PDA

Se full versjon : Viking - Start 29 Juli

stallis
25-06-2007, 12:39
Ca 1 mnd igjen til neste bortetur som går til Oljebyen Stavanger. Påmeldingen er i gang og første bussen nærmer seg full allrede så skal du/dere være med er det bare å få meldt seg på.

Turgruppa jobber også med å få til en overnattings tur til Stavanger men da er vi avhengig av at folket melder seg på i EKSTREMT GOD TID og ikke dagen før som mange gjør. Dette forde det kreves planlegging med tanke på Hotell og antall rom.

Vil du på overnattingstur så trenger jeg tilbakemelding så fort som mulig på om det er interesant. (send meg en mail eller sms)

Meld deg på i dag før det er forsent :)

tur@menigheden.no eller sms 95 88 62 63

Det er bindende på melding. De som ikke møter opp blir fakturert.

Kenneth Storberget
26-06-2007, 18:04
Spørsmål til dere i Menigheden Øst.

Kommer det buss fra Oslo på denne turen? Har dere planlagt dagstur eller overnatting?

Alf Qaida
26-06-2007, 18:46
Angående overnattingstur. Er det fra fredagen, eller fra lørdagen?

stallis
27-06-2007, 09:13
Angående overnattingstur. Er det fra fredagen, eller fra lørdagen?

Det blir i såfall Lørdag - Søndag, med forbehold om nok interesse for dette. Nå ble jo TV kampene klare i går og denne kampen går som planlagt søndag kl. 18.

Jan Erik

Kenneth Storberget
07-07-2007, 18:59
Nå er det ikke lenge igjen til turen til Viking, har folk klart og melde seg på denne turen?
Er det mange som ska på overnattings tur til Stavanger denne helgen?

Synes det er flaut hvis vi ikke klarer og fylle to busser som vi klarte i fjord. Så har du ikke meldt deg på så synes jeg du ska gjøre det, for det har jeg gjort og gleder meg sinnsykt.

Lars Petter Stendal
07-07-2007, 20:48
skaffer menigheden billettene slik at de som skal på tur bare betaler til de, eller må alle skaffe hver sine billetter? Kan bussen stoppe på Rom i Lyngdal eller må vi til Mandal for å komme seg på? Noen som vet?

Kenneth Storberget
07-07-2007, 22:59
skaffer menigheden billettene slik at de som skal på tur bare betaler til de, eller må alle skaffe hver sine billetter? Kan bussen stoppe på Rom i Lyngdal eller må vi til Mandal for å komme seg på? Noen som vet?

Som jeg har hørt som stopper bussen i Lyngdal hvis det er folk der som har bestilt tur og at dem møter opp (er vel på hydro dem stopper), pluss at dem stopper vel og slipper av folket på vei hjem også. :)

Om tursjefen ordner med biletter vet jeg ikke, men send en mail til tur@menigheden.no og spør Jan Erik, det er han som vet alt dette. Vet at når vi var i Fredrikstad så ble det bestilt billetter på forhånd og vi betalte dette på bussen, så fikk vi billetter når vi kom til samlings puben.
Når vi var på Lillestrøm kampen så kjøpte man sin egen billett når man kom på stadion, så vet ikke praksisen i Stavanger for der har jeg ikke vært før.

Men regner med at alle som er på bussen kommer inn på stadion, kan ikke tro noe annet.

Morten Torjussen
08-07-2007, 02:25
Det har jo vært sånn at de som reiser organisert er garantert plass.

Lars Petter Stendal
08-07-2007, 03:20
Det har jo vært sånn at de som reiser organisert er garantert plass.
får vi billettene på bussen da eller?

stallis
12-07-2007, 10:16
Menigheden får ca 500 billetter til denne kampen. Hvordan disse skal selges er ikke avklart enda men info kommer på forsiden til Menigheden.

De eneste som er garantert billett er de som reiser med buss så det er jo bare å få meldt seg på :) Pris kr. 250,- for medlemmer og 350,- for ikke medlem. Send en mail til tur@menigheden.no eller sms til 95 88 62 63

Vi tar opp folk i Søgne, Mones i Mandal og Hydro i Lyndal. Husk å gi beskjed ved påmelding om hvor du går på. Det er bindende på melding på turene, de som ikke møter opp blir fakturert.

I medgang og motgang vi stiller opp.

Jan Erik

stallis
12-07-2007, 16:45

Vi stopper på Hydro i Lyngdal.

Kenneth Storberget
13-07-2007, 02:34
Vi stopper på Hydro i Lyngdal.

Regner med at det var svar på at dem som er på bussen er garantert billett til kampen.

stallis
13-07-2007, 11:02
Regner med at det var svar på at dem som er på bussen er garantert billett til kampen.

Hvis du leser de 2 siste innleggene så bør til og med du skjønne det :)

stallis
15-07-2007, 22:59
Første bussen til Viking turen er full og vi begynner med buss 2. så det er bare å få meldt seg på ;)

send mail til tur@menigheden.no eller sms til 95886263

Avreise søndag 29 Juli kl. 10 fra Rutebilen i Kr. sand, vi stopper i Søgne, Mones og Hydro i Lyngdal for å ta opp folket. :)

Eppo
18-07-2007, 14:50
hvordan ligger buss nr.2 ann?

Kenneth Storberget
18-07-2007, 15:20
hvordan ligger buss nr.2 ann?

Rett bak buss nr 1 håper jeg.....

Fasitsetteren
18-07-2007, 15:49
Hvor mange ledige plasser er det nå?

stallis
18-07-2007, 16:22
Sitter på jobb og har ikke helt oversikten men ca 20 plasser igjen så her gjelder det å være kjapp hvis en skal være med.

Ut på tur aldri sur, vi er på vei til årets andre borte seier :)

stallis
18-07-2007, 16:24
Rett bak buss nr 1 håper jeg.....

ikke hvis buss nr. 2 kjører først :)

Lars Petter Stendal
18-07-2007, 16:38
Skal vi ned i sentrum når vi kommer til Stavanger? Bare lurte på om vi har noen "planer" på hva vi skal gjøre når vi kommer til oljebyen.. Samlingspub eller noe sånt? Kampen begynner vel ikke før 6 uansett.

stallis
18-07-2007, 17:05
Skal vi ned i sentrum når vi kommer til Stavanger? Bare lurte på om vi har noen "planer" på hva vi skal gjøre når vi kommer til oljebyen.. Samlingspub eller noe sånt? Kampen begynner vel ikke før 6 uansett.

Vi skal innom en pub i sentrum, men hvilken det blir er ikke bestemt enda. Kenneth jobber med saken. Vi kjører fra Kristiansand kl. 10 og beregner ankomst til Stavanger kl. 2

stallis
18-07-2007, 20:57
Pr. i dag onsdag kveld er det kun 24 plasser igjen til Viking turen. Har du ikke meldt deg på, så er det påtide å reagere ;)

Send en mail til tur@menigheden.no eller sms til 95886263 NÅ.............

See you on tour

Jan Erik

stallis
20-07-2007, 22:47
Vi skriver fredag kveld og det er kun 15 plasser igjen til Viking turen så har du tenkt deg på tur så er det virkelig på tide å få meldt seg på. Gjør oppmerksom på at det ikke blir satt opp flere busser uansett å mange som måtte finne på å hyle den siste uka.

Vil samtidig få rette en takk til alle dere som allerede har meldt seg på med at dere har vært ute i forholdsvis god tid og letter arbeidet mitt veldig med det. Det er veldig tungt å måtte mase på folk siste uka før tur for å få fylt opp bussen. Så tusen takk alle sammen :) og fortsett med det, flere turer kommer så det er bare å få meldt seg på. Begynn i dag i morgen kan det være for sent ;)

Vi ses på sørløkka til søndag og på Viking tokt neste søndag :)

Jan Erik

stallis
22-07-2007, 21:55
Søndag kveld er det kun 10 ledige plasser på Viking turen. Først mann til mølla.........

Jan Erik

Doffeen
23-07-2007, 08:41
kl er avreise?

Kenneth Storberget
23-07-2007, 09:06
kl er avreise?

10.00 fra rutebilen.

stallis
23-07-2007, 10:18
kl er avreise?

Info kommer på sms i dag eller i morgen, men vi reiser fra rutebilen kl. 10 og ber alle møte kl. 09.30 så vi får plasert folket og får en oversikt før vi kjører.

Jan Erik

stallis
24-07-2007, 22:05
Vi reiser fra rutebilen i Kristiansand kl. 10 presis, fremmøte kl. 9.30. Vi henter videre folk på buss stoppet ved E 39 i Søgne ca 10.15 og Hydro Texaco i Lyngdal ca kl. 11. Billettene til kampen koster etter det jeg har hørt kr. 220,- og alle som er med på bussene får kjøpt disse ombord. Beregner ankomst Stavanger ca. kl. 14 hvor de som er gamle nok samles på Beverly. De som ikke vil/kan gå der, har tid på egenhånd frem til bussene går opp til stadion kl. 17.00.

På turen bort blir det som vanlig tippe konk og Quiz ++
Det blir Pizza på returen (i Randaberg), bestiling på dette tas på turen bort (pris ca 200 for stor pizza) Vi selger som vanlig "kald" brus om bord til 20 kr.

Da håper jeg alle er klare for tur og 3 sinnsykt viktige poeng ;)

Vi ses til søndag.

Jan Erik

stallis
24-07-2007, 22:07
Glemte en liten ting i farta.

Grunnet noen avbestillinger har vi 9 ledig plasser på bussene.

Første mann/kvinne/gutt/jente til mølla ;)

Pris for medlem kr. 250,- ikke medlem kr. 350,-

Jan Erik

stallis
25-07-2007, 22:51
Glemte en liten ting i farta.

Grunnet noen avbestillinger har vi 9 ledig plasser på bussene.

Første mann/kvinne/gutt/jente til mølla ;)

Pris for medlem kr. 250,- ikke medlem kr. 350,-

Jan Erik

3 ledige plasser onsdag kveld.

Jan Erik

Morten Torjussen
27-07-2007, 23:03
Det nærmer seg søndag og avreise. Gleder meghttp://www.menigheden.no/vbforum/images/icons/icon7.gif

stallis
28-07-2007, 14:03
Bussene er smekk fulle og vi er klar for Viking tokt og 3 poeng. Til de som ikke har kjøpt billetter så er det ca 350 - 400 billetter som blir lagt ut for salg på Viking stadion i morra. Ja jeg har de hjemme men har ikke lyst til å bruke lørdags kvelden som en billett sentral. Håper folk kan respektere det.

Jan Erik

Morten Torjussen
28-07-2007, 22:19
Bussene er smekk fulle og vi er klar for Viking tokt og 3 poeng.

Smekk fulle..Stig skal jo ha en plass hjem:icon_cool:

Kenneth Storberget
28-07-2007, 22:41
Smekk fulle..Stig skal jo ha en plass hjem:icon_cool:

Det var han som gjorde bussen full da... Eller så får han bare klapp settet fremst. Så kan han sitte der og synge og kose seg...

Fasitsetteren
28-07-2007, 23:18
Hva koster billettene? Ser du skriver 220,- her, men på Vikings egne sider har bortefeltene (P og Q) en pris på 190 kroner. Er det 30 i gebyr for noe eller hva er det?

stallis
28-07-2007, 23:39
Hva koster billettene? Ser du skriver 220,- her, men på Vikings egne sider har bortefeltene (P og Q) en pris på 190 kroner. Er det 30 i gebyr for noe eller hva er det?

Prisen er kr. 220,- Viking gjør som RBK og tar samme pris som de må betale hos oss. Vi er tildelt felt O

Stol aldri på internett ;)

Jan Erik