Se full versjon : Lite tifo show fra Farsund
hallais folks!
Vi i fra Farsund er en gjeng som også vil være med på show!
Så derfor skal vi kjøpe inn en del gule og svarte plakater og klipper dem i små firkanter og kaster dem ut fra ståtribunen rett ved siden av M-feltet.
Dette vil vi prøve å gjøre på kampen mot viking.
Vi skal også prøve på å lage en stor plakat og skrive noe på den... det er enda ikke bestemt enda..
Får vi låv til dette?
hallais folks!
Vi i fra Farsund er en gjen som også vil være med på show!
Så derfor skal vi kjøpe inn en del gule og svarte plakater og klipper dem i små firkanter og kaster dem ut fra ståtribunen rett ved siden av M-feltet.
Vi skal også prøve på å lage en stor plakat og skrive noe på den... det er enda ikke bestemt enda..
Får vi låv til dette?
Håper det for det er helt konge av Lille Farsund liksom :D
Skriv noe dritt om siddisene, eller bare kanskje rett og slett noe fint om start.
ja, det blir bra. Vi skal ha dugnad på lørdag.
frankieboy
16-04-2005, 15:14
Ellers så er jo jeg en stor fan av å bruke flagg, mange mange flagg i forskjellige størrelser...
Det kan dere(og andre også) gjøre på dugnadene - lage flagg. Kjøp inn gult og sort stoff, og synål og sytråd, og vips så har man noe man kan bruke kamp etter kamp + i bussen/bilen på vei til stadion, og ellers hvor og når man vil....
jeg har et lite flagg det har fredrik også..... dette blir bra
Fraki, husk dugnaden på lørdag hos meg klokka 15.
Har du fått tak i noe stoff?
Nei skal fikse det men hva slags stoff skal vi ha....??`snakkes
Nei skal fikse det men hva slags stoff skal vi ha....??`snakkes
Det får du finne ut av! Det er du og Mads som har ansvaret for det.
Bare ta noe enkelt.
Men dette er ikke så nøje! Vi har skjerf og flagg!
Ops! Jeg glemte å logge meg inn. Denne gjesten er meg
KARDINALEN
19-04-2005, 12:56
Fredrik,det høres heilt topp ut,trenger jo ikke å spørre om tillatelse om å gjennomføre det,værre hadde det vært viss dette gjald Bluss å lys etc...
ett kjempe tiltak,forsett slik,b :evil: :D :twisted: lir konge på Stadion 1.mai.....
Nå har jeg funnet stoff dette blir kooonngggeee....!! :lol: :o :D
Fett :D
Men står dere sammen med menigheden da eller?
Billy Bright
21-04-2005, 13:36
Kan ikke dere to utveksle tlf nummer? Må være litt lettere å ta det per telefon, evt. sende pm enn å skrive innlegg til hverandre her.
F.eks. er det ikke sikkert alle her inne er så interessert i vite om fredrik ikke rakk speideren på torsdag, eller om mora til franki disker opp med pølser og brus for franki og fredrik før bussen går på søndag.. :roll:
Kan ikke dere to utveksle tlf nummer? Må være litt lettere å ta det per telefon, evt. sende pm enn å skrive innlegg til hverandre her.
F.eks. er det ikke sikkert alle her inne er så interessert i vite om fredrik ikke rakk speideren på torsdag, eller om mora til franki disker opp med pølser og brus for franki og fredrik før bussen går på søndag.. :roll:
Hehe, jo jeg sender sms til han. Men han skriver inn her på forumet bare for å få flere innlegg på profilen og informere. Men jeg skal ta en prat med han om det.
Reservesamen
21-04-2005, 22:07
Dealing er det vel en fordel å gjøre litt skjult........ :roll:
Dealing er det vel en fordel å gjøre litt skjult........ :roll:
Jeg vet det. jeg har lært noe der..
japp vi har lært noe sorry :oops:
Nå hat vi laget et flagg. Det er ikke så verst. PÅ flagget står det "IK START Farsund"
ik start med stor skrift og farsund med liten skrift. I tillegg har vi klippet opp gule og svarte plakater om til små firkanter som vi kaster ut.
Det nærmer seg årets folkefest på Kristiansand stadion ! :P
IKSTART stort i midten av flagget og Farsund lite nede.... :lol: Dette blir kjempe bra...!!
mr.leipsland
26-04-2005, 21:36
Flott at det finnes noen kreative mennesker i supportermiljøet. I Oslo fikk vi også et banner/flagg som ikke kom fra "styrets" hold. Skulle ønske at enda flere kameratgjenger tok å lagde et lite flagg/banner eller liknende. Det beriker miljøet og inspirerer også andre slik at enda flere gjør det.
Men se nå å kom dere opp på M-feltet! :)
Det er ikke så mange som er medl i menigheden så da kommer vi ikke opp på m feltet ( Vi er alle i alderen 13-15 så det blir litt dyrt for noen av oss) jeg er ikke medl selv men jeg skal melde meg inn i denne månden tror jeg.....
Det er ikke så mange som er medl i menigheden så da kommer vi ikke opp på m feltet ( Vi er alle i alderen 13-15 så det blir litt dyrt for noen av oss) jeg er ikke medl selv men jeg skal melde meg inn i denne månden tror jeg.....
Nei du sier ikke det! Alderen er fra 13-19år du. Vi skal få så mange som mulig til å melde seg inn i menigheden slik at vi kan få stå på M-feltet.
Enig d må vi prøve på... 19 år...??
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.