PDA

Se full versjon : Start - Sandefjord

REBell
11-02-2005, 10:35
Nordlie håper på rekord når det gjelder antall tilskuere, jeg tviler sterkt.
Strømstad er usikker pga skade, Borgersen er ikke med i oppstillinga til Fevennen, Bärlin er forsatt ikke klar.

Nei, jeg tror ikke på mer enn 500 idag klokka 17.00
Men håper selvsagt jeg tar feil.

Vi skal uansett overkjøre et Sandefjord lag. La oss vise Norge at kampen mot Molde ikke var et en gangs tilfelle.

tendenfan
11-02-2005, 15:38
At et par av de antatt faste ikke spiller kan være positivt. Da vil erstatterne få sjansen til å vise at de duger.

Både Engedal og Paulsen kommer nok til å gripe sjansen dersom de får den!

Menigheden
11-02-2005, 15:50
700 tipper jeg

Lynet
11-02-2005, 16:46
Håper også vi blir rundt 700. Får satse på at mange drar rett fra jobb på kamp!

Ellers får vi håpe Start fortsetter trenden fra Moldekampen.
Jeg tror vi får en kanonkamp!

Sees i hallen...

Lynet
11-02-2005, 20:34
Dessverre en meget svak kamp av Start idag! Orker ikke ta noen stor oppsummering, men Sandefjord var klart best og vant fullt fortjent.

Høie spilte seg nok enda et hakk ut av laget, for det han leverte med beina idag var mildt sagt svakt!

Forsvaret med Pedersen håland engedal og johnsen leverte en grei kamp, men ikke helt bunnsolid. Det som er verdt å merke seg er at pedersen ble byttet ut for første gang på veldig veldig lenge. Ellers kommer Borgersen til å få mange karantener for han spilte meget tøft når han kom innpå, blir fort forbanna. Bra vi har Engedal i bakhånd!

På midten var Paulsen svak, og Hæstad langt under det vi vet han kan, likevel var en blant de beste, og det sier litt! Strømstad fikk ikke til noe spesielt når han kom innpå. Joey var veldig god og bør få fornyet tillit!!

I angrepet laffet bala rundt og driblet stort sett akkurat nok til å miste ballen. Han MÅ avlevere ballen raskere eller avslutte tidligere! Wright var elendig, fikk ikke til NOE som helst!
Valencia var best fremme og burde spilt hele kampen. Bärlin kom innpå og gjorde det greit, men Bala burde heller blitt tatt ut istedet!
Lie fikk heller ikke til så mye dessverre... men mer enn wright klarte hele kampen!

Meget dårlig kamp altså, som bare må glemmes. En tankevekker kan foressten være bra nå....

tendenfan
11-02-2005, 22:39
En god tankevekker. Forrige helg spilte de som guder. Denne helga hadde vi tapt mot damelaget til Donn.

Gutta kommer sterke tilbake. La oss vise Aalesund og Viking at dette var et arbeidsuhell!

Keiko
11-02-2005, 23:19
Takk for bra oppsumering!
Grunnet jobb var det ikke mulig å rekke kampen desverre. Kanskje like greit??
Hvordan var stemningen i Menigheden?

REBell
11-02-2005, 23:53
Det var en svak kamp av både Start, Sandefjord og Menigheden.
Men men, vi må se framover, spesielt mot Viking kampen.

Jeg tror Nordlie har kjørt straffe trening på spillerne etter det de viste idag, kommer til å bli slakt i Fevennen imorra.

Eneste god unnskyldning for denne kampen er nok at spillerne har hatt ei tøff trening tidligere på dagen og at Engedal og Hæstad kom rett fra U-21.

Jeg håper vi aldri ser en slik kamp igjen,.

Ellers tror jeg både Wright og Høie spilte seg lenger ut av laget.

Rolling stones
11-02-2005, 23:56
Ja, dette var fryktelig dårlige greier.. :(

Lynet
12-02-2005, 03:15
Det mest bemerkelsesverdige som egentlig skjedde var da Espen Bugge Pettersen forlot banen med skade til fordel for STARTkeeper Tommy Runar, som altså fikk spille den siste halve timen i målet til SANDEFJORD.... Vi kan jo si at det var Tommy Runar som reddet seieren til Sandefjord;)

røkkeløkka
12-02-2005, 23:21
hvorfor lot ikke tom noen av de unge og sultne få slippe til når det først ble en slik slett kamp??

Lynet
12-02-2005, 23:51
Det er vel liten vits å ødelegge de unge talentene ved å få sjansen i en kamp ingenting fungerer overhodet! Da har de faktisk bedre av 1 times løpetrening....

Rolling stones
12-02-2005, 23:54
jada røkkeløkka!

...ække lei a Røkkeløkka å de unge... neida... :shock:

røkkeløkka
14-02-2005, 20:02
jada røkkeløkka!

...ække lei a Røkkeløkka å de unge... neida... :shock:

RuneAdmin
29-03-2007, 12:09
Skjer det noe snart her eller?

webmaster