PDA

Se full versjon : Fjerne innlegg fra sangtråd?

Terje Brede
13-07-2007, 18:08
Jeg mener folk bør få lov til å få si akkurat hva de har lyst til å si uten at enkelte skal blande seg inn og tro de er konger på haugen!!!!!!
Jeg skrev et innlegg ang supporter sanger som jeg mener ikke hører hjemme noen plass og det har de heller aldri gjort, så da fikk jeg følgende advarsel:
Kjære Terje Brede,

Du har motatt en ADVARSEL fra Menigheden.no - Norges største IK Start portal!.

http://www.menigheden.no/vbforum/showthread.php?p=141543

Årsak: ggggggggggggggggg
-------
ddddddddddddddddddddddddd
-------

Denne advarselen er verdt 9999999 poeng og vil/kan føre til mindre funksjoner her på forumet, til advarselen er opphørt. ALVORLIGHET VIL ALDRI BLI OPPHØRT ...

Med Vennlig Hilsen,
Menigheden.no - Norges største IK Start portal!

Æ Æ START FAN!

Ha ha...
En (%(%&)/?)`?) vits spør du meg!!!!
Nei vi medlemmer kan ikke si noe vondt om supporter klubben vi er medlem av, for da får vi ikke komme inn på forum sidene å si hva supporter klubben vil!!!
Så hvem vil kvitte seg med hvem?

REBell
13-07-2007, 18:31
Man skal mene saklige ting, et forum er åpent for meninger. Hvis et innlegg tar debatten helt på ville veier er det ikke vår interesse å ha det der.
Nå har ikke jeg fjernet noe innlegg av deg, men generelt skal det være en hvis mening i det og det skal holde seg til trådens opprinnelige tema.

Men er du misfornøyd med sangene, ta tak i det på en konstruktiv måte, lag gode forslag som er gjennomførbare.

Man kan ikke endre ting med å slakte andre, da ender man ikke opp med noe godt til slutt.

Tarune
14-07-2007, 00:40
Den advarselen ble slik fordi du fikk 2 advarsler på 2 innlegg i løpet av 5 minutter, og gadd ikke skrive det samme i den andre advarselen. Hva men å skrive hva som stod i den første advarselen heller? Du forstår vel at den andre advarselen gjelder for det samme? Må skrive noe der siden minimum antall tegn i meldinger er 10. Derfor ble det sånn.