tjene penger på dette. Det er vel kanskje mest lønnsomt om TV-Sør stod for dette.
Jeg ville iallefall kjøpt Starts årskavalkade over gullsesongen 2005...
Helt enig med reservesamen! Jeg mener det hadde solgt bra om det hadde kommet ny DVD hvert år. Slik at folk kunne samlet...og samlet...og samlet..!
Jeg slenger meg på, og oppfordrer Lynor, eller andre til å lage nok en DVD også i år, og eventuelt årene fremover. NRK, TV2 og TVSØR har mye matriale om Start.
Jeg ville definitivt kjøpt DVD`en år etter år, for årets DVD var kanonbra!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.