Se full versjon : På tide å melde seg på turen til Oslo!
mr.leipsland
14-04-2005, 11:54
Avreise: Søndag 24. april klokka 09.00
Pris: 300kr per person (400kr for ikke-medlemmer)
Påmeldingsfrist: Tirsdag 19.04
Retur er rett etter kampslutt. Blir garantert mange fra Startfans på tribunen og mulighetene for seier bør jo være stor.
Meld dere på! (http://www.menigheden.no/tur.php)
Vi tar med supporterutstyr som Startfans i Oslo kan få kjøpt!
Det er ganske mange Start-supportere i Oslo, og sikkert noen som kunne tenke seg "en lille" før kampen.
Vi bør vel møtes på en pub. Tidligere har vi vært på Belfry's, men det finne jo andre alternativer.
Forslag?
Søndag1800
14-04-2005, 14:15
Jepp! Høres bra ut dette her. Blir iallfall min første bortekamp på 2 år. Håper mange tar seg en busstur 24 april :!:
Ullevaal, ullevaal, vi er berømte IKStart og vi skal til Ullevaal!
Skulle nesten vært på et sted med utepils...
Bor selv i Oslo, men usikker på passende steder.. Utenom på løkka og grønland.
Hmm.. Stooor uteservering på Aleksander Kiellandsplass.. Kanskje det hadde vært noe?
En ting er sikkert, og det er at jeg skal ta turen fra tønsberg til denne kampen. Var og så på sereåpningen mot LSK, og det ga ikke akkuratt avsmak med tanke på å se fler kamper :)
Finn et sted man kan samles før kampen, så møter jeg opp :)
Belfrys har CB øl (sist jeg sjekka i alle fall...). De har også uteservering.
Billy Bright
15-04-2005, 12:42
blir belfrys for vår del iallfall. Har ordnet gode priser på cb. 8)
aljahnsen
16-04-2005, 00:21
Jeg skal på Lyn kampen ja, skal til Trondheim au
Hvilket område på ullevaal er det menigheden skal være?
aljahnsen
16-04-2005, 16:39
VG svingen er for gjestenes supportere :)
Vi skal banke Molde, Lyn og Viking :)
VG svingen er for gjestenes supportere :) Nedre del, eller øvre?
Hvor mange er påmeldt nå ca?
Er jo også en del Start-supportere i Oslo som sikker skal..
mr.leipsland
16-04-2005, 22:32
VG-nedre er bortefelt på Ullevaal.
VG-nedre er bortefelt på Ullevaal.
Takk, da er det på tide å bestille biletter :)
Giovanni
17-04-2005, 20:00
er vel ikke fare får at ullevaal blir fullsatt på lyn-start!!!!
mange er det som har meldt seg på?
Giovanni
18-04-2005, 16:57
oppfordrer flest mulig til og ta turen til oslo til helgen... det er meldt kanonvær, dermed er utepils før kamp og etter kamp veldig aktuelt...
ser også at bare 11 har meldt seg på busstur innover... jeg mener at dette er en kamp som minst et par hundre burde klare og ta turen inn for!
når det er sagt kan det vel tenkes at mange kjører privat innover...
folk som har meldt seg på nettet, betaler der nede ved bussen sant?!? :D
Christina får ta detaljene med betaling.
Men idag har det hvert solid påmelding til turen, så det begynner bli bra.
Kom igjen og meld dere på, dette blir enormt kult!
oki. for meldte meg på på nettet istad så lurte bare.
har dere oversikt over hvor mange som er påmeldt nå?
gleder meg noe sykt til å inn å se guttan knuse lyn nå!!! :D
Blir litt kort -fortsatt trøyt etter lang biltur til Molde (som forøvrig var verd alle 1800 kilometerne og mer enn det.
Når jeg gikk fra butikken i 18-tida i dag, hadde jeg 22 påmeldte, og jeg ser at det har kommet 3 stykker på webmailen. Ser på tursida at jeg har vært litt uklar, men alle turer må forhåndsbetales (kjipt om en fyr i Alta sitter og melder på 30 stykker på turen, så sitter vi der med tom buss og ei regning vi ikke kan dekke, eller at en haug av de som har meldt seg på finner ut at de er drit fyllesjuke og ikke gidder å reise likevel (har skjedd før....))
Vet det er noen til som skal melde seg på i morra, og håper (og tror) det blir nok til å kunne kjøre turen.
I alle fall: skal endre på tursida, også hadde det vært fint om dere som er påmeldt på web betaler inn til k.nr 3060.22.03391 og merker med <navn>+"tur til Lyn" så fort som mulig (helst i morra), sånn at vi får registrert det.
Fikk forresten et tomt skjema også, til Lyn-kampen. Registrert kl 07 i dag tidlig, men skjemaet var tomt -hvis noen føler seg truffet på det.
Når det gjeler pøbb så jobbes det med saken, hører litt med begge plassene som er nevnt. Skulle gjort noe av det tidligere, men var på Malta via Molde og hjem. Legger ut info senest onsdag!
Blir gøy å se gutta banke Lyn og inneha tabelltopp :D
blir d noen mulighet for å kjøpe biletter til vikingkampen på denne turen?
d hadde hvertfall vært utrolig kjekt! :roll:
God idé - skal prøve å få med noen :idea:
Vet det sto siste frist for å melde seg på var tirsdag, men fikk ikke ut fingeren! Er det for sent å melde seg på nå???
Har hatt litt problemer med å publisere på forsida, skulle egentlig det -men kan jo like godt ta det her :)
Det var akkurat nok folk påmeldt innen fristen til at vi slapp å avbestille bussen. Men ledige plasser, så bare å hive seg ned på butikken og kjøpe turbillett.
Kan du vær grei å få ut fingeren litt før til neste tur? :wink:
Går det an å melde seg på turen ennå?
Har noen som vil være med...
Hvor mange blir det nå? Økt noe?
Går det an å melde seg på turen ennå?
Har noen som vil være med...
Hvor mange blir det nå? Økt noe?
Kan jo sakse dette fra innlegget før ditt innlegg, sava:
Det var akkurat nok folk påmeldt innen fristen til at vi slapp å avbestille bussen. Men ledige plasser, så bare å hive seg ned på butikken og kjøpe turbillett.
:) [/quote]
Det kommer et par hver dag.
Selv om Oslo må fortone seg som et fryktelig sted å være (UTROLIG dyrt med bådplass og ingen bystrand), så er det muligheter til å få seg CB!!! Belfrys er stedet som serverer dette og jeg oppfordrer ALLE til å støtte vårt bryggeri og ta noen supporterpils (både for byen og laget) her før kampen. Det er mulig å sitte ute og selv om betjeningen av og til er litt dustete i hodet, så er det heldigvis noen i baren som klarer å tenke klart. Oslo Kristne Senter (eller Menigheden Øst om du vil) samler seg her før kampen på søndag og håper alle andre som har lyst til å få seg en CB før kampen også gjør dette.
Sånn på ettermiddagen engang?
Det er KUN 5 plasser til Lyn nå.
Billy Bright
21-04-2005, 17:32
Har troa på minst 300-400 Start fans på ullevåll på søndag.. Gleder meg!
8)
Har troa på minst 300-400 Start fans på ullevåll på søndag.. Gleder meg!
8)
Håper det, skal jeg si ærlig så bør det også være det :D
Kanskje flere men vi er en ny supporterklubb som jeg både håper og tror kommer til å vokse enormt iløpet av denne sesongen.
Bussen begynner å bli skikkelig full nå:-)
Noen som bare skal den ene eller den andre veien, men ser veldig bra ut nå
Supporteren
22-04-2005, 00:43
Og hvor mange er dette snakk om ? som bussen tar alltså.
Den tar 46.
Skal ta med lista jeg har og ta en tur ned i butikken for å sjekke nøyaktig antall.
VELDIG bra oppmøte fra alle Startfans i Oslo (og tilreisende også!). Ble jo en hyggelig oppladning med CB i sola.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.