PDA

Se full versjon : Hvor er "Vi er ik Start fra kr.sand"??

Fredrik
22-06-2007, 21:33
Hvor er det blitt av:

"Vi er I K Start fra kristiansand (klapp, klapp, klapp). Vi er I K Start fra Kristiansand (klapp, klapp, klapp) Vi er I K Start (klapp, klapp) Vi er I K Start (klapp, klapp) Vi er idrettsklubben start (klapp, klapp)"

??

har i hvertfall ikke opplevd at vi har sunget den i år på sør arena! det kan jo bli god trøkk i den, når vi i tilleg har tromme og vi er blit flinkere til å klappe og holde takten.

Start in my heart
22-06-2007, 21:41
Etter hva jeg har fått med meg, har vi sunget "Vi er IK Start fra Kristiansand" i nesten alle kampene til nå. Så hvorfor du ikke har hørt at den har blitt sunget før, kan jeg nok dessverre ikke svare på...

Doffeen
23-06-2007, 13:12
Vi har faktisk bare tatt den under odd kampen og en eller to andre kamper. Menigheden klarer ikke holde tempo. Når vi synger verset for 3 gang er de fleste allerede ferdig med 4 ganga. Er helt sinnsykt at d er mulig

Fredrik
24-06-2007, 15:29
kjedelig da!
syns den fungerte så bra i fjor, jeg!

Doffeen
24-06-2007, 17:36
tja, vi brukte den veldig mye. Du la kanskje merke til at vi ikke holdt på så lenge:P Vi blir frustrerte når farta bare øker og øker, men jeg skal foreslå å bruke den mer når jeg kommer hjem;)

Jeg liker den veldig godt jeg

Fredrik
24-06-2007, 19:01
tja, vi brukte den veldig mye. Du la kanskje merke til at vi ikke holdt på så lenge:P Vi blir frustrerte når farta bare øker og øker, men jeg skal foreslå å bruke den mer når jeg kommer hjem;)

Jeg liker den veldig godt jeg

flott doffen!
i fjor hadde vi bare en forsanger som stod på paller. husk at i år har vi 2 ! ;)
hvis de samarbeider bra, så tror jeg takten kan bli bedre.. den er jo allerede bedre synes jeg! :)