PDA

Se full versjon : Farsund.......

Starter
16-04-2005, 03:08
Ser med glede at det er en gjeng aktive supportere i Farsund.
Det diskuteres og informeres flitting her på Forumet.
(Tilsynelatende er det en gjeng uten at jeg vet hvor mange, kanskje bare to-tre??)

Jeg vet ikke hvor aktuelt det er, og om det i det hele tatt er hensiktsmessing, men kanskje (?) det hadde vært positivt å få en "Farsundsavdeling" hvis interessen i Farsunds området er stor nok?
På denne måten kunne man kanskje skape mer interesse lokalt og utvide medlemsmassen?

Tenker f eks at Menigheden Farsund får egen "InfoSide" på Menigheten.no hvor det informeres om "ting og tang" på samme måte som TB Øst hadde i sin tid (Er denne avdelingen lagt ned??)

Jeg vet det antakelig er mange motforestillinger mot dette.
(Skaper mange "Små Klakker", infosidene blir ikke oppdatert, alle bør stå samlet i Menigheten uten "undergrupper" etc etc - Har ikke noe problem med å forstå det!)

Uansett tror jeg det kunne vært positivt HVIS det er et par aktive i Farsunds området som tar på seg ansvar for f eks oppdatere info på nettet, drive lokal "propaganda", ta initiativ til å lage egne Farsund-Bannere som kan være på Stadion, arragnere transport, kanskje arragnere små Farsund-Vrier av TIFO (Selv om jeg mener man bør satse på et stort fremfor flere små!) etc etc.

Noen som har noen tanker rundt dette?

Fredrik
16-04-2005, 07:03
Dette er jeg positiv til. Denne gjengen er bare 4-5stk . Men vi kan jo selvfølgelig få med flere. :wink:
Jeg er villig til å oppdatere hvis det blir en egen Farsundside. :wink:

Vi skal prøve å lage en stor banner hvor det står noe om start eller noe annet. vi skal også kjøpe inn noen gule og svarte plakater og klippe dem i småbiter og deretter kaste dem ut på vikingkampen.

sava
16-04-2005, 11:17
Virkelig bra, men en annen ting er at kanskje vi kan klare å få innteresse helt til Arendal?
Få til ett eller annet der, jeg vet personelig ikke noe om hva som skjer der og kan ikke tenke meg det er så mange folk fra den kanten på kampene.
Kunne det vært mulig å reklamert eller fått til et eller annet?

Arendalittene håper jo de skal få opp sitt eget lag men det kan ta lang tid. Ettersom de rykket ned fra 2-div ifjor..

Spre en innteresse over hele sørlandet!

Rolling stones
16-04-2005, 12:00
Vi har mange både arendalitter og grimstadfolk på kampene, selvfølgelig er de Startsupportere der borte også!

Starter
16-04-2005, 12:08
Jeg mente selvfølgelig ikke at bare Farsund skulle organisere noe hvis intressen er der. (Tok bare Farsund som eksempel siden de har vært aktive)

Jeg tror et "lokalt" miljø kan være positivt for å få folk til å reise sammen.
Det er i grunnen hele "poenget" og samtidig kan de, hvis det funker, ha "underside" på Menigheden.no hvor de har informasjon, kontaktpersoner etc.

Jeg ser for meg Menigheden vokse i takt med at Start hevder seg i eliteserien og da kanskje vi har representanter rundt om i Norges land.....

Gimse
16-04-2005, 12:55
Det er nok flere som Start-supportere i Grimstad enn i Arendal. Arendalitter har litt komplekser overfor Kristiansand og sitter vel i grunnen og venter på at FK Arendal skal bli bedre enn Start.

I Grimstad derimot så ar folk det helt med ro, og gleder seg over Start. Selv om en del Grimstadværinger ikke gidder å se Start med mindre de er i vår øverste divisjon, og det er jo faktum akkurat nå...

Gimse

Rolling stones
16-04-2005, 14:20
Hvis noen sitter å venter på at 3 divisjonslaget FK Arendal skal bli bedre enn Start så tror jeg vel egentlig de blir sittende :wink:

franki
19-04-2005, 08:30
Jeg lover å oppdatere vvveeellldddiiiggg mye vis det blir Farsund avdeling..

Lynet
19-04-2005, 10:29
Helt klart mye positivt som skjer i Farsund, topp engasjement! Men en kan jo spørre seg om man skal opprette egen avdeling når det dreier seg om kun 4-5 stk(jfr Fredrik)(?)
Eller kanskje det er steget å ta for å jevnlig klare å fylle to busser fra Farsund hver gang Start har hjemmekamp? :D

franki
19-04-2005, 11:30
Nå i år er det buss til 6-7 hjemme kamper.....
Neste hjemme kamp går det buss fra farsund.....!!! bli med..

Fredrik
19-04-2005, 12:35
Helt klart mye positivt som skjer i Farsund, topp engasjement! Men en kan jo spørre seg om man skal opprette egen avdeling når det dreier seg om kun 4-5 stk(jfr Fredrik)(?)
Eller kanskje det er steget å ta for å jevnlig klare å fylle to busser fra Farsund hver gang Start har hjemmekamp? :D

Jeg er enig! Det er ikke noe vits å lage en egen tråd for Farsund når vi bare er 4-5stk som er aktive!
Det er selvfølgelig mange som er start-fans her i Farsund. Ingen tvil om hvilken klubb folk heier på her i Farsund.
Men jeg er helt enig, vi trenger ikke å lage en egne del for oss Farsundsfolk. Vi har jo Supporterliv-siden nå. Den er helt grei for meg.