PDA

Se full versjon : Busstur fra Oslo til Fredrikstad-Start!

Dieu7
08-05-2007, 00:04
Det blir satt opp buss(er) fra Oslo (nærmere bestemt Rådhusplassen) ifm FFK - IK Start i Fredrikstad. Vi reiser 2 1/2 time før avspark. Kampen er for øyeblikket berammet til 17.06. kl 1800 (avreise 1530), men pga TV-kamper kan den bli flyttet. Uavhengig av dette blir det arrangert tur. Prisen er kr 175,- t/r. På bussen blir det som vanlig solgt forfriskninger. I tillegg blir det arrangert quiz og lotteri med masse fine premier.

Bindende påmelding gjøres på www.menigheden-ost.no.

Lars Olav Karlsen
08-05-2007, 02:09
Skjemaet for påmelding er ikke kommet opp på siden enda, men regner med at det er oppe i løpet av morgentimene :)

Ole Gilboe Hermansen
08-05-2007, 09:17
Hvordan får jeg billetter til kampen? Noe organsiert?

Dieu7
08-05-2007, 11:10
Menigheden Øst sjekker med Fredrikstad vedrørende mulighet for å kjøpe billetter på forhånd, men kan ikke love noe da vi av erfaring vet at det har vært problematisk på de fleste stadioner.

Lars Olav Karlsen
08-05-2007, 17:50
Da har vi fått opp påmeldingssjemaet :)

http://www.menighedenost.no/?page=turer

Rocky
14-05-2007, 10:46
Trenger dere en bussjåfør? Jeg stiller gratis hvis det gjør turene billigere (sier ikke at det er dyrt! Men kan gjøres bedre med gratis sjåfører...?)

Send meg en PM hvis det blir aktuelt

Lars Olav Karlsen
14-05-2007, 12:13
Tusen takk for tilbudet, men vi har ikke egen buss og må derfor leie buss. Med dagens regler er det dessverre umulig og leie inn bare buss uten sjåfør.

Men det er absolutt noe vi bør vurdere med tiden, men da må først alle som heier på Start på østlandet sammles og støtte opp om det som skjer slik at vi vet at det ikke blir en dårlig innvestering.

Rocky
14-05-2007, 13:53
Men hvem leier dere buss fra? Jeg jobber i oslo sporveier, så hvis dere leier der så er det mulig vi kan få en ordning på det...

Tror nok det blir alt for dyrt å kjøpe og drive egen buss for menigheden øst. Tror det er for liten interesse for bortekamper. Selv om vi er mange! på puben på kampene så er folk mindre villige til å ta turen ut på kampene selv om de er like i nårheten..

Dieu7
15-05-2007, 17:40
Dette er veldig spennende. Kan du sende en mail til styret@menigheden-ost.no med forslag?

Rocky
16-05-2007, 14:01
Skal først høre med jobb om det er mulig å leie ut buss til menigheden. De setter ofte opp ekstrabusser til VIF-kamper og til NM og Landskamper og er ikke ukjent med den slags, så det er ikke umulig at de vil gå med på en deal der...

Lars Olav Karlsen
16-05-2007, 14:44
Skal først høre med jobb om det er mulig å leie ut buss til menigheden. De setter ofte opp ekstrabusser til VIF-kamper og til NM og Landskamper og er ikke ukjent med den slags, så det er ikke umulig at de vil gå med på en deal der...

Jeg har allerede sjekket de ut og det tilbudet jeg fikk som en god pris kunne ikke matche det vi allerede hadde fra HMK.

Det som er dilemmaet er alle timene det tar pga ventetid der vi skal spille kamp. Derfor hadde det vært glimrende med en fast ansatt som kunne gjøre dette for oss mot f.eks og få tur og billetter gratis eller noe i den duren. Da tror jeg vi kunne ha halvert kostnadene.

Son-gutten
31-05-2007, 17:39
Er det mulig og gå på og av bussen ved Son? Tungvint og reise halvveis fra Fredrikstad og til Oslo, for så og kjøre tilbake samme vei. Det er buss-stopp for flybussen på Sonsveien stasjon.

Rolling stones
01-06-2007, 00:41
Er det mulig og gå på og av bussen ved Son? Tungvint og reise halvveis fra Fredrikstad og til Oslo, for så og kjøre tilbake samme vei. Det er buss-stopp for flybussen på Sonsveien stasjon.

Vi kan helt sikkert stoppe ved et busstopp på hovedveien, bare gi oss beskjed og legg inn en melding om det når du melder deg på turen så ordner vi det.-)

Ole Gilboe Hermansen
11-06-2007, 17:18
Noe nytt om billetter til kampen? Er vi alle sikret billeter som skal være med på turen?

Lars Olav Karlsen
12-06-2007, 13:27
ja, som det står i nyheten her på menigheden.no er alle som er med fellesreise fra Kristiansand og Oslo sikkret billetter.

aljahnsen
12-06-2007, 14:52
ja, som det står i nyheten her på menigheden.no er alle som er med fellesreise fra Kristiansand og Oslo sikkret billetter.

Høres bra ut :)

Tror på en fin tur her til Fredrikstad sin nye storstue, gleder meg :)

stallis
12-06-2007, 15:46
http://www.menigheden.no/vbforum/showthread.php?t=3253&page=3

Her ligger det litt mere informasjon.

Jan Erik

Lars Olav Karlsen
13-06-2007, 01:24
Ja, dette er info for Kristiansandsbussen, det blir muligens annet utleveringssted av billetter for oss fra Oslo. Ikke det at det burde ha så mye og si men greit og presisere.

Dazem
13-06-2007, 15:29
Lokarlsen. Skal dere ikke på samme møteplass (bar/restaurant) som oss på kr.sand bussen? Må jo helst samle alle inn på en plass og vise hva vi er gode for vettu ;)

aljahnsen
13-06-2007, 23:40
Lokarlsen. Skal dere ikke på samme møteplass (bar/restaurant) som oss på kr.sand bussen? Må jo helst samle alle inn på en plass og vise hva vi er gode for vettu ;)

Blir vel litt snaut med tid det, men hadde vært skøy ;)

Lars Olav Karlsen
14-06-2007, 11:43
ja, det blir nok litt knapt dessverre men kanskje rekker vi det.

Dazem
14-06-2007, 13:37
Hadde vært knall det.. Jo flere jo bedre! Da virker vi mye større i den sammenheng. Vet det er mange fra øst. Og så kommer vi fra sørlandet som er fullbooket. Og da blir det bra! ;) Møt opp og gjør oss i tifo gruppa glade. Så kan dere være med på å lære noen av sangene i forveien (hvis dere ikke kan de fra før da) :)

Lars Olav Karlsen
14-06-2007, 15:38
Vi er jo stort sett samtlige medlemmer i Menigheden så sangene de kan vi ;)

stallis
14-06-2007, 19:26
Kunne dere ikke fått den bussen til å kjøre tidligere fra Oslo. Vi beregner å være på plass ca kl. 15. Dere har jo mye korter vei å kjøre så jeg ser ikke helt problemet. Har fått ordnet avtale pris på Mets 0,4 til kun 45,-
Det blir itillegg salg av billetter til de som ikke reiser med buss.

Kom igjen da Karlsen, få samlet troppen din ;)

Jan Erik

Lars Olav Karlsen
14-06-2007, 19:31
Kunne dere ikke fått den bussen til å kjøre tidligere fra Oslo. Vi beregner å være på plass ca kl. 15. Dere har jo mye korter vei å kjøre så jeg ser ikke helt problemet. Har fått ordnet avtale pris på Mets 0,4 til kun 45,-
Det blir itillegg salg av billetter til de som ikke reiser med buss.

Kom igjen da Karlsen, få samlet troppen din ;)

Jan Erik

Her i Oslo har det dessverre vist seg mye vanskeligere og få med oss folk om vi reiser tidligere så vi har måttet sette den tiden vi har rett og slett for å få flest mulig folk med oss.

Dazem
15-06-2007, 11:01
Mange sjusovere hos dere i øst ja! Herregud. Vi våkner jo opp klokka 8 på morgenen for å komme oss på bussen klokka 9!!!!! Og så kjører vi i ca 4 timer pluss pluss. Og så kommer dere fra øst og sier at dere har ikke tid til tidligere avgang fra oslo som er knapt under 2 timers kjøring maks!

Hva er årsaken? Det er søndag! Det er jo ikke så vanskelig.

Lars Olav Karlsen
15-06-2007, 12:22
Ikke spør meg, jeg kunne godt tenke meg og reise tidligere og det er det flere en meg som kunne. Men problemet vårt her inne er som sagt at vi får flere med hvis vi reiser senere, og siden vi trenger hver eneste en for å få satt opp fellesturer så blir vi nødt til å jenke oss etter det.