PDA

Se full versjon : Ny sang?

desibelo
08-06-2007, 00:34
Mel: Oh when the saints go marching in

Når IK Start, (når IK Start)
(begynner å klappe takten)
Når IK Start marsjerer inn,
Å Herre, la meg vær`tilstede
Når IK Start marsjerer inn

x 10 liksom

Kan gå i evigheter!

Bare et forslag da..

Doffeen
09-06-2007, 23:03
Jeg synes den var bra den, men mener d ikke går an å bruke den bortsett fra rett før kamp når de entrer banen og når de entrer etter pause.

Bra initiativ;)

Simen
12-06-2007, 12:19
herlig forslag desibelo, fortsett slik!

Morten Torjussen
12-06-2007, 14:06
Å få denne sangen til åsitte hadde bare vært fantastisk. Låter bra.

desibelo
12-06-2007, 23:13
http://www.youtube.com/watch?v=cJYDeECXFH4&mode=related&search

Vil jeg tro... bare med Start tekst såklart.

Alf Qaida
13-06-2007, 00:13
Ikkje for å ødelegge det flotte initiativet, men har vi ikkje denne melodien fra før? Mener da å huske at den ble sunget i fjor....

Fasitsetteren
13-06-2007, 00:55
VI Æ PÅ VEI!
VI Æ PÅ VEI!
VI Æ PÅ VEI TIL ULLEVAAL....etc etc

Alf Qaida
13-06-2007, 09:28
Caps-lock er oppskrytt... ;)

Kom på noe som lignet nå:
"For vi er Start! (For vi er Start!!)
For vi er Start! (For vi er Start!!)
For vi er idrettsklubben Start.
Nå tar vi serien og cupen.
For vi er idrettsklubben Start."

Mener ihvertfall denne er sunget tidligere (mulig det er noen feil ord der).

Fasitsetteren
13-06-2007, 12:24
Jepp, det stemmer vel det også. Vi har vel brukt den melodien flere ganger før, hvis jeg ikke tar helt feil.

Bra at folk kommer med forslag, og jeg vil gjerne bruke denne melodien videre, men akkurat teksten i åpningsinnlegget kan vi liksom stort sett kun bruke når spillerne kommer inn på banen, og da tviler jeg på at den vil ha trøkk nok til å kunne bli en stor suksess. Kom gjerne med andre tekst-forslag også.

Fredrik
22-06-2007, 19:07
Caps-lock er oppskrytt... ;)

Kom på noe som lignet nå:
"For vi er Start! (For vi er Start!!)
For vi er Start! (For vi er Start!!)
For vi er idrettsklubben Start.
Nå tar vi serien og cupen.
For vi er idrettsklubben Start."

Mener ihvertfall denne er sunget tidligere (mulig det er noen feil ord der).

ja, hvor i helsikke ble den av??
jeg synes den var utrolig bra, og følte forsangeren fikk med seg hele menigheden på den.
nå hører jeg vi syner "for vi er start, (for vi er start)" inne i en treig lav sang.

få den tilbake!
Syns vi bør synge flere sanger som det er trøkk i, det var litt lite sanger igår på odd kampen. .

Dazem
29-06-2007, 13:58
Er det noe rart at til og med ikke jeg gidder å synge når start spiller så ræva under Odd Kampen?? Om de hever nivået sitt så skal jeg heve mitt 2x høyere! så enkelt er det!

Agir
29-06-2007, 16:26
Mel: Oh when the saints go marching in

(begynner å klappe takten)
Når IK Start marsjerer inn,
Å Herre, la meg vær`tilstede
Når IK Start marsjerer inn

x 10 liksom

Kan gå i evigheter!

Bare et forslag da..

og på slutten kan det være r1: ikstart og q1: ikstart 2x hver når de brøler på slutten av denne "teksten"

Martha
11-07-2007, 12:15
Ropes av Q1 og R1.

(Q1) For vi er start
(R1) For vi er start
(Q1) Fra Christiansand!
(R1) Fra Christiansand!
(Begge)
For vi er Start fra Christiansand!
Tar serigull å vinner cupen!
For vi æ start fra Christiansand!

Mange ganger på rad, og med MASSE Sørlands trøkk!!!

hilsen Stolt og Trofast supporter...

Terje Brede
11-07-2007, 22:55
hvordan kan du finne på en slik sang som inneholder gull????

Sømme66
22-09-2007, 20:56
Er vel mer realistisk å ra seriegull enn å vinne cupen.:rolleyes:

Mr.Nor
22-09-2007, 21:44
Ropes av Q1 og R1.

(Q1) For vi er start
(R1) For vi er start
(Q1) Fra Christiansand!
(R1) Fra Christiansand!
(Begge)
For vi er Start fra Christiansand!
Tar serigull å vinner cupen!
For vi æ start fra Christiansand!

Mange ganger på rad, og med MASSE Sørlands trøkk!!!

hilsen Stolt og Trofast supporter...

Jeg vil tro at å få til no slikt er vanskelig da det er ett mindretall som er inne å leser denne tråden av de som står på menighedens felt..

boyeman
25-09-2007, 16:12
det ble jo delt ut lapper med 3-4 sanger på i fjor.....kansje det hadde vert noe å prøvd igjen.. da kan jo supportere som ikke er her inne på forumet lære seg de nye sangene som blir "laga# her på forumet

Aukland
25-09-2007, 21:34
det ble jo delt ut lapper med 3-4 sanger på i fjor.....kansje det hadde vert noe å prøvd igjen.. da kan jo supportere som ikke er her inne på forumet lære seg de nye sangene som blir "laga# her på forumet

I flor fikk jeg ei "salmebok" med mange Menigheden-sanger! Flott tiltak, det!

boyeman
26-09-2007, 09:56
salme bok tar kansje litt lang tid å lage en et ark med 3-4 sanger på

HelgeM
21-09-2008, 19:54
Er det noe rart at til og med ikke jeg gidder å synge når start spiller så ræva under Odd Kampen?? Om de hever nivået sitt så skal jeg heve mitt 2x høyere! så enkelt er det!

jeg mener dette er helt galt fordi at når folk klager på at det er så dårlig trøkk i menigheden foreksempel med at noen skrev at det var bare ca.20 stk som sang på i fra londsia eller generelt. også ikke noen fler,og i tillegg med at folk har den innstillinga med at spiller start dårlig på kamper så gidder de ikke å synge,blir det bare at noen synger resten står med henda i lomma og ikke synger ,kanskje synger "jobbe jobbe" og da er jo hele mengiheden bare i stampe og det blir det samme trøkket på hver kamp og det er vel ikke sånn vi vil ha det? håper at folk kan prøvde litt til å få det bedre

mener også at det er bedre at folk synger på start sanger enn "jobbe" jobbe for vi vil jo reise laget vårt å ha engasjementet oppe

mener også dette at ikke til deg men til folk generelt at det var utrolig slapt med bruk av flaggene nå på lørdag mot bryne ,det var vel ca.200 flagg som var på feltet også tror jeg bare alle ble brukt en gang under "allez" vi er ik start" syns folk kunne ta seg bryet til å få opp hendene av lomma og vifte litt med flaggene ,etter at deg var litt arbeid for å lage disse flaggene

Fasitsetteren
21-09-2008, 21:47
Ser hvertfall utrolig kult ut på TV-en når hele feltet hopper og flagger. Tromma blir også kjørt alt for jævlig hardt når såpass få synger.