PDA

Se full versjon : Spørsmål til gamlegutta

Tarune
17-04-2007, 17:56
Når ble sangen: "En by over alt, ett lag over alt" innført?

Lynet
17-04-2007, 18:37
Og hvorfor ble ikke denne brukt mot Viking?

Enkel sang med trøkk i, en sang alle kan. En sikker vinner i så måte...

Fasitsetteren
17-04-2007, 18:41
Og hvorfor ble ikke denne brukt mot Viking?

Det ble den da.

Lynet
17-04-2007, 18:42
Det ble den da.

Okei, ikke nok trøkk til å høre det på Q2 hvertfall.

Billy Bright
18-04-2007, 00:50
Når ble sangen: "En by over alt, ett lag over alt" innført?

At jeg er en gammelgutt, er vel en overdrivelse. Men tror jeg kan gi deg et svar. Tror denne ble tatt i bruk første gang under braktapet i Idrettsparken mot MK. Mener iallfall den ble "lansert" i forbindelse med at vi møtte MK.
Correct me if I`m wrong, Tendenfan, Spruce, Lloyd?

Dette gjelder "En by over alt". "Ett lag" var det vel noen i Menigheden som startet med i fjor.

PS! En ting til. Hørte dere noe fra T2. Vi prøvde oss litt av og til, sang også en del med på Menighedens sanger. Dabbet litt av etter hvert som resten av stadion.

Tarune
18-04-2007, 01:33
Hørte dere noen ganger ja. Og vi (forsangerene) forsøkte å hive oss med.

Men vi forsvant i mengden. Til stabæk kampen er vi plassert veldig mye bedre, og man kan ikke unngå å se Eppo fra hans nye plass.

Lynet
18-04-2007, 10:05
Er mange stemningsskapende på Q2 også la jeg merke til. På sikt bør det vel være mulig å få hele "svingen" i sørvest til å synge...
Hvis Menigheden også får T1 etterhvert vil man selvfølgelig kunne ha sang på Q1,R1,S1 og T1 feltet, samt Q2 og T2. Mulig også R2 og S2.

Er det realistisk å få alle disse feltene samstemt? Det ville blitt bra lydnivå iallefall!

Lloyd-SDC
18-04-2007, 19:38
kan bli bra trøkk etterhvert hvis vi får igang hele svingen!

håper vi på T2 kan bidra enda mere neste gang

Søndag1800
19-04-2007, 00:24
T2 sangerne skal i sammen med forsangerene ha creds fra søndag. Selv om det til tider sikkert kunne være litt vanskelig å høre forsangerene hvis man stod ved kantene.. Men leste en plass at det skulle bedres.

Ofte at T2 fikk med både Menigheden og resten av kortsiden..

hærli-land
10-07-2007, 18:13
Må bare si jeg sitter selv på t2. Er veldig gøy at det er en gjeng som står å synger her. Blir bra stemning og folk liker det. Føler det har dabbet av litt de siste kampene, men det kommer seg nok igjen.

Bøyer meg i støvet for sangprestasjonene.