Se full versjon : Stabæk - Start 13 August
Neste borte tur er allrede om 2 uker borte mot Stabæk. Kampen går mandag 13 august og avspark er kl. 19.
Pris for buss tur/retur er kr. 300,- for medlemmer og 400,- for ikke medlem. Kamp billett kommer i tillegg.
Påmeldingen er igang, hva venter du på ;)
Send mail til tur@menigheden eller sms til 95 88 62 63
Alle påmeldinger skal inneholde navn på reisende, medlem/ikke medlem og mobil nr. til alle.
Jan Erik
Priser
Felt Å kr 130,- rabattert (normalpris er 160,-) inkl. alle gebyrer.
Klokkesvingen kr 50,- ingen gebyrer
Felt Å er i hjørnet på langsiden inngang B. Klokkesvingen har inngang C.
Felt Å har 297 plasser, når disse er solgt blir klokkesvingen brukt.
Slik det ser ut nå blir det kun salg på Nadderud før kampen, om billettene blir tilgjengelig på billettservice vet jeg ikke enda.
Alle mann/kvinner og barn til Blærum. :)
Meld deg på tur ;)
Jan Erik
Jan Erik,Er det rabatt for barn/ungdom på bus turer,jeg har 2 gutter som gjerne vil værre med.:)
Jan Erik,Er det rabatt for barn/ungdom på bus turer,jeg har 2 gutter som gjerne vil værre med.:)
Nei det er desverre ikke det. Grunnen til det er at det koster det samme å leie bussen om vi fyller den med barn eller voksne og at vi må ha et minimum med påmeldte for å kjøre turen.
Håper du melder på gutta fordet ;)
Jan Erik
Fasitsetteren
02-08-2007, 23:07
Hvor mange er det plass til? Hvor mange har meldt seg på?
Hvor mange er det plass til? Hvor mange har meldt seg på?
Bussen tar 46 og vi må ha minimum 38 for å kjøre turen. Kun 2 påmeldte til nå så her går det trægt.
Mulig vi får en flunka ny dobbeldekker til denne turen. Dette fordi buss selskapet er så fornøyd med å kjøre oss på turer :)
Denne tar 82 personer hvorav 16 plasser nede med bord.
Ferien er over folkens og gutta trenger støtten din også på borte kamper.
Meld deg på NÅ......
Absolut siste frist for påmelding er mandag 6 August innen kl. 12.00 da blir det bestemt om vi kjører tur eller ikke.
Jan Erik
Hei Jan Erik. Når kjører bussen til stabæk?
Spørsmålet er OM den kjører i det hele tatt.
Kun 4 påmeldte til nå så det ser ikke lovende ut for tur hvis ikke det ramler inn med påmeldinger de neste 2 dagene.
Billy Bright
07-08-2007, 14:02
HELT UTROLIG at av en medlemsmasse på 2000, er det fire stykk som melder seg på tur i klubbens mest kritiske fase på lenge, lenge!
Dedikerte, trofaste, ekte supportere og annet generell pisspreik kan dere spare meg for i en hver sammenheng i fremtida. Ingen tvil om at samhold og den sosiale biten som er føkkings viktig i en supporteklubb er helt fraværende i Menigheden anno 2007. Dette er vel forøvrig en tendens i hele supporter-Norge. Folk peker ut sidemannen om han kaster en snus i retning banen. Nei akk og ve, plastikk/PK-kulturen ser ut til å ingen ende ta..
Når stormen virkelig står på er det capsene som står fram.
Heia,heia.
HELT UTROLIG at av en medlemsmasse på 2000, er det fire stykk som melder seg på tur i klubbens mest kritiske fase på lenge, lenge!
Dedikerte, trofaste, ekte supportere og annet generell pisspreik kan dere spare meg for i en hver sammenheng i fremtida. Ingen tvil om at samhold og den sosiale biten som er føkkings viktig i en supporteklubb er helt fraværende i Menigheden anno 2007. Dette er vel forøvrig en tendens i hele supporter-Norge. Folk peker ut sidemannen om han kaster en snus i retning banen. Nei akk og ve, plastikk/PK-kulturen ser ut til å ingen ende ta..
Heia,heia.
Så så... Poenget er vel ikke hvor mange som kjører buss? Det er vel heller hvor mange som stiller opp på kamp?
Og akk ja, legge kampene til en mandag hvor folk jobber......
Heia,heia.
Hva er det du prrøver å si? Er supporterklubbenen tid over ?
Æ ska på kamp, men kommer i egen bil!
Turen er avlyst pga for få påmeldte.
Jan Erik
Billy Bright
09-08-2007, 18:37
Hva er det du prrøver å si? Er supporterklubbenen tid over ?
Jeg pirker borti det ja. Men holder alle rom åpne for alternative tolkninger. Som den kunstneren jeg er.
God helg.
Roy Eriksen
11-08-2007, 11:29
Heia,heia.
Du må ikke glemme at mange begynne å jobbe på mandag. Jeg må begynne på mandag etter 7 ukers ferie. Regner med at det blir mye overtid. hehehe
Dumt at kamp spiller både søndag og mandag. Bedre kun lørdag
vet dette ikke passer inn her, men... er det mulig å kjøpe supporterutstyr på nette??? lurer oxo på om det er i den svingen folk fra start kommer til å stå på kampen mot stabekk. Vi er to fra drammen som skal heie på dere:) :)
allo.. noen der? er samboer med en start gutt, vi vil gjerne stå sammen med start supportere på kampen i morra. er det svingen vi da skal kjøpe biletter??
fant svaret i en annen link.:icon_redface:
fant svaret i en annen link.:icon_redface:
Det enkleste hadde vært å lese gjennom denne tråden og begynt med innlegg nr. 2 ;)
Da har vi på jobben, samla full buss til vif kampen. Så mye folk kommer det nok.
Dog, skal en del av dem som kommer med oss, stå med Klanen.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.