PDA

Se full versjon : FFK- IK START 17. juni

Lynet
30-05-2007, 19:55
Påmeldingsfristen er 10. juni! Noen som har meldt seg på tur?

Kenneth Storberget
30-05-2007, 21:53
Jepp, ska med.

La oss fylle to busser opp der, det burde vi klare.

Gimse
31-05-2007, 13:26
Jeg skal. Men drar nok på eget initiativ. Da jeg skal ha meg en festehelg i Fredrikstad i forkant av matchen:)

Gimse

Fasitsetteren
31-05-2007, 15:36
Ditcher du mtc Gimse?

Gimse
31-05-2007, 21:31
Det er vel igrunn litt usikkert. Jeg må se an hvordan turen blir før jeg bestemmer meg for hvordan det blir. Men, vi får se. Satser på å være med på bussen sørover i det minste.

Gimse

Doffeen
02-06-2007, 01:59
Gimse da, skuffet nå ass.

stallis
04-06-2007, 22:36
Vi skriver mandag kveld og det renner ikke akkurat inn med påmeldinger :( Hvorfor er dere så treige?? Det er 6 dager igjen til fristen går ut så nå er det på tide at folket begynner å reagere å får meldt seg på turen. Det fins da grenser for hvor trege selv vi sørendinger kan være.

De eneste som er garantert billetter til Fredrikstad Stadion er de som reiser organisert, dette fordi vi får begrenset antall plasser på stadion. Hvor mange bill. vi får er fortsatt litt uklart. Så har du tenkt deg på tur er det virkelig på tide å få meldt seg på.

Dette gjelder også for Lillestrøm turen 24 Juni helgen etter Fredrikstad.

Jan Erik
Tur ansvarlig.

Kenneth Storberget
07-06-2007, 11:18
Nå må folket reagere litt.

Ta kontakt med Jan Erik og meld dere på tur til Fredrikstad. Er det ikke nokk påmelde folk før søndag så blir det ikke noe busstur og det blir det mye mindre folk på kampen som kan være med og heie fram Start til seier på nye fredristad stadion.

Vi har noen kjedelige tap bak oss der oppe på gamle stadion så nå er det på tide og vise at kan kan knuse dem på bortebane, (deres egen storstue).

La bilen stå hjemme, ta bussen sammen med menigheden og kom i kjempe humør før kampen starter og være med og feire seier på Fredrikstad stadion.

Gøye konkuranser på bussen, masse start DVD vil bli vist og masse god musik vi kan sitte og synge til.

Va venter dere på, meld dere på NÅ.

Dazem
07-06-2007, 17:06
Hva slags reklamering kjører dere ut til folket. Virker som at det er svært få folk som vet om dette osv. Tror vi må rope ut høyere ut i "feltet" ikke bare her på forumet desverre. Ville bare gi tilbakemelding. Jeg personlig er påmeldt på turen opp.

REBell
07-06-2007, 17:58
Ang det å annonsere. ALLE bør vite at vi setter opp tur, selv uten annonsering.
Det er sendt ut mail til alle vi har adresse til.
Er delt ut på feltet ved første hjemmekamp.
Og det er annonsert kraftig på sidene her.

Vi kan ikke tvinge folk med heller ;)

stallis
07-06-2007, 18:14
Ang det å annonsere. ALLE bør vite at vi setter opp tur, selv uten annonsering.
Det er sendt ut mail til alle vi har adresse til.
Er delt ut på feltet ved første hjemmekamp.
Og det er annonsert kraftig på sidene her.

Vi kan ikke tvinge folk med heller ;)

Og det ble hengt opp ca 30 plakater på hele stadion før Godtset kampen.

Ellers så er det veldig begrenset på hva en kan kjøre av markedsføring uten at det koster mye penger.
Som Rolf sier så bør alle som følger Start vite at det blir satt opp organiserte turer til bortekampene.

Jan Erik

Alf Qaida
07-06-2007, 22:15
Hva med Stadionposten? Speakeren? Storskjermene?

ILfa
07-06-2007, 22:27
hva med gratis spalten i fvn?
og hva med torvet i morra kl12! da kan hvem som helst stå der med plakater og fvn tar bilder...

stallis
07-06-2007, 22:33
hva med gratis spalten i fvn?

Hvor da i FVN

ILfa
07-06-2007, 22:35
Hvor da i FVN

i annonseringen en plass vet ikke helt hvor. Bare vet om at noen har brukt den men er jo ofte full..
er ganske sikker på at det var i fvn, men kan være jeg tar feil av avisa.

Lynet
07-06-2007, 23:50
Prøv å få til en ordning der speakeren kan ta dette opp i løpet av kampen, gjerne en gang i pausen og en gang i andre omgang. Det er det beste medium vil jeg tro...

REBell
08-06-2007, 10:24
Gjorde han i hele fjor, flere ganger under hver kamp, uten at det var noe super suksess liksom.
Det er ikke annonseringen det er så mye galt med, med at kanskje folk her nede ikke gidder reise kollektivt på tur.

Jeg våger faktisk å påstå at de aller fleste som skal på bortekamp VET at vi har buss med påmelding. Dette er tross alt ikke noe nytt tilbud, og ikke noe som er særeget for oss.

Så til alle som tror annonsering hjelper, jeg har min store tvil.

Alf Qaida
08-06-2007, 12:17
Jeg våger faktisk å påstå at de aller fleste som skal på bortekamp VET at vi har buss med påmelding. Dette er tross alt ikke noe nytt tilbud, og ikke noe som er særeget for oss.

Så til alle som tror annonsering hjelper, jeg har min store tvil.
Uten sammenligning forøvrig, men alle VET at coca-cola slukker tørsten, men likefullt blir jeg proppa med markedsføring/reklame av det merket uansett hvor jeg snur og vender meg......

stallis
08-06-2007, 12:36
Uten sammenligning forøvrig, men alle VET at coca-cola slukker tørsten, men likefullt blir jeg proppa med markedsføring/reklame av det merket uansett hvor jeg snur og vender meg......

Ja hadde vi bare hatt markedesførings budsjettet til Coca Cola

Simen
08-06-2007, 12:45
Poenget er vel at selv om det kanskje ikke har funka bra med annonsering via speaker på stadion, i stadionpost osv - så bør man jo vitterlig ikke slutte med det. Er jo en del av "synliggjøringen" av produktet. Når en butikk bruker 40 000 på en halvannensiders reklame i FVN, tror du de går i overskudd i fht. de varene de reklamerer for? Da tenker jeg på å dekke kostnaden? Nei, men butikken tjener på det fordi folk indirekte blir mer bevisst på denne butikken i tankene etc.

Smurfen
08-06-2007, 14:52
Finner ikke noen klokkeslett på når bussen går,når er vi fremme(hjemme=)???

Alf Qaida
08-06-2007, 15:07
Ja hadde vi bare hatt markedesførings budsjettet til Coca Cola
Og hvorfor har coca cola så mye i markedsføringsbudsjett? Jo fordi de har sett viktigheten av markedsføring. Og hvis enkelte mener at å markedsføre Menigheden og dens turer ikkje hjelper, da har man ikkje bare et anna budsjett enn coca cola, man har også et helt anna syn...

Men var det ikkje snakk om at Start skulle "sponse" Menigheden med en eller flere turer i år?

stallis
08-06-2007, 15:26
Finner ikke noen klokkeslett på når bussen går,når er vi fremme(hjemme=)???

Bussen går fra Rutebilen kl. 10.00 Beregnet ankomst Mets i Fredrikstad kl. 15.30 - 16.00. Kommer litt ann på hvilken ferje vi kommer med.

Jan Erik

stallis
08-06-2007, 15:38
Og hvorfor har coca cola så mye i markedsføringsbudsjett? Jo fordi de har sett viktigheten av markedsføring. Og hvis enkelte mener at å markedsføre Menigheden og dens turer ikkje hjelper, da har man ikkje bare et anna budsjett enn coca cola, man har også et helt anna syn...

Men var det ikkje snakk om at Start skulle "sponse" Menigheden med en eller flere turer i år?

Skjønner hva du mener Alf men når en ikke har penger til markedesføring så er det heller ikke så lett å gjøre noe, men er det noen som har litt formye cash er de velkomne til å sponse turgruppa ;)

At Start skal sponse buss er noe jeg ikke kjenner til, men det er jo lov å håpe :)

ILfa
08-06-2007, 18:15
Men for å si det sånn, for de som ikke er med i menigheden tror jeg ikke vet at vi arrangerer turer.
Som kl 12 på torvet på fredagene kunne jo noen stått med en plakat som det stod at vi arrangerer tur til fredrikstad søndag 17 juni mer info på menigheden.no eller noe liknende.
For jeg tror at de som ikke er meldem av menigheden går inn på ikstart.no for å sjekke ting.

Simen
08-06-2007, 18:23
Må da være mulig å få noe inn på ikstart.no. De burde jo være opptatt av at folk skal stille opp på bortekamp?

Dazem
08-06-2007, 23:23
Men hva med å vinkle det litt anderledes i f.eks FVN? At dere tipser de om at vi trenger folk opp på den kampen (FFK kampen).? Litt gratis reklame f.eks. Kan gjøres endel. FVN er jo sammarbeidspartner til IK Start er de ikke? Prøv å dra ut fordel av det. Lag en nyhet.? Høres dette intressangt ut?

REBell
09-06-2007, 00:23
Vi hadde ei helside i 2006 foran Kamma kampen, gratis tur, lite respons gitt....
Personlig tror jeg det er noe helt annet enn profileringen av turene som er feil...

De vi trenger for å fylle opp busser til kampene er faktisk her inne!
Hadde 10% av de omkring 2000-3000 som er her inne daglig vært med tur i snitt hadde vi hatt det fantastisk. Og da snakker vi de mest engasjerte som er her på forumet.

Vi skal i utgangspunkte treffe medlemmene våre.

Espen
09-06-2007, 17:18
Har ingen ting mæ markedsføring å gjøre, det er foreldrene som stopper barna sine fra å reise.

Mr.Nor
09-06-2007, 17:45
Er det sånn at disse bussene også stopper andre steder å tar opp folk? Eksempelvis ett stopp i Arendal, så får man samlet folket fra aust agder også, om man har en mulighet for dette så åpner det jo for flere "passasjerer"

Kenneth Storberget
09-06-2007, 18:01
Er det sånn at disse bussene også stopper andre steder å tar opp folk? Eksempelvis ett stopp i Arendal, så får man samlet folket fra aust agder også, om man har en mulighet for dette så åpner det jo for flere "passasjerer"

Bussen stopper i Lillesand, Grimstad og Arendal. Som det står i tråden på tursiden, (klistret tråd, Menigheden on Tour), så ser dere alle stoppe plasser østover og vestover.
Så det er ikke noe problem og plukke opp folk i andre byer.

stallis
11-06-2007, 11:49
Det er fortsatt ledige plasser så det er bare å få meldt seg på. Frist til kl. 19.00 i kveld.

send mail til tur@menigheden.no eller sms til 95886263

Jan Erik

Gimse
11-06-2007, 12:19
De eneste som er garantert billetter til Fredrikstad Stadion er de som reiser organisert, dette fordi vi får begrenset antall plasser på stadion. Hvor mange bill. vi får er fortsatt litt uklart. Så har du tenkt deg på tur er det virkelig på tide å få meldt seg på.

Jeg regner med det skal være mulig for en stakkar som tar hele helga i Fredrikstad, som ett forsøk på en liten sommerferie for han begynner sommerjobb, å få billett til kampen selv om jeg reiser på egenhånd. Hvordan får jeg kjøpt billetter til den kampen egentlig?

Gimse

ILfa
11-06-2007, 12:51
Gimse du må jo reise med buss sånn at det kommer en buss opp:P

Gimse
11-06-2007, 13:41
Jeg drar på Fredag. Skal ta en helhelg der borte.

stallis
11-06-2007, 23:13
Bussen går fra Rutebilen kl. 09.00 for de som kommer på i Grimstad så regner vi med å være på Statoil ved E18 ca 9.45.

For de av dere som enda ikke har meldt dere på så er det noen få plasser igjen så her er det bare å hive seg rundt :)

Send mail til tur@menigheden.no eller sms 95886263

Nå skal vi til planke byen å lage sag flis ;)

Jan Erik

stallis
11-06-2007, 23:18
Menigheden får ca 500 billetter til kampen. Pris kr 170 for voksen og 130 for barn. Billetten kan kun fås kjøpt på Fredrikstad stadion fra 2 timer før kamp.
Dere som er med bussen fra Kristiansand er garantert billett.

Jan Erik

Gimse
11-06-2007, 23:22
Døh. Åssen er muligheten for å KUN sitte på med bussen hjemover? Hadde vært litt greit å komme seg hjem fra plankebyen også.

Gimse

Dazem
12-06-2007, 09:10
Hehe. da får jeg ta med meg en svæææær sportsbag som du kryper inni. Så legger jeg deg inne i lasterommet. Så får du turen gratis attogpåtil ;)

stallis
12-06-2007, 09:11
Døh. Åssen er muligheten for å KUN sitte på med bussen hjemover? Hadde vært litt greit å komme seg hjem fra plankebyen også.

Gimse

Foreløpig er det noen få ledige plasser, men skal du være garantert plass må du kjøpe tur/retur til 350,-

Jan Erik

stallis
12-06-2007, 10:52
Vi møtes på Mets Bar & Restaurant, her har vi fått en god pris på 0,4 til kr. 45,- (Dette gjelder kun på ute serveringen)

Det vil også bli solgt billetter til kampen i baren ute. Pris kr. 170,-
For de som reiser med bussen så er det lagt av billetter til oss som dere får utlevert når vi kommer til Mets.

Jan Erik

stallis
13-06-2007, 11:32
Kun 2 plasser ledig onsdag kl. 11.30
Skal du være med er det bare å hive seg rundt.

Send mail til tur@menigheden.no eller sms 95886263

Jan Erik

Søndag1800
16-06-2007, 14:22
Nå som bussen er fullbooket håper jeg mange tar turen på egenhånd imorgen, vi skal vise at vi kan lage trøkk på bortebane også!

For de som ikke har tilgang til bil kan man ta 09.10 toget fra Kristiansand. Fremme 2 timer før kampstart.

http://nsb.no/internet/jp/journey/index.jhtml?page=selectjourney_inc.jhtml&_requestid=980245

Og forresten, FFK skal faen meg få i morgen....

Kenneth Storberget
16-06-2007, 19:37
Noen her som ska på tur i morgen med bussen og som bor på Tveit eller kjører forbi Tveit på vei inn til byen? Lurte på om det kansje finnes en ledig plass i bilen i til Rutebilen.