PDA

Se full versjon : Tabellen

Fredrik
19-04-2005, 10:03
Endelig har det kommer flere sider på forumet.
Jeg vil ha æren av å skrive først her.

Så, hva synes dere om tabellen? Er det overraskende at Start ligger på toppen med Fredrikstad? Nei, men mening er at Start hører til her.

Også andre folk som besøker denne siden kan skrive en menig.

Lynet
19-04-2005, 10:25
Aalesund er vel strengt tatt med som et overraskende topplag de også. Jeg synes det er veldig overraskende at Start, Aalesund og Fredrikstad sammen troner på de tre øverste plassene. Men at Start isolert sett har vunnet to kamper på rad og troner øverst, ser jeg ikke på som den store overraskelsen.

Tydeligvis flere som er overrasket over tabellen...
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/start/article376190.ece

Palle
19-04-2005, 11:12
Det eneste vi vet nå er at vi er sikret to seire i løpet av sesongen. Selvsagt en overraskende start, men jeg tror ikke på noen topplassering før vi har tatt tre poeng fra Viking hjemme og spilt en bra kamp på Lerkendal 5. mai. Da tilllater jeg meg å begynne å synse...

Helge
19-04-2005, 14:52
Synes nå vi skal se LITT realistisk på den tabellen ja. En del lag har gått ut meget bra og så har det blitt med det. Tromsø var vel opp som en løve og ned som en skinnfell for ikke altfor lenge siden.

sava
19-04-2005, 15:37
Dette er en jævli bra for og si det sånn.
Jeg er så sykt glad for tiden, lurer på hvorfor? :wink:

Fredrik
19-04-2005, 15:49
Det er gøy så lenge det varer. men etter et par runder kommer tabellen til å gjevne seg ut. Og jeg tror at vi får se Start kjempe mellem 1.plassen og 5.plassen.
Brann, VIF og RBK kommer til å kjempe i topp 3. Start følger etter på 4.plass og LSK på 5.plass dette kan vippe.

Mr.Nor
03-06-2005, 15:23
Det er gøy så lenge det varer. men etter et par runder kommer tabellen til å gjevne seg ut. Og jeg tror at vi får se Start kjempe mellem 1.plassen og 5.plassen.
Brann, VIF og RBK kommer til å kjempe i topp 3. Start følger etter på 4.plass og LSK på 5.plass dette kan vippe.

Hehe dette har jo vart en stund nå Fredrik, har jo gått ett par runder, å enda er vi der vi hører hjemme, nr 1 blandt Fedrelandet's beste fotballag.

Hva er det vi har som ett håp nå som vi leder ligaen å vi er halvveis om ikke mange ukene. Blandt de 4 beste å royal league plass hadde ikke vært dumt. En Uefa cup plass hadde heller ikke vært å forakte.
Vet ikke om de driver med seeding i UEFA cupen jeg, noen som vet? Om det i så tilfelle er så er jo ikke akkurat vi en storklubb, så kan ikke forvente å bli seeda så høyt, så hadde jo vært enormt morsomt med ett Premier League lag på kristiansand stadion i uefa cup, eller andre storlag.

Hadde en drøm i natt om Everton-Start i en champions league finale. De to mest fantastiske lagene i verden, der såklart Start vant.

Gud det er herlig å våkne opp om dagen, åpne avisa å se om man har drømt, vi leder ligaen.

HeiaStart
03-06-2005, 15:47
vel....selvom jeg håper start tar medalje så tør jeg jo ikke satse alt jeg eier og har på at de kommer til å ligge på topp når serien avblåses...

mr.leipsland
03-06-2005, 15:51
Lag blir seeda i UEFA-cuppen ja.

Start vil gå inn i andre kvalik runde og da er sjansene store for å bli seeda. Blir vi useeda kan vi være uheldige og få tøff motstand

I første runde blir det garantert tøft, og vi vil være useeda. Men er vi heldige med trekkninga så er det mulig å nå gruppespillet.

Vil anbefale å lese http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/

ellers blir det ikke uefa-cup på kristiansand stadion da den ikke er godkjent.