PDA

Se full versjon : Lillestøm - Start 24 Juni

stallis
11-06-2007, 12:01
Vil bare minne folket om at påmeldingen er i full gang, så det er bare å få fingeren ut å melde seg på tur til Kanari by. Bli med opp og se vårt kjære lag knuse fugla og hente 3 viktige poeng.

Send mail til tur@menigheden.no eller sms til 95886263

Jan Erik

stallis
18-06-2007, 13:48
Skal du være med er det bare å hive seg rundt å få meldt seg på ;)

Send mail til tur@menigheden.no eller sms til 95 88 62 63

Jan Erik

Smurfen
18-06-2007, 20:54
Noen som har tenkt seg inn på lørdagen???ledig plass i bilen en vei fra kr.sand!!!!!!!

Kenneth Storberget
19-06-2007, 19:11
Da har jeg fått høre at det er ledige plasser igjen på bussen til Lillestrøm, så er det ikke bare og melde seg på da.
Hvis folk hadde vært litt kjappere og ringe og si at dem ville være med til Fredrikstad så kunne vi hatt to busser opp der, men folk er jo så treige.
Va venter dere på nå da. Kontakt vår kjære tursjef og meld dere på turen opp til lillestrøm så at vi kan vise Marius hvilket lag han skulle valgt.
Det er på tide og stjele poeng fra Lillestrøm så at vi kan knuse drømmen deres om medalje.

Var selv på min første busstur til Fredrisktad for to dager siden, og det var en kjempe gøy opplevelse.

Så ta og meld dere på denne turen og være med og ha det litt gøy og støtte laget dere har i deres hjerte.

Morten Torjussen
19-06-2007, 20:19
Meld dere på folkens. Fredrikstad turen var kjempegøy. Min første for i år. Var så bra opplegg med konkurranser stemning og hyggelige folk at det med en gang fristet til gjentakelse. Så jeg har meldt meg på til Lsk-turen. Kom igjen å meld dere på NÅ!!!

Neon
19-06-2007, 22:09
Æ kommer, men i egen bil! :D Men vi sees på Åråsen! Still opp folkens!

stallis
19-06-2007, 22:19
Æ kommer, men i egen bil! :D Men vi sees på Åråsen! Still opp folkens!

Tenk miljø. Kjør kollektivt med menigheden i stedet ;)

Neon
19-06-2007, 22:24
Tenk miljø. Kjør kollektivt med menigheden i stedet ;)

Det skulle jeg gjerne gjort, men skal til Oslo etter kampen :D Men det er alltid morro med Menigheden på tur!

stallis
19-06-2007, 22:25
Det skulle jeg gjerne gjort, men skal til Oslo etter kampen :D Men det er alltid morro med Menigheden på tur!

Ikke noe problem. Sitt på med oss inn, ta toget ned til Oslo og tog/buss hjem ;)

Neon
19-06-2007, 22:44
Ikke noe problem. Sitt på med oss inn, ta toget ned til Oslo og tog/buss hjem ;)

Hehe, blir nok bil på oss...

Men hvordan er det med bilietter? Kjøpes de på åråsen før kampstart?

Kenneth Storberget
20-06-2007, 00:13

Har hørt noen om at det kun er biletter til folk som tar buss og tenker miljø denne helgen...... :D

stallis
20-06-2007, 09:39

Det er vel ikke akkurat kø for å komme inn på kampene der oppe så det tror jeg skal går greit å kjøpe i inngangen. Har ikke hørt noe annet foreløpig ihvertfall.

Jan Erik

stallis
20-06-2007, 18:37
Da har jeg fått bekreftet at det blir dobbledekker til Lillestrøm. Det er fortsatt plasser igjen så løp å send meg en melding til 95 88 62 63 eller mail til tur@menigheden.no

Pris kr. 350,- for medlemmer og 450,- for ikke medlemmer.

Hva venter du på? LSK har kun tatt 1 poeng på de siste 4 kampene nå skal RævBK og Start sørge for at de ikke får flere poeng denne uka ;)

Bussen går kl. 10 fra rutebilen i Kristiansand

Som vanlig blir det musikk,DVD, tippe konk og Quiz på turen opp, på hjemveien slapper vi av med et par gode filmer. (Istid var jo en hit sist :))

Noen som lurer på noe er det bare å ta kontakt.

Ha en stålende kveld med på melding til Lillestrøm tur ;)

Jan Erik

Kenneth Storberget
20-06-2007, 19:07
Er jo kjempe at det blir tur, regner med at det ikke er så mange plasser igjen nå som det er en dobbelt dekker.
Kommer jo til og bli dobbelt så kult som det var på Fredrikstad kampen da.

Kansje det er best at dere finner fram istid 2 denne gang da... hehe...

Er jo masse gøy på turene så va venter folk på, se til og sikre deg en plass på bussen og ha en kjempe søndag.

Dazem
21-06-2007, 09:09
Har desverre ikke muligheten. Så blir høyest sannsynlig kroga på meg. Hvor mange påmeldte er det hittil?

stallis
21-06-2007, 09:21
Har desverre ikke muligheten. Så blir høyest sannsynlig kroga på meg. Hvor mange påmeldte er det hittil?

Har ikke helt oversikten nå siden jeg er på jobb med rundt 40. så det er fortsatt plasser ledig. syns du skal kansellere alle avtaler du har gjort Dazem å heller bli med på tur ;)

Dieu7
22-06-2007, 11:55
For de som er i Oslo på søndagen møtes vi på Dubliner (Rådhusgata) før vi tar tog til Lillestrøm.

Alternative togtider fra Oslo S
24.06 16:21 16:32 0:11 - NSB Lokaltog
24.06 17:09 17:20 0:11 - NSB Lokaltog

stallis
23-06-2007, 00:48
Det er fortsatt ledige plasser på bussen. Det er nå folket må vise at en stiller opp også i motgang.

På hver kamp-vi stiller opp-for å støtte laget vårt.

Sett raua i gir å meld deg på tur, avreise fra rutebilen kl. 10

Send mail til tur@menigheden.no eller sms 95886263

Jan Erik

Kenneth Storberget
23-06-2007, 07:17
Tror kansje vi må bytte den sangen... Å synge noe som, På hver hjemme kamp vi stiller opp. Eller på hver kamp vi spiller mot 2 div lag vi stiller opp.

Hallo, skjerp dere litt da.... Fyll opp denne bussen og vis at vi støtter laget i medgang like masse som i motgang.....

boyeman
23-06-2007, 21:04
det er jo ikke alle som har tid til å reise innover på denne kampen (jobb og sånne ting) er du mr kensto på alle borte kampene.

Kenneth Storberget
24-06-2007, 08:10
det er jo ikke alle som har tid til å reise innover på denne kampen (jobb og sånne ting) er du mr kensto på alle borte kampene.

Er ikke på alle borte kamper som er langt og reise, men jeg var i Fredrikstad, og jeg ska til Lillestrøm.
Neste kamp som det er tur til er Viking, den har jeg bestilt tur til. Etter det så er det Stabæk, da er det ferie desverre. Så kommer Enga, og da er jeg på tur med menigheden igjen.
Godset blir en gøy drammens tur, Sandefjord blir en herlige dagstur, Odd er jo bare rett opp i gata og Lyn er siste kampen i serien.

Jeg har full jobb, er gift og har to barn. Så jeg har det like vansleli som mange andre og komme seg på tur.

Å ja, jeg ska på turene som Menigheden setter opp...

Var det noe mere du lurte på Boyeman????????

Agir
24-06-2007, 09:26
Er det forseint å melde seg på eller? når kl kjører dere?

boyeman
24-06-2007, 11:01
det er ikke alle som er så heldig som du som kan reise på alle.