PDA

Se full versjon : Landslaget

aulin
19-04-2005, 13:37
Hva er det som gjør at Hareide atter en gang velger en spiller som Petter Rudi i førsteellveren? Leser på http://fotball.fvn.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=76932 at Rudi sannsynligvis starter morgendagens kamp mot Estland.

Greit nok at M. Andresen meldte forfall, men det burde alikevel være rikelig med spillere som står forann Rudi i køen?

Helge
19-04-2005, 14:13
Ja, det er en gåte!!!! Mannen er jo HELT talentløs og har sammen med Trond Andersen (veit han ikke er med nå altså, men tidligere) INGENTING å gjøre på landslaget. Nei, sett inn folk som holder et LITT høyere nivå vær så snill!!!!

Lynet
19-04-2005, 15:31
Ja, det er en gåte!!!! Mannen er jo HELT talentløs og har sammen med Trond Andersen (veit han ikke er med nå altså, men tidligere) INGENTING å gjøre på landslaget. Nei, sett inn folk som holder et LITT høyere nivå vær så snill!!!!

Joda Trond Andersen er med, han starter trolig som stopper sammen med Riseth...
Jeg har aldri skjønt hvorfor Andersen har vært på landslaget. Semb forgudet han jo. Det virker som det kun er landslagstrenerne som ser noe i ham. Rudi var god før men er utgått på dato. har blitt avkledd i to kamper av Hæstad i år, en i vinter og sist nå på søndag. Latterlig at han i det hele tatt er med til Estland, reserve eller ikke reserve!

sava
19-04-2005, 15:34
Rett og slett pinlig og latterlig.
Jeg kan ikke skjønne at Rudi i det hele tatt er tatt ut på landslaget, han har da ikke gjort seg bemerka på klubblaget sitt og hørte at han til tider var elendig i Molde-start.
Hvorfor ikke prøve Hangeland der for.eks? En spiller som ihvertfall har talent.

Palle
19-04-2005, 16:13
Er enig med dere i at Rudi suger. Men nå ser det ikke ut til at spillerne her hjemme står i kø for å bli med til Estland, akkurat.

For øvrig er jeg spent på om Valencia får spilletid i morra. Hareide har etterlyst mer initiativ og mindre pauser fra Daniel Braathen, så det kan jo være Alex kommer innpå hvis Braathen ikke skjerper seg.

franki
20-04-2005, 08:59
Helt enig han har spilt veldig dårlig til nå i serien...
også på treningskampen mot start spillte han dårlig

vb
20-04-2005, 14:58

Talentløs er vel kanske litt drøyt... Sannheten er vel heller at han er (var) et kjempetalent som med unntak av et lykketreff mot Finland aldri har klart, og aldri kommer til å klare, å komme opp på det nivået alle forventet da han var i begynnelsen av 20-åra.

Men helt enig, Hareide burde heller bruke kalorier på yngre spillere som det faktisk fortsatt finnes håp for...

sava
20-04-2005, 17:10
Hangeland starter heldigvis :D

REBell
20-04-2005, 18:40
Var ikke en kamp som man ser på nytt.

cfossnes
20-04-2005, 18:56
Hareide gav i alle fall ikke noen signaler om at Valencia er aktuell for Italia i dag. Tipper Braathen er den som er nærmest høyreving-plassen i øyeblikket. Spilte i følge rapportene bra og scoret.

sava
20-04-2005, 18:57
Skuffende at ikke Valencia kom inn...

klokkeren
20-04-2005, 19:07
Rett og slett NORGE i ett nøtteskall.... Her dominerer vi hele kampen uten at noen utmerker seg. Så da vi går opp i 2-0 og sovner, så gjør lagledelsen absolutt ingenting. Satan og møkkalei jeg er den rompis kulturen til norge. Tar de først med seg ungutter så skal de få spille i en så ubetydelig kamp mener nå jeg. En ting er i alle fall sikkert og det er at Costa rica kampen skal ikke ses om ikke en I.K Start spiller starter.... Inn kommer han jo ikke uansett for bytter hva er vel det....

Bare for å ha sagt det..... Det er en SKAM å se Petter Rudi på Norge. Den mannen har sagt så mye dumt og samtidig ikke prestert at det er en skandale.

sava
20-04-2005, 19:19
Ja det er merkelig... :roll:

Keiko
20-04-2005, 22:50
Rudi er desverre UTROLIG dårlig!!

Synes desverre ikke treningskamper har så mye for seg!!

Hareide gav i alle fall ikke noen signaler om at Valencia er aktuell for Italia i dag.
He he litt ivrig?? Gi gutten 1 år, så er han fast inventar!!

sava
09-05-2005, 21:39
God nyhet for Norge, Rudi er skadet og spiller ikke mot Italia :D
En gåte at han er tatt ut...

Reservesamen
09-05-2005, 21:49
Er det duket for Doffen da, mon tro. En overbevisende opptreden mot Costa Rica, så er vel plassen hans.

Lynet
09-05-2005, 22:24
Fredag tar Hareide ut troppen til kampen mot Costa Rica. Blir det noen Startspillere å finne i troppen, isåfall hvem?

Jeg tror med ganske stor sikkerhet at Hæstad og Valencia blir å finne i troppen. Valencia får ny tillit, og Hareide har lenge ønsket å se Hæstad.
Ellers har det sneket seg inn en følelse av at muligens Borgersen kan bli tatt ut, men dette er jo veldig usikkert, og bare noe jeg selv tror det kan være en mulighet for.

Men altså; Valencia og Hæstad for Norge mot Costa Rica!

sava
09-05-2005, 22:26
En spiller jeg er helt sikker på blir tatt ut er Hæstad.
Litt mer usikker på Valencia men både håper og tror han kommer med, for akkurat nå er det få hvis ingen som er i bedre form enn han.
Tviler på at Borgersen blir tatt ut men hvem vet :wink: