Se full versjon : Innspill til hva som bør være med på turene
For at turene skal bli så bra som mulig er vi avhengig av litt hjelp for å finne ut hva folket ønsker. Kom med innspill så skal vi se hva vi klarer å få til :)
- Musikk
- DVD
- Konkuranser/Underholding
- Div+++++
Kom med forslag
Jan Erik
Jeg har ett lite ønske! Prøv å ikke bare spill start sanger HELE tiden. Varier litt. Lag litt variasjonsmoment. (bare ett råd etter fjoråret). Når det er sagt så ble det slitsomt å høre start sangene hele veien opp til fredrikstad i fjor. Må være mulig å slappe av litt og. ;) Må jo hamstre energi til selve kampen! :)
Resultattipp:)
Nå var du kjapp Markens ;)
Det som allerede er klart og som blir med på Fredrikstad turen er:
- Resutat tipping (vinneren får potten, ingen vinnere og potten går videre til neste tur)
- Fotball Quiz (med premier)
- Start DVD
- Start Musikk
I tillegg er jo store deler av MTC med så jeg regner med Eppo og co drar i gang en kor øvelse eller flere :)
Jan Erik
Jeg har ett lite ønske! Prøv å ikke bare spill start sanger HELE tiden. Varier litt. Lag litt variasjonsmoment. (bare ett råd etter fjoråret). Når det er sagt så ble det slitsomt å høre start sangene hele veien opp til fredrikstad i fjor. Må være mulig å slappe av litt og. ;) Må jo hamstre energi til selve kampen! :)
Veldig enig å det er slike ting vi trenger å vite på forhånd og ikke når vi er kommet til Risør.
Takker for tipset :)
Jan Erik
Må bare melde tilbake at turen til Fredrikstad ser jeg på som en stor suksess! (Selv om vi tapte) så var turen i seg selv meget bra organisert. Likte meget godt den effektive hjemturen. Slikt gjør at jeg vil være med på slike ting i fremtiden også! Kunne desverre ikke LSK kampen. Men Viking kampen så er jeg på plass uansett! Utrolig bra jobba Jan Erik!
Må bare melde tilbake at turen til Fredrikstad ser jeg på som en stor suksess! (Selv om vi tapte) så var turen i seg selv meget bra organisert. Likte meget godt den effektive hjemturen. Slikt gjør at jeg vil være med på slike ting i fremtiden også! Kunne desverre ikke LSK kampen. Men Viking kampen så er jeg på plass uansett! Utrolig bra jobba Jan Erik!
Takker for skyt og tilbakemelding :) Det er jo bare gøy å arrangere turer når en har med en slik fantastisk gjeng på tur:) I tillegg må det nevnes at jeg har hatt meget god hjelp av Kenneth på denne turen, og uten hjelp hadde jeg nok slitt litt.
Ang. Stavanger tur så er det bare å få meldt seg på. ;)
Jan Erik
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.