PDA

Se full versjon : Puben vår: Dubliner

Lars Olav Karlsen
04-05-2007, 00:36
Nå har serien kommet godt i gang og det har vi også. På Dubliner har vi siden Start - Viking vært mellom 120 og 150 som har samlet oss for å heie frem laget vårt. De siste gangene har det vært så fullt at vi må tenke på flere stoler for å få plass til alle og det er jo veldig hyggelig.

Fram til nå har Dubliner kun hatt en storskjerm å by på i Menighedens egen bar (Ja, for på Dubliner er det et eget rom med storskjerm og en bar kun for oss som er og ser på kamp), men nå har det blitt bestilt inn en flatskjerm til slik at det skal bli bedre seerforhold over hele rommet. Om denne kommer opp til helgen tørr jeg ikke love, men den kommer veldig snart.

En annen ting som er genialt med Dubliner er at de har mange rom vi kan samles i. Hvis det viser seg at vi etterhvert er flere og flere som kommer åpner vi bare opp flere og flere rom, men flatskjermer i alle rom.

Dubliner serverer også fortreffelig mat, så skulle man ønske og samles en time eller to før kampen er det jo bare og legge middagen til Puben.

Så er du i Oslo på kampdag er det en plass du bør besøke for en fantastisk stemning før, under og etter kampen og det er Dubliner som ligger i Rådhusgt. 28. Rommet vårt er litt kronglete og finne første gangen man er der, men det er bare og spørre betjeningen om veien så hjelper de deg.

Ole Gilboe Hermansen
04-05-2007, 17:01
Er det mange som skal ditt i morgen?

Lars Olav Karlsen
04-05-2007, 18:41
Jeg kommer dessverre ikke pga jobben, men jeg vil bli veldig overrasket om det kommer færre en 100 stk.

Rolling stones
04-05-2007, 18:53
Er det mange som skal ditt i morgen?

Tror nok vi vil nærme oss 200 personer i morgen og stinn brakke.

Kan bli veldig morsom kveld hvis Start leverer varene.. Da fortsetter garantert festen på Dubliner utover de sene nattetimene:-)

Så klart du må stille du også olegilher!

Ole Gilboe Hermansen
04-05-2007, 18:55
Jeg kommer jeg vet du.

ToRy
05-05-2007, 11:27
Det er bare å spre budskapet om at det er på Dubliner det foregår idag og alle dager det er START-kamp.
Som idag, med lørdagkamp og greier, da blir det garantert stor stemning og stinn brakke.

SÅ KOM AN DERE SOM LESER DETTE:
DUBLINER IDAG KL. 19:00.
KOM GJERNE TIDLIGERE, DEN BRUNE ER GOD OG DET SAMME ER MATEN.

REBell
07-05-2007, 12:15
Smekk fult?

Lars Olav Karlsen
07-05-2007, 12:58
Ja, det var rundt 200 der nede på lørdag og veldig god stemning.

Det var så mange at vi hadde to store rom og selv om ingen av de var spekkfulle så var det ikke mulig og få alle inn i et :)

Rolling stones
07-05-2007, 14:06
Ja, det var rundt 200 der nede på lørdag og veldig god stemning.

Det var så mange at vi hadde to store rom og selv om ingen av de var spekkfulle så var det ikke mulig og få alle inn i et :)

Tenker det var mellom 200 og 250 og fullt i begge lokalene! Det rauset på med mennesker når klokken nærmet seg 19.00!

Skikkelig morro var det:-)

Det gledelige med pub byttet er at vi har nådd frem til nye grupper, og følgelig mange nye ansikter som ikke har vært på kampene på joes tidligere.

Rocky
14-05-2007, 10:59
Er fremdeles Joe`s startpub? Jeg var der på åpningskampen (som alle andre pga dubliners TV-tabbe) og trives egentlig der...

Lars Olav Karlsen
14-05-2007, 12:11
Nei, hvis du leser overskriften så ser du at det er Dubliner som er puben vår. Der er vi mellom 150 og 250 stk hver eneste kamp. Dessverre ble det litt rot for noen uker siden under seriestart men det er glemt og tilgitt nå.

Det er noen få som fortsatt sammles på Joes, men etter min mening er dette bare trist med tanke på at en da boikotter det fantastiske miljøet vi har på Dubliner. Men dem om det.

Dieu7
16-05-2007, 09:53
Det blir likevel ikke quiz på Dubliner idag før RævBK - Start, da det blir forstyrrende ift de øvrige 16.Mai kampene som starter kl 18.

Vi sees!

Ole Gilboe Hermansen
16-05-2007, 10:50
Jeg kommer jeg. Håper mange andre også kommer. Sees på Dubliner.

Ole Gilboe Hermansen
25-05-2007, 13:49
Er det mange som kommer til puben i dag?

Espen Andre Svendsen
26-05-2007, 17:18
Er det ikke alltid det da? ;)

Lars Olav Karlsen
29-05-2007, 02:02
Jeg tror det er mange som kommer hver gang ja, men få som skriver om det her. På fredag var vi nok en gang langt over 100 stk.

Beate
18-07-2007, 15:50
Hei!

Jeg antar dere skal møtes her søndag også? Da blir vi i samme nabolag. AaFK-supporterne i Oslo holder til på Tordenskiold like ved.

Regner med 3 poeng til oss her, ja!!

Lars Olav Karlsen
18-07-2007, 18:11
Hei!

Jeg antar dere skal møtes her søndag også? Da blir vi i samme nabolag. AaFK-supporterne i Oslo holder til på Tordenskiold like ved.

Regner med 3 poeng til oss her, ja!!

Ja, selv om du ikke skal regne for mye med de poengene der så kan du regne med at vi kommer til å være på Dubliner :) Jeg er dessverre i Praha akkurat da, hvis ikke så ville jeg nok vært på kampen siden jeg er på Sørlandet nå.

Neon
18-07-2007, 18:45
Ja, selv om du ikke skal regne for mye med de poengene der så kan du regne med at vi kommer til å være på Dubliner :) Jeg er dessverre i Praha akkurat da, hvis ikke så ville jeg nok vært på kampen siden jeg er på Sørlandet nå.

God tur da Karlsen!

Satser på 3 poeng!

stallis
19-07-2007, 22:18

Har du ikke sjekket terminlista før du booker tur ;)

Have a nice trip å ta en Staropramen eller to for meg :)

Lars Olav Karlsen
21-07-2007, 08:01
Joda, hadde sjekket terminlista, det er bare det at jeg som nok mange andre har en kjæreste som ikke tar noen hensyn til den ;)

Takk skal dere ha :) Jeg får det vel bra tenker jeg, og Nye IK Start vinner nok helt sikkert med eller uten meg på tribunen eller på Dubliner :)

Ole Gilboe Hermansen
11-11-2007, 16:41
Takk for en meget bra avslutting på sesongen i går. Meget bra valg av Ole Martin som årets Start.spiller.

fonzie
02-04-2008, 23:03
Noen som vet om lørdagens kamp vises på Dubliner?

Rolling stones
03-04-2008, 00:04
Noen som vet om lørdagens kamp vises på Dubliner?

joda, det blir full fart på Dubliner regner jeg med, så still opp:-)

Lars Olav Karlsen
03-04-2008, 00:45
Helt korrekt det, kampen vises på Dubliner.

Det vil være folk der i god tid, så det er bare og komme tidlig for de som ønsker det. For de som ikke har vært der før er det bare og spørre i baren, er litt kronglete og stor pub med mange rom. Vi har det innerste rommet og egen bar :) Håper vi blir mange nok i år også til at dette rommet blir forbeholdt oss under kamp.

Ole Gilboe Hermansen
06-04-2008, 13:15
Var det mange på puben i går?

Lars Olav Karlsen
06-04-2008, 22:18
Var det mange på puben i går?

Ja, det var veldig mange, helt fullt :)

backer92
12-04-2008, 23:53
Sendes Hønefoss-kampen på The Dubliner? :icon_exclaim: :confused:

Lars Olav Karlsen
13-04-2008, 00:49
Sendes Hønefoss-kampen på The Dubliner? :icon_exclaim: :confused:

Nei dessverre :( Hønefosskampen går ikke på TV eller Internett så vi får ikke sett den på Dubliner.

Men det er jo egentlig ingen problem for bussen til Hønefoss går ifra Rådhuset kl 1600 og vi har fortsatt ledige plasser. Koster kun 175 kroner for tur/retur så er man fan så kan man jo ikke sitte hjemme når kampen praktisk talt går i nabolaget ;)