Se full versjon : Sørnett vurderer Tippeligaen 2005
April nærmer seg med stormskritt, noe som betyr seriestart for den hjemlige fotballen. Sørnett gir deg alt om lagene, og hvordan vi tror tabellen vil se ut ved sesongslutt.
http://sornett.mediehogskolen.no/showarticle.php?id=1601
Her er årets første vurdering blant "avisene" når det gjelder TL.
Og på det nåværende tidspunkt er jeg delvis enig med skribenten.
Tror ikke LSK og Lyn kommer så høyt på tabellen.
Siden jeg går på Gimlekollen og kjenner skribenten, så kommer jeg nok til å hakke litt på den feilen jeg har funnet. Han omtaler Marius Johnsen i midtbaneleddet, når det er rimelig opplagt at gutten kommer til å spille back. Jeg vet jo at Marius har spilt lenger frem på banen, men han gjør ikke det nå. Så nå må jeg ta meg en røyk med mr. Ekker og fortelle hvor landet ligger :)
Forøvrig ser dette ut som en bra gjennomgang.
Gimse
tendenfan
16-02-2005, 12:42
Keepere:
Kenneth Høie er hentet inn fra Bryne og vil være et soleklart førstevalg mellom stengene.
Dette er bare en av flere kommentarer som viser at artikkelforfatter ikke har fulgt så mye med på hva som har skjedd rundt klubben i vår.
Totalplasseringen på tabellen er vel ganske realistisk.
Dette skal jeg ta opp med artikkelforfatter ved første anledning. Kanskje jeg treffer ham i dag, hvis ikke tar jeg det i morgen.
Gimse
Det at Marius nevnes i midtbaneleddet og at Høie blir soleklart førstevalg, viser egentlig at dette ikke er noen veldig solid gjennomgang. Når skribenten sliter så åpenbart med lokallaget Start, stiller jeg meg kritisk til omtalen av de andre klubbene også. Starts plassering på tabellen, kan jeg være enig i høres fornuftig ut......
Det kan nevnes at skribenten er fra Fredrikstad, og vel ikke har Start som sitt spesial felt. Feilene skal allikevel diskuteres med skribenten ved første og beste anledning.
Gimse
Synes skribenten har et nøytralt og godt syn på lagene.
At han har enkelte feil skal vi ikke henge han for.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.