Se full versjon : Supporterutstyr
solo olsen
18-04-2005, 14:16
Har vært inn på diverse tippeligaklubbers hjemmesider og studert utvalget på supporterutstyr. Klubber som Odd Grenland og Lillestrøm har et MEGET bra utvalg! På ikstart.no kan man vel kjøpe 5-6 ting foreløpig...
Hvorfor er Start så utrolig trege med slike ting?
Man har klarte å klusse til alt som heter å bestille i god tid.
Reservesamen
18-04-2005, 23:13
Ellers noe nytt fra den kanten da........... :?:
Siste nytt er at det blir et helvete for han som skal levere dette til oss.
Makan til oppsinn og fantasi verden han lever i.
Siste fra den kanten er tirsdag, altså i morgen.
Tør ikke lage noe bråk enda, men når det er på plass hos oss blir det lite hyggelig for dem som bryter avtaler.
Det solges jo rekordmange sjerf og slike ting også!
Jah leste det. Utsolgt for skjerf på sportsprofil, og får inn ny levering før Viking kampen. De tror det blir en ti-dobling på salget av supporterutstyr i forhold til tidligere år. Vanvittig bra det endelig selges godt med supporterutstyr også på sørlandet! Har Supportershoppen merket stor pågang eller?
Jeg hører det at det er mange som kjøper skjerf. Da jeg var inne på LSK kampen, da kjøpe veldig mange skjerf da jeg stod rundt standen. Jeg kjøpte ikke skjerf jeg, men jeg kjøpte CD'en og DVD'en.
Men jeg leste i fevennen at start skulle dobble opp supporterutstyret !
Det kan bli moro. Jeg håper dette kan skje fort.
Var ikke budsjetet til start på supporterutstyr på 700.000kr ?
Var ikke budsjetet til start på supporterutstyr på 700.000kr ?
Det er budsjettert med 700 000 ja, og det ser ut til å bli et pent overskudd :D
frankieboy
19-04-2005, 20:06
JA, jo flere i gult jo bedre.... om det er flagg, skjerf, drakter eller hva det er - er det samme - bare at det blir masse gult.
Selv om Aalesund delte ut gratis T-skjorter på sin første kamp, så det sinnsykt kult ut med hele stadion kledd i oransje... Husker Start gjorde det til kampen mot Kongsvinger i fjor, og det var latterlig mange som ikke gadd å ta på seg den en gang, så jeg tror vi har endel å lære av folket på nord-vestlandet...
SÅ, alle sammen, oppfordre venner og kjente til å kle seg i GULT!!!!
Nå er vi best i Norge, og det må vi vise mot Viking - vi kan ikke ha det som det var på Ullevall i første runde da bortelaget (FFK) dominerte tribunen..
mr.leipsland
19-04-2005, 20:18
Synes det var bra med folk som tok på seg den gule t-skjorta mot Kongsvinger jeg. Eneste var jo at det var så få folk på kampen.
Vil det finnes muligheter for "enkle" hettegensere som man kan gå med til vanlig.. Typisk i svart og ikke i knallgult?
Som f.eks man kan bestille fra http://www.yourstuff.no/
Et kjapt eksempel som "kun" vil koste 449,-
http://www.tiddelibom.com/images/m_hoodie.jpg
I alle tilfeller kan man lage den selv.. Men hvordan er gjenbruk av Menigheden-logoen sett på? Vet jo at Start sin logo ikke er bare bare å bruke..
Det kommer en type hettegenser, faktisk ligger det i butikken idag.
Jeg så at Alsesund har utsolgt sitt supporterutstyr.. Hva er det de har fått i seg slik at de kjøper? Det må være en bra kultur der oppe..
Dette må vel vi også få til.
At Aafk er utsolgt kan også bety at det ikke er handla inn nok utstyr.. hehe.
Start har som sagt også solgt utrolgi mye til nå i sesongen, og jeg tror det kommer til å øke betraktelig!
At Aafk er utsolgt kan også bety at det ikke er handla inn nok utstyr.. hehe.
Start har som sagt også solgt utrolgi mye til nå i sesongen, og jeg tror det kommer til å øke betraktelig!
Stormen hadde iløpet av en dag (16 april) en omsetning på 200 000 kr :wink:
Børre Fredriksen
30-04-2005, 21:27
Vet selvfølgelig at det må selges først men likevel. Man ser dårlig et skjerf som henger rundt halsen i kampsituasjonen. La det bli en kultur å holde det opp i luften og snurre det rundt før når spillerne kommer på banen, ved corner, etter scoring ol
I tillegg må vi sørge for at det blir veldig mange flere flagg på stadion. Som brukes ved samme anledninger. Det betyr at vi må skaffe flere kule flagg. Legg merke til flaggene menigheden bruker ved innmarsj til kampen mot Viking. Dette er kule flagg. Selges kun til medlemmer av menigheden fom pausen i kampen (viser dem frem først). Vi har foreløpig 50 stykk til 150 kroner men flere er på veg..
Børre
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.