Se full versjon : Erik Solér
Annan_er_best
06-08-2007, 11:19
Gratulerer med dagen!
Grattis herfra også! Man kan si hva man vil om klubbens resultater og ledelsens beslutninger denne sesongen, men denne karen har gjort utrolig mye positivt med IK Start.
Dessuten; den mannen er en vinner og gir seg ikke så lett. Sånt trenger vi.
Annan_er_best
06-08-2007, 12:40
Kjøss meg langsomt...
Hvem da? Jeg har ihvertfall ikke lyst.
MrKokken
06-08-2007, 12:40
Kjøss meg langsomt...
Tullete.
Gratulerer med dagen, Erik!
Gratulerer med dagen.
Start hadde nok aldri vært i tippeligaen i dag hadde det ikke vært for Erik
Kjøss meg langsomt...
Pass deg før Solér tar deg på ordet...
Øyvind S.
06-08-2007, 13:00
Gratulerer med dagen Erik!
Vi hadde nok ikke hatt verken Start i Tippeligaen, Sør Arena eller "året vi aldri glemmer" uten deg.
Jeg tillater meg likevel å ønske meg en gave på vegne av deg:
Stig Inge Bjørnebyes oppsigelsessøknad.
Kenneth Storberget
06-08-2007, 13:39
Gidder ikke og bruke kref.............................................. ..............
Pass deg før Solér tar deg på ordet...
ha ha fantastisk!! ;)
Grattis Erik!
benwright
06-08-2007, 16:34
Gratulerer!
Ole Gilboe Hermansen
06-08-2007, 17:37
Gratulerer da Erik.
Han fikk værbal bank av svigers i majorstukrysset...kjøre bil kan han ikke men årene går og start består !!!
Grattis da milliongliset:grin:
ALI-Ikke Kristen
06-08-2007, 23:45
^^ Forbanne historieløse idioter.
Gratulerer Soler.
Lars Petter Stendal
07-08-2007, 00:09
grattis m dagen Erik.. (10 min på overtid)..
Morten Torjussen
07-08-2007, 00:43
Grattis med dagen Erik
Notch Johnson
07-08-2007, 11:48
Grattis på etterskudd..
men altså, Erik, den joggeturen du og Stig Inge har i jegersberg før hver hjemmekamp kan du bare droppe. Jeg har ingen tro på at du påvirker Stig med taktikkpraten din. Han blir vel bare enda mer forvirra.
Du innvolverer deg for mye.
Grattis ja Erik. Lykke til og ha en god dag
Vel bursdagstråd eller ikke...
Har ventet lenge nå og sannelig sto han ikke frem på 21 nyhetene å innrømmet feilansettelser de 2 siste sesongene.
Takk solèr, det var det jeg ville høre.
Selvkritikk og ydmykhet er det vi trenger nå, da vi er der vi er pr idag.
Jeg regner med SIB var hoveddelen i selvkritikken.
Øyvind S.
30-10-2007, 23:26
Regner også med at SIB var den viktigste innrømmelsen av feil der ja..
Meget bra av Soler og innrømme feil, og at jeg tror han lærer av sine feil er en av grunnene til at jeg sterkt håper at Soler fortsetter i klubben.
Solèr har gjordt MYE bra, men i det siste kunne jeg ha sparket døra inn hos han.
Nå håper jeg at vi gjør klokere valg til neste års plan.
T.o.m han må jo ha sett at ambisjoner kontra ansettelser har vært motstridende
T.o.m han må jo ha sett at ambisjoner kontra ansettelser har vært motstridende
For ikke å si innkjøpet av opphavet til nick'et ditt.
Ole Gilboe Hermansen
31-10-2007, 08:03
Alle kan gjøre feil også Erik, men det er kun de som har litt selvinnsikt som faktisk innrømmer det. Nå er det viktig å klare oss og så tar vi oppsummeringen og fremtidsplanene senere.
sven_kloster
31-10-2007, 10:28
Vel bursdagstråd eller ikke...
Har ventet lenge nå og sannelig sto han ikke frem på 21 nyhetene å innrømmet feilansettelser de 2 siste sesongene.
Takk solèr, det var det jeg ville høre.
Selvkritikk og ydmykhet er det vi trenger nå, da vi er der vi er pr idag.
Jeg regner med SIB var hoveddelen i selvkritikken.
Link til saken:
http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1415361.ece
Ygor er ingen feilkjøp.
I år har pinadø svært få spilt godt og ikke minst gjevn i form.
Det blir som matta sa;
David måtte prestere og score mål for å få en fornyet og bedere kontrakt.
Ikke serlig smart sakt når man sier at en spiss skal score mål på et lag på en tid der vi skapte 3 halvsjanser i løpet av en kamp.
Ygor er for fremtiden og om han føler det riktig å være i Norge med sitt potensiale.
Vel, jeg synes ikke Ygor har vært så god utover sesongen. Og slett ikke vist kvalitet som forsvarer prisen hans. Han skal få tid på seg, men pr nå irriterer spillestilen hans meg mer enn den gleder meg.
Morten Torjussen
14-11-2007, 10:58
Erik Soler uttalte for ikke så lenge sia at han kom til bli i Start noen år til. Nå har han endret lit mening
"- Som leder tror jeg at jeg er best når noe skal bygges opp. Rykker vi opp, kan det hende Start må se seg om etter en ny styreleder. Jeg er usikker på om jeg har de lederferdighetene som kreves for å være styreleder om vi skulle rykke opp, sa Solér til Agderposten etter foredraget."
http://fotball.fvn.no/forstediv/article94562.ece
Ole Gilboe Hermansen
14-11-2007, 11:14
Betyr det at pengene hans også forsvinner eventuellt? Eller vil han fortsatt spytte penger inn i klubben?
Morten Torjussen
14-11-2007, 11:23
Han sier jo han vurdere å trekke seg fra styrelederrollen. Han kan vel fortsatt være investor.
Ole Gilboe Hermansen
14-11-2007, 11:25
Godt poeng.
Lars Olav Karlsen
14-11-2007, 11:43
Spennende, får igjen mye av respekten jeg hadde for Soler nå.
Eller gå i seg selv og forbedre seg, og ikke legge seg flat for sine tanker om seg selv.
Ikke gi opp solèr. Du har feilet, du må ha lært og en i din stilling kan ikke bli mester uten å ha prøvd og feilet...man lærer av det.
Ansettelser og ambisjoner er ikke overens, dette kunne jeg og sikkert hele menigheden skrevet under på.
Føler uttalelsene til Solèr mer og mer tyder på at han ønsker å avslutte sitt engasjement i Start. Det er synd...
Føler uttalelsene til Solèr mer og mer tyder på at han ønsker å avslutte sitt engasjement i Start. Det er synd...
Første som slo meg var at det kanskje er ønske om å hente inn tungt skyts og hjelp utenfra til å drive klubben på toppnivå, noe jeg har ønsket lenge. Men enig at det er synd om han trekker seg helt ut. Har på en måte vært betryggende å ha ham her...
frankieboy
16-11-2007, 21:59
Trodde ikke Erik Soler var mannen som gav seg før han hadde fått det slik han ville... Han har jo også sagt at han har et 10-års-prosjekt - som han nå har 4 år igjen, og at han dermed ikke gir seg før det.
Kanskje han gir seg som styreleder, men at han trekker seg ut av Start tror jeg ingenting på. Kanskje den dagen som Start er etablert som topplag - men ikke nå som man har sviktet!!
Om ikke spillerne er revansjelystne så tror jeg absolutt at Erik Soler er det!!
Øyvind S.
17-11-2007, 00:18
Eller kanskje det er Messi sine kilder som har hatt rett?? ;)
mr.leipsland
17-11-2007, 13:35
Eller kanskje det er Messi sine kilder som har hatt rett?? ;)
Da har ikke Solér langa tida igjen før aksjene må være solgt :)
Men for de som bryr seg så står det ett innlegg fra en tidligere fotballformann i Start, Kjell Arnesen, i avisa i dag. Der tema er at "Start vil være tjent med å ta en snarlig diskusjon om ledervervet i klubben".
Notch Johnson
23-11-2007, 10:47
Betyr det at pengene hans også forsvinner eventuellt? Eller vil han fortsatt spytte penger inn i klubben?
Erik Soler har ikke hatt ei krone å spytte inn i Start på mange år.
Mannen er jo bankerott.
At han fremstår som den åleglatte ferdigsminka investoren som "eier" klubben gjør meg kvalm.
Han bør komme seg vekk fortest mulig sammen med Wiggen.
De to har ødelagt mye.
Giovanni
23-11-2007, 11:40
Full innsikt skjønner jeg... jævla nisse
stinger2
23-11-2007, 12:00
Erik Soler har ikke hatt ei krone å spytte inn i Start på mange år.
Mannen er jo bankerott.
At han fremstår som den åleglatte ferdigsminka investoren som "eier" klubben gjør meg kvalm.
Han bør komme seg vekk fortest mulig sammen med Wiggen.
De to har ødelagt mye.
Hva har Wiggen gjort feil de sisste årene?, 2 juniortittler?
Når det gjelder Soler,så har nok ikke penger til klubben lengre. Når han kom inn i klubben var det en klubb som var nermest konkurs, men da var det bare småpenger i forhold til det det er nå. Men at han skal ut av klubben er jeg ikke enig i.
Notch Johnson
23-11-2007, 22:46
Full innsikt skjønner jeg... jævla nisse
Du snakker sikkert også jevnlig med sentrale folk i Startmiljøet skjønner jeg :)
...og ja, på julaften hender det at jeg er en nisse...
At Soler og Wiggen, til tider har vært en påkjenning for startmiljøet, vet alle som følger med litt...!
ER forsåvidt ikke enig i at de nødvendigvis bør fjernes, men de bør i alle fall evalueres, som alle andre!
Ole Gilboe Hermansen
23-11-2007, 23:06
Vil si at Erik har fått litt innsikt når han vurderer å trekke seg som styreleder om vi får sukesse og Bård W. ville jo ikke bli assistent. Ellers er jeg enig at alle i Start systemmet bør evalueres og jeg velger, uten å ha kontakter, å tro at det gjøres etter denne fiasko sesongen vår.
Jeg er ganske sikker på at alle personer i Start vil bli evaluert etter de to siste sesongene. Det jeg er mest spent på er hvordan Matta og Skisland vil klare å jobbe sammen.
Og du, Ygorno1, Jeg foretrekker å kjøsse deg langsomt i ræva enn på trynet ditt.....
Notch Johnson
23-11-2007, 23:20
Bård W. ville jo ikke bli assistent.
....eller for å si det på en annen måte..vil noen av spillerne ha ham..? ;)
Jeg er ganske sikker på at alle personer i Start vil bli evaluert etter de to siste sesongene. Det jeg er mest spent på er hvordan Matta og Skisland vil klare å jobbe sammen.
Og du, Ygorno1, Jeg foretrekker å kjøsse deg langsomt i ræva enn på trynet ditt.....
Siden du sist skrev et innlegg for snart 1 år siden og du kommer her å pisser meg i trynet som det eneste du er her for, kan jeg oppfordre moderator til å likeså greit fjærne deg for evig og alltid på forumet.
Du ville blitt kildesortert som spesialavfall.
Siden du sist skrev et innlegg for snart 1 år siden og du kommer her å pisser meg i trynet som det eneste du er her for, kan jeg oppfordre moderator til å likeså greit fjærne deg for evig og alltid på forumet.
Du ville blitt kildesortert som spesialavfall.
Du får ta det som et kompliment at du er såpass irriterende at du fikk fyren til skrive et innlegg etter å vært avholds i over et år....
Bare fordi jeg har annet syn på enkelte ting.
Vet ikke engang hva FAKTSIKE grunnlaget er en gang!!
En ting er å være uenig men en anne ting er å slenge personlig dritt opp i trynet på folk.
Tål å høres andres meninger...la oss være uenige men ikke oppfør oss som en klasse med 6 åringer.....så går det så bra tilslutt:)
Til YgorNo1 og Gimli og dere andre her inne som ikke har annet å gjøre enn å kritisere hverandre; Les forumreglene våre. YgorNo1, du er ikke moderator.
Til YgorNo1 og Gimli og dere andre her inne som ikke har annet å gjøre enn å kritisere hverandre; Les forumreglene våre. YgorNo1, du er ikke moderator.
Modereringa er jo som lotto tallene på Lørdag, helt ubegripelig.
Synet vi det er koz med slike kommentarer;
Og du, YgorNo1, Jeg foretrekker å kjøsse deg langsomt i ræva enn på trynet ditt.....
Er det det!
Og hvorfor blir ikke slike meningsløse kommentarer moderert/slettet?
Provoserende innlegg har oftes en medfølgende kruttsalve tilbake.
Lurer på om det hadde stått der fremdeles om den hadde vært rettet til deg Tarune.
Modereringa er jo som lotto tallene på Lørdag, helt ubegripelig.
Synet vi det er koz med slike kommentarer;
Og du, YgorNo1, Jeg foretrekker å kjøsse deg langsomt i ræva enn på trynet ditt.....
Er det det!
Og hvorfor blir ikke slike meningsløse kommentarer moderert/slettet?
Provoserende innlegg har oftes en medfølgende kruttsalve tilbake.
Lurer på om det hadde stått der fremdeles om den hadde vært rettet til deg Tarune.
Hvem har sagt disse kommentarene ikke er moderert? Moderering betyr ikke nødvendigvis å endre/slette det som står, det betyr i noen tilfeller å lese igjennom det som står, ta et standpunkt til om det godtas å skrive sånn på forumet, er takhøyden stor nok? I dette tilfellet synes jeg den var det, og det er et engangstilfelle. Fyren har fått en advarsel og moderator har gjort jobben sin.
Var det ellers noe?
Når det blir tatt affære av Moderator så representerer innlegget et brudd på forumregelen.
Men er det da vist å ha innlegget der når det bryter forumregelen.Det er jo et brudd på §.
Andre ville ha gjordt slik uten tanke på takhøyde;
Og du, XXXXX, Jeg foretrekker å kjøsse deg langsomt i ræva enn på trynet ditt.....
Slik kan det gjøres som et tips til senere:)
Notch Johnson
25-11-2007, 19:36
Hvorfor kommer man inn på kyssing av ræv i en Erik Soler tråd..?
Ole Gilboe Hermansen
25-11-2007, 20:20
Hvorfor kommer man inn på kyssing av ræv i en Erik Soler tråd..?
Ja vi kan jo lure. Tilbake til temaet: Et spørsmål(kanskje lit dum, men jeg spørr for det): Er det slik at Erik ikke lenger spytter penger inn i klubben? Hva med Ernst?
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.